2012-02-20, 15:37
Medlem
Nissekatts avatar
Jag är osäker på vad man kallar dom men det jag menar är alltså folk som lägger upp spelrelaterade filmer och kommenterar dom. Exempelvis Let's plays, kommentering av proffsmatcher och liknande.

Jag följer för tillfället följande:

Total Biscuit (totalhalibut) - Bra och ärliga recensioner av spel!

Jesse Cox (OMFGcata) - Tyckte han var rätt irriterande i början men har börjat gilla honom allt mer och mer och nu är han min favorit. Riktigt skön humor imo och hans och totalbiscuits let's play av terraria är underbar! Deras personligheter är så olika att det bli en perfekt kombination.

Yogscast (BlueXephos) - Första jag började följa, har dock tröttnat på dom en del och det är väl egentligen bara Simon som är rolig. Lite tröttsamt i längden med all Minecraft.

Sips (YogscastSips) - Snubbe som varit involverad i yogscast men nu kör en egen kanal med lite let's plays. Mysig snubbe med skön humor!

Husky (huskystarcraft) - Kommentering av proffsmatcher i StarCraft 2. Blandar in en del humor och känns som han håller en nivå som passar mig som inte spelar starcraft och bara tycker det är kul att se.

Jag älskar även The Game Stations podcasts med total biscuit, jesse cox och dogder + gäst. Riktigt roligt, har blivit en hel del gapskratt på dom 3 avsnitt som gjorts!

Så, vilka följer ni?

(Har letat efter en liknande tråd men inte hittat nån, förhoppningsvis är det inte jag som är kass på att söka )
Citera
2012-02-20, 15:44
Medlem
Kiggzors avatar
Ingen, de brukar vara så oerhört jobbiga och speedade hela tiden att jag bara vill strypa hela bunten
this is Kiggzor signing out
Citera
2012-02-20, 15:45
Medlem
FBWalshyFTW och hans andra kanaler
TranQ
ImAnderZEL
BirgirPall

+ en massa andra.
Citera
2012-02-20, 15:56
Medlem
Zartazas avatar
Pewdiepie
Yogscast
TotalHalibut
OMFGcata
Citera
2012-02-20, 15:59
Medlem
Kenshirops avatar
Inte någon speciell. Brukar bara söka på Let's Plays när jag vill kolla in ett speciellt spel som jag är intresserad i.

Den enda som jag inte kan tröttna på och som känns originell nog för att följa är Angry Video Game Nerd.
Citera
2012-02-20, 16:03
Medlem
Dirty.s avatar
Brukar inte följa någon speciell, hamnar väl på Totalbicuits kanal lite då och då dock. Tycker dem flesta är alldeles för flummiga. Och då ska vi inte ens snacka om Athene och Swifty, fyfan vilka pajasar.
Citera
2012-02-20, 16:18
Medlem
trorjags avatar
swiftyyyyyyyyyyy
Citera
2012-02-20, 16:24
Medlem
goelens avatar
Totalbiscuit (TotalHalibut) - Följer han mest för att han verkar vara en skön snubbe och är inte så gnällig som alla andra fjunisar som kommenterar sitt spelande. Han har en betydligt mer vuxen attityd i sina videos.
Memento_mori (MementoMori000) - Quake Live-spelare som kommenterar egna matcher och visar hur spelets spawnsystem fungerar emellanåt.
AVGN (JamesNintendoNerd) - Arga videospels-nörden. Skön snubbe som spelar gamla spel och... äh vafan. Ni alla vet vem det är.
Citera
2012-02-20, 16:36
Medlem
MrAdlers avatar
Ibland när man vill se gameplay från något spel så blir det att man kollar på Totalbiscuit. Än mer sällan är det att man halkar in på någon video med honom och The Yogscast.
Citera
2012-02-20, 16:37
Medlem
maitans avatar
Totalhalibut och omfgcata alla andra bara skriker och gorma hela jävla tiden. Yogscast går också ibland när dom inte lever om som 12åringar.
Citera
2012-02-20, 16:39
Medlem
CLASSIC GAME ROOM (inecomcompany)
Citera
2012-02-20, 16:48
Medlem
Intothebarrier - Rolig
http://www.youtube.com/user/IntoTheBarrier/featured
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera