2012-02-20, 10:26
Medlem
Vet att det ska gå att logga in någonstans för att se hur många högskolepoäng man har. Är det någon som har länken dit?
Citera
2012-02-20, 10:45
Medlem
Jag hittade svaret:
www.studera.nu
Citera
2012-02-20, 11:36
Medlem
kika även på antagningen.se

Där kan du även se från vilka skolor man har tagit respektive högskolepoäng om man nu läst kurser från flera lärosäten.
Citera
2012-02-20, 11:59
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiaSvensson
Vet att det ska gå att logga in någonstans för att se hur många högskolepoäng man har. Är det någon som har länken dit?

Jag vill inte vara elak eller dryg på nått sätt, men hur kunde du inte veta det om du nu läst på högskola/universitet? :P
Citera
2012-02-20, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Jag vill inte vara elak eller dryg på nått sätt, men hur kunde du inte veta det om du nu läst på högskola/universitet? :P
Börja första året. Hoppa av mitt under en termin. Vill börja plugga igen 3-4 år senare och måste kolla upp ifall man kan få csn under hela utbildningen? Finns väl massa möjliga alternativ.
Citera
2012-02-20, 12:59
Medlem
Tänk på att det inte är säkert att alla betyg syns på antagning.se om du inte nyligen gjort en anmälan: https://www.antagning.se/sv/Vanliga-...tyg-och-poang/
Citera
2012-02-20, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp

Det är sju år sedan jag läste en kurs på Universitetet, inte lätt att minnas allt
Citera
2012-02-20, 13:57
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.knopfler
Börja första året. Hoppa av mitt under en termin. Vill börja plugga igen 3-4 år senare och måste kolla upp ifall man kan få csn under hela utbildningen? Finns väl massa möjliga alternativ.

Spot on!

Citat:
Ursprungligen postat av PiaSvensson
Det är sju år sedan jag läste en kurs på Universitetet, inte lätt att minnas allt

Okej då! Då förstår jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in