• 1
  • 2
2012-02-20, 16:43
Medlem
mrsraptorrs avatar
Jag har svårt att förstå varför många har t-shirt under skjortan. När jag har det så börjar jag svettas direkt och tycker det är obekvämt

Så varför har så många t-shirt under skjortan för? Bekvämt? Man fryser? Man vill att svetten ska tas upp i t-shirten istället för i skjortan? Snyggt?
Citera
2012-02-20, 16:49
Medlem
Halfbreeds avatar
Det är väl samma slags människor som har skjortor med uppstickande krage under tröjor - misstänker att de 1) har saligt medfödd svettbrist 2) vant sig vid att vara påbyltade 3) anser det estetiskt tilltalande. Alla tre punkter i olika kombinationer.
Citera
2012-02-20, 17:16
Medlem
Jag har alltid t-shirt under skjorta dels för att det ser dumt ut när tatueringarna lyser igenom på en ljus skjorta och sen känns det mycket fräschare att ha det.

finns ju faktiskt något som kallas för deo.
Citera
2012-02-20, 17:23
Medlem
Tycker det känns väldigt USA att ha t-shirt under skjortan.
Citera
2012-02-20, 17:27
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halfbreed
Det är väl samma slags människor som har skjortor med uppstickande krage under tröjor - misstänker att de 1) har saligt medfödd svettbrist 2) vant sig vid att vara påbyltade 3) anser det estetiskt tilltalande. Alla tre punkter i olika kombinationer.

Är du mentalt efterbliven? Krävs svettbrist för att kunna bära tröja över skjortan? Det är du som lider av överdrivna mängder svett.
Citera
2012-02-20, 17:43
Medlem
mrsraptorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puvab
Jag har alltid t-shirt under skjorta dels för att det ser dumt ut när tatueringarna lyser igenom på en ljus skjorta och sen känns det mycket fräschare att ha det.

finns ju faktiskt något som kallas för deo.

Det låter som ett bra skäl men det finns fortfarande många som har det även fast man inte har några tatueringar

Klart jag använder deo men det hjälper inte mot svettningar
Citera
2012-02-20, 17:46
Medlem
MadDog76s avatar
jag har det för jag är en frusen jävel...
Citera
2012-02-20, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsraptorr
Det låter som ett bra skäl men det finns fortfarande många som har det även fast man inte har några tatueringar

Klart jag använder deo men det hjälper inte mot svettningar

Låter som du har ett sjukligt problem med svettningar eller gymmar du med skjorta?
Citera
2012-02-20, 17:52
Medlem
JamesTrombleys avatar
http://emil.blogg.se/images/2009/martin_57169183.jpg ?

Förträffligt fult. Antar att man har så för att man själv tycker det är bekvämt och snyggt. Personligen så tycker jag att det är samma stilmiss som att ha en http://3.bp.blogspot.com/_VeJ11n53uM...it_t-shirt.jpg under en v-ringad tröja.
Citera
2012-02-20, 17:56
Medlem
hannes156s avatar
Jag tycker själv det är väldigt smaklöst att ha en vit T-shirt under skjortan men sedan så finns det sätt att göra det på ett så mycket finare sätt.

http://csimg.prisvis.se/srv/SE/00000...nell-shirt.jpg

Så tycker jag man ska ha skjortan om man ska ha T-shirt under
Citera
2012-02-20, 18:22
Medlem
mrsraptorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puvab
Låter som du har ett sjukligt problem med svettningar eller gymmar du med skjorta?

Ja jag börjar svettas ganska lätt men inte till sjukliga mått..

Förstår ändå inte varför man ska ha den kombinationen oavsett om man svettas lätt eller inte. Enligt mig ser det ut som skit.

Enda fördelen jag ser är att man kan ta av sig skjortan så man bara har t-shirten på sig, men hur ofta gör man det?
Citera
2012-02-20, 18:55
Medlem
Halfbreeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ansiktsbokaren
Är du mentalt efterbliven? Krävs svettbrist för att kunna bära tröja över skjortan? Det är du som lider av överdrivna mängder svett.

Om jag är mentalt efterbliven för att jag anser att två täta klädesplagg ovanpå varandra kan lida till att man lätt svettas extra - då har du nog jävligt skev syn på vad en retardering innebär.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in