Flashback bygger pepparkakshus!
2012-02-22, 20:55
Medlem
Ferromans avatar
Tjenare! Jag vet att jag är rätt så tidigt ute, men jag har själv redan börjat planera.
Men är det någon annan som har planerat att åka ner till nederländerna och gå på Qlimax? Finns det något hotell ni kan rekommendera i närheten?
När släpps biljetterna? Har hört att de brukar släppas 1 oktober kl 13.00, stämmer detta?

Än så länge ser det ut som om att det blir jag och en till polare, men vi får se hur det blir!

Qlimax 2012 äger rum 24 november i Gelredrome, här är trailern: http://events.q-dance.nl/2012-11_24-november_qlimax/
Senast redigerad av MondoBizarro 2012-09-16 kl. 02:34.
Citera
2012-02-22, 22:24
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferroman
Tjenare! Jag vet att jag är rätt så tidigt ute, men jag har själv redan börjat planera.
Men är det någon annan som har planerat att åka ner till nederländerna och gå på Qlimax? Finns det något hotell ni kan rekommendera i närheten?
När släpps biljetterna? Har hört att de brukar släppas 1 oktober kl 13.00, stämmer detta?

Än så länge ser det ut som om att det blir jag och en till polare, men vi får se hur det blir!

Ska nog själv ner men det är lite tidigt att planera redan nu känns det som
Citera
2012-02-23, 21:44
Medlem
Ferromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Ska nog själv ner men det är lite tidigt att planera redan nu känns det som

Känner det med, funderar dock redan nu på att boka flyg biljett & hotell tills de datumen. Lär ju vara mycket billigare. Har du varit där innan eller blir detta din första gång? Om du åkt innan, hur tog ni er ner då?
Citera
2012-02-24, 07:07
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Känner det med, funderar dock redan nu på att boka flyg biljett & hotell tills de datumen. Lär ju vara mycket billigare. Har du varit där innan eller blir detta din första gång? Om du åkt innan, hur tog ni er ner då?
Har aldrig varit där kommer antagligen åka med hardstylers.se annars flyger vi
Citera
2012-03-01, 18:02
Medlem
Ferromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Har aldrig varit där kommer antagligen åka med hardstylers.se annars flyger vi

Gött, själva har vi precis bokat flyg ner! Vi blir 8 än så länge, förhoppningsvis hoppar fler på!
Citera
2012-03-01, 21:47
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Gött, själva har vi precis bokat flyg ner! Vi blir 8 än så länge, förhoppningsvis hoppar fler på!
Helvete vad tidiga ni är :P blir nog strax innan för min del
Citera
2012-03-20, 21:06
Medlem
Jonte040s avatar
Vi är också ett gäng som tänkte åka ner för första gången. Får jag fråga hur ni kan ha bokat flyg och hotell redan? Enligt hardstylers.se så är det inte något datum satt ju.
Citera
2012-03-23, 18:36
Bannlyst
Qlimax högtalare

Tjena, undrar bara om någon har koll eller vet en sida där det möjligen stå vilken uppsättning av högtalare qlimax använder ? hade bara varit intressant och veta
Citera
2012-03-23, 19:03
Medlem
danzos avatar
Vart skulle du få plats med detta?

ÄR det något speciellt med dom?
Citera
2012-03-23, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av danzo
Vart skulle du få plats med detta?

ÄR det något speciellt med dom?

ta och läs vad jag skrev igen! "skulle vara intressant och veta" tror du jag tänker köpa såna eller ?

kunde ju va kul och se vad dom har klämt in i byggnaden ? tror du dom sitter på några 5.1 basar eller ?
Citera
2012-03-23, 20:32
Medlem
danzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxibooi
ta och läs vad jag skrev igen! "skulle vara intressant och veta" tror du jag tänker köpa såna eller ?

kunde ju va kul och se vad dom har klämt in i byggnaden ? tror du dom sitter på några 5.1 basar eller ?

jaha! Jaja, men ok!

Annars har jag ingen aning
Citera
2012-04-15, 19:05
Medlem
Ferromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxibooi
Tjena, undrar bara om någon har koll eller vet en sida där det möjligen stå vilken uppsättning av högtalare qlimax använder ? hade bara varit intressant och veta

Menar du märket eller hur de ställer upp högtalarna i lokalen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in