2012-02-20, 08:52
Medlem
Vem tycker du? Och Varför? Skriv en utomlands och en I Sverige.

Jag tycker absolut "El Diego". Han ligger bakom mer än 1500 mord, det är katastrof.

I Sverige tar jag Naser, en rätt tung spelare.
Citera
2012-02-20, 09:11
Medlem
Glock9s avatar
Sjukaste vet jag inte eftersom det finns så många som vill ta platsen efter Möller och Perra. Det var mycket bättre på den tiden när dom styrde tycker jag.
Citera
2012-02-20, 09:28
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ako5
Vem tycker du? Och Varför? Skriv en utomlands och en I Sverige.

Jag tycker absolut "El Diego". Han ligger bakom mer än 1500 mord, det är katastrof.

I Sverige tar jag Naser, en rätt tung spelare.

Naser är väl inte så sjuk. Han håller väl rätt låg profil. Hans söner ska ju vara rätt schyssta och trevliga oxo har jag hört.
Citera
2012-02-20, 11:04
Medlem
fuckshitups avatar
jonas bergdahl
Citera
2012-02-20, 11:45
Medlem
Mongols i sverige ingen kan ta dem!
Citera
2012-02-20, 12:10
Medlem
kalkys avatar
Hur menar du med "sjukaste"? Men får ta Al capone om jag ska välja någon.
Citera
2012-02-20, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Hur menar du med "sjukaste"? Men får ta Al capone om jag ska välja någon.

Salvatore "Toto" Riina
Citera
2012-02-20, 13:14
Bannlyst
Abraham (alias:kid twist) Reles

Ledde Murder Inc ett tag och var en äcklig jävla mördare. Folk får för sig genom Hollywood att det nämligen är Al Capone och diverse italienska grabbar som stått för mycket kriminalitet och gäng när faktum är att USAs värsta maffia genom tiderna var en judisk sådan (..murder inc). "Konstigt" att de flesta inte känner till judiska maffior runt om i världen och genom historien då dem har varit de mest hänsynslösa och blodtörstiga hundar. Även "konstigt" att Muder Inc som är den värsta maffian i USAs historia har så lite information om sig på Wiki-zion-pedia och övriga internet i jämförelse med "kulturella" överdrivna italienska maffior.
Citera
2012-02-20, 14:52
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayHuman.Vittorio

Ledde Murder Inc ett tag och var en äcklig jävla mördare. Folk får för sig genom Hollywood att det nämligen är Al Capone och diverse italienska grabbar som stått för mycket kriminalitet och gäng när faktum är att USAs värsta maffia genom tiderna var en judisk sådan (..murder inc). "Konstigt" att de flesta inte känner till judiska maffior runt om i världen och genom historien då dem har varit de mest hänsynslösa och blodtörstiga hundar. Även "konstigt" att Muder Inc som är den värsta maffian i USAs historia har så lite information om sig på Wiki-zion-pedia och övriga internet i jämförelse med "kulturella" överdrivna italienska maffior.
dom kallas för kosher nostra
och har sin bas i Israel, där dom har åtalsimmunitet och inga utlämningsavtal med någon stat i världen, favoritintresse är slavhandel(som är lagligt i Israel), diamant och knarkaffärer, toppa det hela med trafficking (som är lagligt även det så länge det är ickejudar inblandade) och allsköns ekonomisk brottslighet, står lite om än ytterst lite om det på amerikanska wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish-...rganized_crime
kort video om några av dom gamla
http://www.youtube.com/watch?v=ZME_MNn5fYA
Senast redigerad av LojtnantWerner 2012-02-20 kl. 14:59.
Citera
2012-02-20, 20:50
Medlem
aceblacks avatar
Citat:

Eh jo, fast det var även många Italienare med i gruppen, och de jobbade ju mer eller mindre åt de mäktigare Judiska och Italienska maffiagrupperna. Den Amerikansk-Judiska maffian i USA är död nu. Däremot finns det många Israeliska och Ryskjudiska grupper kvar.
Citera
2012-02-21, 09:01
Medlem
Traveller2007s avatar
Citat:

Nja...var verkligen Murder Inc. vad man kan kalla en mafia? Var inte det mer en "hit squad" som jobbade i princip som frilansare till vem som helst. Speciellt jobbade det vall for Italienska mafian och var vall kontrollerade av Albert Anastasia eller?

Anyway, den sjukaste mafiabossen? Man kanske far ta och namna Carmine Galante? Har for mig att jag laste att han var inblandad i 80 mord under hanns karriar.
Citera
2012-02-21, 10:20
Medlem
aceblacks avatar
Matteo Denaro Messina som ska vara en av toppmännen inom Cosa Nostra ska vara en riktigt sjuk jävel. Ströp ihjäl en rivaliserande maffiaboss samt hans gravida flickvän och ska ha dödat över 50 personer bara för att nämna några saker. Kompis med psykopaten Salvatore Riina var han oxo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in