2012-02-22, 17:03
Medlem
Två kvinnor har spöat en man i samband med ett födelsedagskalas i Visby, någon som vet mer om detta? Vad ligger bakom? Vem är mannen? Är kvinnorna galna?

Läs mer här: http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle14415675.ab
Citera
2012-03-01, 22:36
Medlem
han från somalia heter Ibrahim och jobbar på Gråboskolan som hemsspråkslärare.
Han är fucking luffare och alkis.
Citera
2012-03-01, 22:47
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oral
han från somalia heter Ibrahim och jobbar på Gråboskolan som hemsspråkslärare.
Han är fucking luffare och alkis.

Om du nu är seriös; vad skulle det betyda, att han förtjänade detta?

Damerna är väl helt enkelt dumma i huvudet och lider av något komplex.
Senast redigerad av Hoyler 2012-03-01 kl. 22:50.
Citera
2012-03-01, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Om du nu är seriös; vad skulle det betyda, att han förtjänade detta?

Damerna är väl helt enkelt dumma i huvudet och lider av något komplex.
jag är seriös, fan han har stjäl deras mobil.
Citera
2012-03-01, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oral
jag är seriös, fan han har stjäl deras mobil.
det är inte ok och slå någon,men han värd och lära sig en läxa,
Citera
2012-03-02, 11:02
Medlem
Ja alltså de här två damerna är basketspelare i laget Visby Ladies och fick avsked från laget som nu befinner sig i slutspel pga detta. De hade varit på fest där "brottsoffret" hemspråksläraren även befann sig och förföljt denne från festen när en mobil saknades.

Ibrahim - Kan ingen berätta mer om honom? Är han fortfarande lärare på Gråboskolan?

Det låter som han fick rejält stryk?

Det verkar gå rejält dåligt för Visby Ladies nu och en fd ordförande har uttalat sig i pressen om det olämpliga i att avskeda de två. Dessutom tycker väl folk lite till mans att tjuven förtjänar stryk.
Citera
2012-03-02, 11:37
Medlem
Som jag fått det förklarat för mig är det så här:
En tjej i laget Visby Ladies fick sin telefon stulen på en fest.
De pejlade in telefonen och fick tag på killen som stal den.
Efter de konfronterat honom fick de tillbaks telefonen.
Tyvärr ansåg de båda amerikanskorna inte att det var tillräckligt utan bestämde sig för att han förtjänade ett kok stryk.
En smäll kanske hade varit OK den här gång men de sparkade/hoppade på honom då han låg ner, iaf enligt uppgift.
Det här kom upp inom laget då tjejerna senare pratade om det. Klubben (vad jag fått veta) valde då att anmäla händelsen och upplysa amerikanskorna om att de inte var välkomna mer den här säsongen.
De har ännu giltiga kontrakt som går ut efter den här säsongen men de kommer mest troligt inte att förlängas.

Jag tycker att det är otroligt bra gjort av klubben att stänga av dessa spelare då de på ett allvarligt sätt bröt mot klubbens värdegrund och regler.
Att de dessutom gör det på väg in i ett slutspel och mot två av de bästa spelarna i ligan kräver lite pondus.
Citera
2012-03-02, 12:38
Medlem
Läraren på gråboskolan som utpekas som mobiltjuv. Heter han Ibrahim *****? Ett finskt efternamn? :-)
Citera
2012-03-02, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotlandsbagaren
Som jag fått det förklarat för mig är det så här:
En tjej i laget Visby Ladies fick sin telefon stulen på en fest.
De pejlade in telefonen och fick tag på killen som stal den.
Efter de konfronterat honom fick de tillbaks telefonen.
Tyvärr ansåg de båda amerikanskorna inte att det var tillräckligt utan bestämde sig för att han förtjänade ett kok stryk.
En smäll kanske hade varit OK den här gång men de sparkade/hoppade på honom då han låg ner, iaf enligt uppgift.
Det här kom upp inom laget då tjejerna senare pratade om det. Klubben (vad jag fått veta) valde då att anmäla händelsen och upplysa amerikanskorna om att de inte var välkomna mer den här säsongen.
De har ännu giltiga kontrakt som går ut efter den här säsongen men de kommer mest troligt inte att förlängas.

Jag tycker att det är otroligt bra gjort av klubben att stänga av dessa spelare då de på ett allvarligt sätt bröt mot klubbens värdegrund och regler.
Att de dessutom gör det på väg in i ett slutspel och mot två av de bästa spelarna i ligan kräver lite pondus.
Fast GK (gärningskvinnorna) blev ju häktade, så deras arbetsgivare stämde ju i bäcken.
Ren självbevarelsedrift mao.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in