Citat:
Ursprungligen postat av
GolgeJacobsson
Jag blev oerhört berörd av detta. Jag har följt Game chasers i nästan 15 år. Oerhört skönvibe mellan Jay, Billy, Melvor, Chris och Dodongo. De har hjälpt mig genom många tuffa tider och har messat lite med både Jay och Billy. Jay känns lite spralligare och roligare men Billy verkade vara en skön och kreativ snubbe. Känns overkligt att han blev sjuk och gick bort på ett par veckor. Jag hoppas att grabbarna orkar köra vidare och hedra Billys minne. För att citera Billy. "I knew I had to have it" and "That's the way game chasing goes". RIP Billy. Kommer aldrig bli samma utan dig.
Känner samma sak här med, är med i avsnittet de spelade in i Norge för övrigt. Tror inte att de kan fortsätta utan Billy då han även var den som redigerade avsnitt, möjligtvis att det kan komma ut något avsnitt av Toy chasers då Melvor var den som redigerade de avsnitten men för övrigt är game chasers historia tyvärr.
Jag likt minst ett tio tal andra väntade i flera år på att få våra betalda ordrar med filmen de gjorde samt säsong 5 på blu-ray, då man tidigare har varit lite irriterad på grund av att man aldrig fick någon beställning känns det idag väldigt trivialt i jämförelse med den förlust som vi alla känner nu.....