Sena Grappar å Sejjer, kan någon vänlig själ tipsa om goda, starka filterfria cigariller som kan köpas på en genomsnittlig ICA/Pressbyrå? Jag har tidigare rökt bland andra Handelsgold, som jag verkligen gillade, och Bellman, som var OK
Sena Grappar å Sejjer, kan någon vänlig själ tipsa om goda, starka filterfria cigariller som kan köpas på en genomsnittlig ICA/Pressbyrå? Jag har tidigare rökt bland andra Handelsgold, som jag verkligen gillade, och Bellman, som var OK
Jag röker Colts (rom, vanilj, körsbär) när det blir några slantar till övers. 43:- för ett paket innehållande 10 stk. Känner någon till billigare cigariller? Butiksköp, that is.
Moods, naturligtvis utan filter (vem kom på idén med filter på cigariller, förresten??)
Inte så vassa som Bellman. King Edward, lite tjockare men rätt milda.
Sen jag började röka cigariller tycker jag det luktar för djävligt av cigarretter
Förstår inte de som säger att de gula är de bästa; gillar dem minst av de tre. Sedan kommer de blåa milda, för de saknar smak även om de är lite skönare att röka än de orange.
Finns det något milt med mycket arom? Vill gärna ha något som komplement till kaffe och choklad.
Är det någon som vet en affär som säljer Bellman moments idag? Var inne på min lokala tobakshandel, men de sa att de förmodligen inte tillverkas längre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!