Frsker installera en Lexmark 6200 p en acer med windows 7, men lyckas inte fixa drivrutinerna som behvs. Finns det ngra tror ni eller r den inte kompatibel med Win 7?
Jag har haft den installerad mot en Xp maskin fram tills nyligen men vill nu f det att fungera med en brbar win 7a,
Detta har jag gjort:
In med skiva, nr den var klar sa den "stt nu i skrivarens usb och starta skrivaren", det gick bra datorn bad om att f startas om, och det gick ocks bra.
ppnar ett test ark i Word vljer ctrl+P Datron hittar bara "microsoft XPS skrivare" Fast min heter "Lexmark 6200"
jag gr in i start och "enheter och skrivare" Dr hittar jag en fax (som inte finns) Min egen skrivare och den dr XPS skrivaren (som inte heller finns irl eller ngonsin funnits) ver ikonen som visar min skrivare str det ett felmeddelande som sger att skrivaren mste felskas.
Felskningen ger: Den senaste drivrutinen mste installeras, om du vill klicka hr: Lnk, men det hjlper inte man skickas bara tillbaka till samma ruta fast under en kort stund str det att ingen nyare drivrutin kunde hittas.
Ntverksanslutningen r givetvis inte avslagen och jag har flyttat alla drivers frn den tillhrande CD-skivan till datorn.
Google ger mig det hr: X5650, X5690, X6650, X6675, X6690 antar att det r namnen p drivrutinerna jag ska leta efter...
/Me