• 1
  • 2
2005-02-01, 17:08
Medlem
flexors avatar
jag har aldrig någonsin blivit våldsam utav rohypnol/flunitrazepam ...

men säkerligen så är risken bra mycket större just i kombination med alkohol, speciellt om man har en tendens till att bli agressiv bara utav alkohol.
Citera
2005-02-01, 21:15
Bannlyst
inte jag heller om man bortser från de mord jag begick för att sitta här!
MVH J
Citera
2005-02-01, 21:58
Medlem
nyblads avatar
Homoglobin, hade inte du jagat din morsa med kniv bland annat när du käkat valium och supit? :P
Citera
2005-02-01, 23:15
Medlem
Betong_Taxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Homoglobin, hade inte du jagat din morsa med kniv bland annat när du käkat valium och supit? :P

sånt måste vara extra roligt å höra dagen efter när morsan sitter inlåst på toaletten å gråter.
Citera
2005-02-02, 08:27
Medlem
Danne^s avatar
Men asså ni måste ju erkänna att sprit+roppar blir en rätt farlig kombo min kompis skulle ut o hugga folk med yxa efter detta sen ringde hans morsa snuten dagen efter kommer han inte ihåg något
Citera
2005-02-02, 08:34
Medlem
Toasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne^
Men asså ni måste ju erkänna att sprit+roppar blir en rätt farlig kombo min kompis skulle ut o hugga folk med yxa efter detta sen ringde hans morsa snuten dagen efter kommer han inte ihåg något
Handlar väl mest om vilken miljö man är i när man blandar dem.
Citera
2005-02-02, 09:40
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flexor
jag har aldrig någonsin blivit våldsam utav rohypnol/flunitrazepam ...

men säkerligen så är risken bra mycket större just i kombination med alkohol, speciellt om man har en tendens till att bli agressiv bara utav alkohol.

Rohypnol/flunitrazepam förstärker alkoholens verkan. Har man dåligt ölsinne ska man avhålla sig från det. Annars är det ingen fara.
Citera
2005-02-02, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad

Stämmer bra, hotade dom i allafall!
minns dock inget av det men hjärnan verkar inte fungera riktigt när man blandar benzo o alkohol för friskt
MVH J
Citera
2005-02-02, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toa
Ännu en länk.. "Våld blir naturligt med rohypnol"
http://www.expressen.se/expressen/js...y.jsp?a=235842
Män tar ibland Rohypnol för att våga begå brått, medan flickor ibland tar rohypnol för att dämpa sin ångest. Vilken tur att de inte har stereotypa könsroller.

Annars är det fascinerande att farmor, mamma och även min pappa har fått ”mördardrogen” av sina läkare, och läkare har gett mig läkemedel av samma typ. När läste man senast en artikel som var positivt inställd till bensodiazepiner, eller till psykofarmaka över huvud taget?
Citera
2005-02-02, 12:00
Medlem
jag har tagit rohypnol,ibland ganska stora doser o ibland med alkohol men jag har aldrig blivit aggresiv av dom.men folk funkar ju olika.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in