2012-02-19, 18:18
Medlem
Hejsan, det är såhär att jag tror jag tappat min plånbok där jag har lite viktiga saker! Jag tappade den fredags natt och ingen har ringt om den!

Jag har inte så många kronor på kortet för jag brukar ta ut allt! kollade internett banken ifall dom hade köpt ngt men det hade det inte gjorts! så nu tänkte jag höra ifall ni vet ngn stans man kan kolla vart senaste försöket till andvändning utav kortet gjordes?
`
Citera
2012-02-19, 18:23
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiceCube
Hejsan, det är såhär att jag tror jag tappat min plånbok där jag har lite viktiga saker! Jag tappade den fredags natt och ingen har ringt om den!

Jag har inte så många kronor på kortet för jag brukar ta ut allt! kollade internett banken ifall dom hade köpt ngt men det hade det inte gjorts! så nu tänkte jag höra ifall ni vet ngn stans man kan kolla vart senaste försöket till andvändning utav kortet gjordes?
`
Emm ska det inte stå vilken butik de handlat från genom internet?
Spärra alla kort du har, ta inga risker, vänta inte in något samtal. Spärra bara allt. Beställ nya, det är ju dock gratis eller?..
Citera
2012-02-19, 18:26
Medlem
Xiztecs avatar
Hur ska vi kunna veta hur man kollar dina uttag om vi ens vet vilken bank du har? Förövrigt vad håller du på med... Spärra kortet och få ett nytt inom 5 arbetsdagar oftast.

Gissar på att ID osv också är med i plånboken, gör en polisanmälan.
Citera
2012-02-19, 18:26
Medlem
KahluaOctaviuss avatar
Ja, spärra allt rakt av! Inte värt att hoppas på att någon "snäll" människa ska ringa dig, har dom inte gjort det förr så lär nog ingen göra det. Kan ev prova att gå till polisen och se om någon lämnat in den.
Citera
2012-02-19, 18:38
Medlem
kan man ringa snuten?
Citera
2012-02-19, 19:14
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiceCube
kan man ringa snuten?
Du kan spärra VISA kortet om det var VISA via telefon 08-11101111 ,om inte telefonnumret är ändrat det var så förut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in