Jag har tänkt på detta ganska mycket. Iom att morsan inte vill fixa TV via bredbandet som innehåller Viasat m.m hos BBB så tänkte jag ifall någon annan har, så kan denne person streama detta till mig, självklart mot en kostnad (om det fungerar som det skall osv!). Detta skulle jag verkligen gilla, fast den enda kanal jag vill ha är Discovery. Dock känner jag ingen som har tillräckligt bra UL och vill avvara någon Mbit när jag vill kolla, mot pengar/mån såklart.
Hittar du ett sätt som fungerar så skicka gärna ett PM eller liknande! =)
Det beror på kvalité, ja. Kolllar man på serier eller liknande från SVT´s hemsida så tar det inte alls mycket bandbredd, allt beror på kvalién och storleken.
du gör såhär:
file - internet tv sen så kommer det upp en ruta där det står media library och då om du tittar åt höger hörn så kan du välja vilken karegori du ville se på.
Finns ett program som heter Internet TV, i programet har du en hel lista på länder & kanaler, finns SVT fast jag tror de bara sänder nyheterna för dagen i en loop . http://www.holersoft.net/download.htm
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!