2012-02-18, 00:28
Medlem
Fattiman1s avatar
Hej
har ngra frgor.
Om jag vill ppna en webshop eller bli en sk mailkran hur ska jag ta imot pengarna utan att avslja min adress/ID ? ukash r inget alternativ. Skicka pengar i ett brev skulle vara ngot men d r vi ju dr med avsljandet av min adress igen. Vill vara s anonym som mjligt - ngra tips?

vilken RC skulle ni helst vilja ha inrikes av dessa:

Methylone
Mdpv
4mec
Mdai

Hur mycket skulle ni kunna betala per gram av dessa substanser?

Mvh
Citera
2012-02-18, 00:31
Medlem
Stormorfars avatar
Kr poste restante, d kommer det till "postens brevlda" bara g dit o hmta..

MDPV inrikes hade varit trevligt, aldrig testat det. Skulle nog ge 3-400kr/g kanske, finns nog dom som betalar mer n s fr PV.

Aha, du ska ppna shop, du kan anvnda moneybookers isfall.
Citera
2012-02-18, 00:38
Medlem
Fattiman1s avatar
Gr man ner till posten visar upp sitt ID och fr brevet? anar inte dom ugglor i mossen om jag r dr och rnner efter brev vi sger "hela dagarna" ? tack fr svar
Citera
2012-02-18, 00:44
Medlem
Bastubans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fattiman1
Gr man ner till posten visar upp sitt ID och fr brevet? anar inte dom ugglor i mossen om jag r dr och rnner efter brev vi sger "hela dagarna" ? tack fr svar

Det blir nog svrt att vara anonym infr alla instanser i lngden ja.

Jag rstar ocks p MPDV om du lyckas.
Citera
2012-02-18, 01:14
Medlem
LetMeBes avatar
lnar trden lite

lite off topic, men ngon som kan frklara ngon likhet mellan dessa droger till olagliga? menar som affe, E osv

Och vilken r den bsta RC centralstimulantia drogen just nu?
Senast redigerad av LetMeBe 2012-02-18 kl. 01:22.
Citera
2012-02-18, 02:59
Medlem
InKommerGostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LetMeBe
lnar trden lite

Och vilken r den bsta RC centralstimulantia drogen just nu?

Klippte lite i quoten.

Beror sklart p vad du r ute efter. I kategorin CS har du bde Dopaminfristtare och Serotoninfristtare.

Jag menar:

I 2-FA har du i stort sett bara dopaminen som frigrs vilket gr dig speedad, lust att gra saker samt snackig och social.

Frresten, vad menar du med RC??? Laglig eller? I s fall blev det lite knepigare s jag fortstter som om inget sdant framkommit

Sedan har vi vad jag hart frsttt Methylon, Mephedron och MDMA och liknande som gr dig "lite" mer knslosam, krleksfull osv dvs mer empatisk, vilket tjejerna gillar vid en frsta kontakt

......och sedan har vi sklart de som fristter lite av varje, tex 5-APB samt 4-FA. 5-APB gillade jag skarpt, frutom att mina pupiller blev stora som tefat. Dremot fungerade 4-FA ypperligt, frst en och en halv till tv timmar med mycket eufori som gr ver till 2-4 timmars tjackrus och allt vad det innebr, kthet fr att nmna nt

OBS!
Nr jag e tjackad ser jag att jag skriver som Gud allsmktig och verkar veta precis hur det ligger till. S r det inte. Jag skriver bara hur jag tror att det r s det r fritt fram att rtta mig utan hard feelings

Gsta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in