• 1
  • 2
2012-02-22, 17:09
Medlem
Utan jättemycket erfarenhet så tror jag mdma eller vanligt hederligt gräs. Vad tror ni? Lär ju finnas nåt som inte är så vanligt i partykretsar, som kanske inte är så kul, men otroligt skönt... Låt höra vad tror ni och varför?
Citera
2012-02-22, 17:11
Medlem
Slingshots avatar
MDMA ihop med GHB.
Citera
2012-02-22, 17:11
Medlem
Ecstasy, helt klart!

Gillar även att ge massage när jag är påverkad utav MDMA.
Citera
2012-02-22, 17:13
Medlem
Linkan-arts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groegg
Utan jättemycket erfarenhet så tror jag mdma eller vanligt hederligt gräs. Vad tror ni? Lär ju finnas nåt som inte är så vanligt i partykretsar, som kanske inte är så kul, men otroligt skönt... Låt höra vad tror ni och varför?

Jag skulle fixat lite härligt grönt, låta det sjunka in sen lägga mig på massagebordet =)
Citera
2012-02-22, 17:21
Medlem
Skönast är helt klart E. Men man ska inte underskatta en joint eller två heller sen är det mysigt att dricka rödvin innan massage
Citera
2012-02-22, 17:24
Medlem
Cannabis tror jag absolut att jag hade uppskattat mest.
Citera
2012-02-22, 17:26
Medlem
Bongmons avatar
Inte blivit masserad på MDMA eller liknande substanser, är lite egen o gillar inte den typen av droger så mycket.

Men på både MDMA, o liknande RC´s, o extremt på 6-apb så är all beröring extremt skön. Minns första 6-apb upplevelsen, kramade en kompis o det var så grymt skönt (skummt ).

Vore nog väldigt extremt skönt att bli masserad på 6-apb eller mdma, men av en tjej. Blir nog väldigt intim känsla över hela sitsen o då vill man inte må så otroligt skönt pga av en kille.

Blivit masserad på sub, rätt skönt det med.
Citera
2012-02-22, 17:29
Medlem
Despised66s avatar
Någon opiat skulle jag tro, sen kommer nog mdma
Citera
2012-02-23, 00:55
Medlem
HappyHandsomes avatar
Blandade bud här. Har bara tillgång till morfin, har aldrig provat gräs, men kan tänka mig att en massagestund är rätt "setting"

MDMA vet jag inte ens vad det är. Men man kanske ska ta sig lite morfin nästa gång man tar en massage, hade inte tänkt så långt. Fördelen är ju att man samtidigt blir mera svårrunkad så man kan dra ut på det lite extra. "Min" massös har stora uppvärmda sängar i avskilda rum, med härlig bakgrundsmusik och dämpad belysning. Nu blev man bra sugen på en massage. Synd att man har så dåligt med cash nu...

Bra tråd!
Citera
2012-02-23, 13:22
Medlem
KchefenLs avatar
hur funkar ketamin? har aldrig provat men det är väl en dissasosiativ (stavning?!) drog. Några erfarenheter?
Citera
2012-02-23, 13:26
Bannlyst
mdma
Citera
2012-02-23, 18:30
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KchefenL
hur funkar ketamin? har aldrig provat men det är väl en dissasosiativ (stavning?!) drog. Några erfarenheter?
Med en tillräcklig dos så glömmer man bort massagen helt och hållet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in