2012-02-19, 19:00
Medlem
Hexen100s avatar
Är det någon som vet om denna gigant fortfarande kommenterar Hockey eller har han blivit tystad efter sina oerhört roliga sändningar? OM han fortfarande får kommentera Nybro hockey´s matcher, är det ta mig fan så man skulle ge laget en fribiljett till elitserien! Maken till underhållande sportreporter har nog aldrig funnits!
Citera
2012-02-19, 19:12
Medlem
-akol-s avatar
Enligt denna artikel ifrån september förra året så verkar det som att han inte kommenterar något för tillfället, vilket är synd då hans kommentarer var något av det festligaste jag hört i sportväg
http://www.ostran.se/nyheter/nybro/h...akan_loenngren
Citera
2012-03-01, 14:07
Medlem
linkanr1894s avatar
Ja man skulle vilja att det kom upp lite fler klipp med denna idol
Citera
2013-11-16, 19:06
Medlem
Håkan Lönngren gör ett gästinhopp som kommentator i Matchen Tingsryd-Nybro den 20/11. http://www.taif.nu/2013/11/16/hakan-...ingsryd-nybro/
Citera
2013-11-16, 22:08
Medlem
Mikojans avatar
Bra att Lönngren tas upp på Flashback. En fantastisk reporter, som troligen retat gallfeber på uppdragsgivare, men som står på folket sida är absolut värd en tråd i detta forum.

En legend som behövs i det slätstrukna mediebruset.
Citera
2023-09-29, 22:41
Medlem
Snart 10 år sen senaste inlägget i den här tråden. Någon som hört Håkan kommenterar någon Nybro-match sedan dess? Enligt Aftonbladet säger han själv att han fortfarande kommenterar ibland.

– Jag sänder väl kanske fyra matcher per säsong. Då är det oftast på webb-tv:n. Jag är fortfarande engagerad, jag är fortfarande med, jag är fortfarande en idiot som håller på Nybro Vikings. Så är det.

Någon Nybro-supporter som vet hur man kan ha koll på när Håkan ska kommentera en match och hur man kan kolla på den? Kanske är kört nu när Nybro gått upp i Allsvenskan och TV4 äger TV-rättigheterna.
Citera
2024-02-26, 04:01
Medlem
Frippe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JurgenFlopp
Snart 10 år sen senaste inlägget i den här tråden. Någon som hört Håkan kommenterar någon Nybro-match sedan dess? Enligt Aftonbladet säger han själv att han fortfarande kommenterar ibland.

– Jag sänder väl kanske fyra matcher per säsong. Då är det oftast på webb-tv:n. Jag är fortfarande engagerad, jag är fortfarande med, jag är fortfarande en idiot som håller på Nybro Vikings. Så är det.

Någon Nybro-supporter som vet hur man kan ha koll på när Håkan ska kommentera en match och hur man kan kolla på den? Kanske är kört nu när Nybro gått upp i Allsvenskan och TV4 äger TV-rättigheterna.

1 år senare svarar jag på din post. Går på varje hemmamatch som nybro spelar och hsr alltid gjort det. Har stött ihop med Håkan nästan varje match sen vi gick upp i allsvenskan vilket är kul att se en sån ikon på plats!

Håkan sa i ett meddelande till tv4 att han inte kommer kommentera någonting mer. Han förklarade även att han hade blivit smyg inspelad och att det han sa aldrig sändes ut i live radio/TV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in