Citat:
Ursprungligen postat av sadgirl
Vadå hang up varför fick du annan syn på henen bara fö rhon opererat brösten? Gjorde hon dom större av osäkerhet för sina små eller vadå? Jag har missbildade bröst... eller dom ser en och en ok ut men tillsammans grymt assymetriska pga att ena är 100 ml mer i... kunde fått landstingsbetalad operation om jag ville men vågade inte ens det...
Att känna samförstånd är för mig viktigt, jag skulle aldrig göra något med min kropp, varför skulle jag det, jag lever med min kropp varje dag och jag är den jag är, ett förhållande där man tar varandra för den man är är den sanna relationen, jag skulle aldrig tänka två gånger om ena bröstet är större än det andra, däremot om man gjort en operation så skulle jag nog se det som en svaghet tyvärr, jag tror du förstår hur jag menar, ditt val att inte göra operationen visar just denna styrka jag menar.
Hon hade även fettsugit höfterna, jag vet inte varför men hon skönk lite i min aktning på något vis.
Jag tror att många som skönhetsopererar sig lever med en kvarvarande känsla av att vara otillräckliga, att de bekräftar sin tidigare känsla av att inte duga och att den blir starkare fäst i sin personlighet.
Men jag kan ha helt fel givetvis, vem är jag, du ska göra det du vill, ingen av oss på FB kan varken döma eller råda i detta, jag hoppas bara att du blir nöjd hur du än beslutar dig..