Jag är osäker på vad man kallar dom men det jag menar är alltså folk som lägger upp spelrelaterade filmer och kommenterar dom. Exempelvis Let's plays, kommentering av proffsmatcher och liknande.
Jag följer för tillfället följande:
Total Biscuit (totalhalibut) - Bra och ärliga recensioner av spel!
Jesse Cox (OMFGcata) - Tyckte han var rätt irriterande i början men har börjat gilla honom allt mer och mer och nu är han min favorit. Riktigt skön humor imo och hans och totalbiscuits let's play av terraria är underbar! Deras personligheter är så olika att det bli en perfekt kombination.
Yogscast (BlueXephos) - Första jag började följa, har dock tröttnat på dom en del och det är väl egentligen bara Simon som är rolig. Lite tröttsamt i längden med all Minecraft.
Sips (YogscastSips) - Snubbe som varit involverad i yogscast men nu kör en egen kanal med lite let's plays. Mysig snubbe med skön humor!
Husky (huskystarcraft) - Kommentering av proffsmatcher i StarCraft 2. Blandar in en del humor och känns som han håller en nivå som passar mig som inte spelar starcraft och bara tycker det är kul att se.
Jag älskar även The Game Stations podcasts med total biscuit, jesse cox och dogder + gäst. Riktigt roligt, har blivit en hel del gapskratt på dom 3 avsnitt som gjorts!
Så, vilka följer ni?
(Har letat efter en liknande tråd men inte hittat nån, förhoppningsvis är det inte jag som är kass på att söka

)