Flashback bygger pepparkakshus!
2005-02-01, 20:03
Medlem
snousers avatar
Finns de så att man kan se tv kanaler via internet? Skulle vilka kolla på Discovery Chanell
Citera
2005-02-01, 20:04
Medlem
finns tyska kanaler iaf... har dock ingen länk
Citera
2005-02-01, 20:05
Medlem
snousers avatar
nja hade tänkt mej svenska
Citera
2005-02-01, 21:18
Medlem
Hagfjälls avatar
Jag har tänkt på detta ganska mycket. Iom att morsan inte vill fixa TV via bredbandet som innehåller Viasat m.m hos BBB så tänkte jag ifall någon annan har, så kan denne person streama detta till mig, självklart mot en kostnad (om det fungerar som det skall osv!). Detta skulle jag verkligen gilla, fast den enda kanal jag vill ha är Discovery. Dock känner jag ingen som har tillräckligt bra UL och vill avvara någon Mbit när jag vill kolla, mot pengar/mån såklart.
Hittar du ett sätt som fungerar så skicka gärna ett PM eller liknande! =)
Citera
2005-02-01, 21:54
Medlem
En Mbit?
Citera
2005-02-02, 07:44
Medlem
Hagfjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mist2
En Mbit?
Det beror på kvalité, ja. Kolllar man på serier eller liknande från SVT´s hemsida så tar det inte alls mycket bandbredd, allt beror på kvalién och storleken.
Citera
2005-02-02, 09:00
Medlem
Kapten Klännings avatar
Om du kör med winamp så har dom ju en avdelning för internet TV, vet att det finns kanaler som sänder porr, simpsons och southpark bland annat.
Citera
2005-02-02, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning
Om du kör med winamp så har dom ju en avdelning för internet TV, vet att det finns kanaler som sänder porr, simpsons och southpark bland annat.

ge oss porrlänkar tack
Citera
2005-02-02, 12:47
Medlem
hubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspuffar
ge oss porrlänkar tack

du gör såhär:
file - internet tv sen så kommer det upp en ruta där det står media library och då om du tittar åt höger hörn så kan du välja vilken karegori du ville se på.
Citera
2005-02-03, 15:17
Medlem
Unbalanceds avatar
Finns ett program som heter Internet TV, i programet har du en hel lista på länder & kanaler, finns SVT fast jag tror de bara sänder nyheterna för dagen i en loop .
http://www.holersoft.net/download.htm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in