• 1
  • 2
2005-02-01, 13:05
Medlem
flexors avatar
http://www.expressen.se/index.jsp?a=235828
Citera
2005-02-01, 13:11
Medlem
WeeMaans avatar
Mera roppar till folket!
Citera
2005-02-01, 13:15
Bannlyst
otäckt det där med mördardroger!
tur att det inte finns på landet där jag bor, det är sånna där galna stadsbor!
dom är ju inte kloka!
Galna hela bunten!
MVH J
Citera
2005-02-01, 13:16
Bannlyst
"Mördardrogen" Låter ju helt j*vla befängt.Men det drar ju till sig uppmärksamhet, vilket också är syftet med sånna ord.Samma sak med "Spritfest" och "Sexpräst".
Citera
2005-02-01, 13:23
Medlem
"Mördardrogen".. hehe bara expressen kan få det låta så löjligt...
Citera
2005-02-01, 14:10
Bannlyst
nnä det är sant den finns!
kan dyka på dig när som helst!
tror jag har en här, den sitter och lurar bakom gardinen!
helvete jag måste ut härifrån!
MVH J
Citera
2005-02-01, 14:21
Medlem
Betong_Taxens avatar
men jösses... för att en psykotisk biatch har huggigt ner sina polare så e roppar mördarknark ? finns väl inget som säger att hon inte hade huggigt dom ifall hon bara hade druckit sprit eller ?

den enda "mördardrogen" enligt mig är sprit.
Citera
2005-02-01, 16:05
Medlem
Nemesis1s avatar
Dödsdrogen!

Dödsdrogen är den starkaste drogen i hela världen... Den går vanligen under slangnamnen "fentanyl" eller "rohypnol" på gatan... Dödsdrogen är mycket oförutsägbar, då den intas kommer man antingen till himmelen eller helvetet... En annan speciell sak med dödsdrogen är att man stannar i trippen för alltid vilket kan vara både bra (om man kommer till himmelen) och dåligt (om man kommer till helvetet)...

Det är svårt att säga hur ruset känns eftersom ingen som provat dödsdrogen någonsin har kunnat berätta om sina upplevelser... Detta p.g.a. själen lämnar kroppen då dödsdrogen intas... Den som är påverkad av dödsdrogen är lätt att förväxla med en död människa eftersom missbrukarens hjärta stannar och han/hon slutar andas... Detta kombinerat på att dödsdrogstrippen varar förevigt gör att det dödsdrogade tillståndet är så gott som identiskt med att vara död på riktigt...
Citera
2005-02-01, 16:23
Medlem
Betong_Taxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Dödsdrogen är den starkaste drogen i hela världen... Den går vanligen under slangnamnen "fentanyl" eller "rohypnol" på gatan... Dödsdrogen är mycket oförutsägbar, då den intas kommer man antingen till himmelen eller helvetet... En annan speciell sak med dödsdrogen är att man stannar i trippen för alltid vilket kan vara både bra (om man kommer till himmelen) och dåligt (om man kommer till helvetet)...

Det är svårt att säga hur ruset känns eftersom ingen som provat dödsdrogen någonsin har kunnat berätta om sina upplevelser... Detta p.g.a. själen lämnar kroppen då dödsdrogen intas... Den som är påverkad av dödsdrogen är lätt att förväxla med en död människa eftersom missbrukarens hjärta stannar och han/hon slutar andas... Detta kombinerat på att dödsdrogstrippen varar förevigt gör att det dödsdrogade tillståndet är så gott som identiskt med att vara död på riktigt...

fast just denhär trippen verkar ha slagit konstigt eftersom den biten där man spelar död har smittat av sig på hennes kompis...
Citera
2005-02-01, 16:40
Medlem
CthulhuXs avatar
hehe, en gamla favorit är gå in på McDonalds och beställa "dödsknark", har aldrig set nån så förvirad som hon som stog i kassan i hela mitt liva
Citera
2005-02-01, 16:41
Medlem
Ännu en länk.. "Våld blir naturligt med rohypnol"
http://www.expressen.se/expressen/js...y.jsp?a=235842
Citera
2005-02-01, 17:05
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CthulhuX
hehe, en gamla favorit är gå in på McDonalds och beställa "dödsknark", har aldrig set nån så förvirad som hon som stog i kassan i hela mitt liva
Det ryktas att namngett en av hamburgarna efter en kvarterspundare... =D
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in