• 1
  • 2
2012-02-17, 23:09
Medlem
Varför är det så upphetsande med dessa? Är det bara jag som tycker det? Vet när min fru gick med magen i vädret när vi väntade våra barn, killar, män o gubbar kunde titta o kunde vara väldigt hjälpsamma (dock inte när jag va med ) Vet ju själv att jag tycker det är grymt upphetsande med gravida o mammor/småbarnsmammor, varför?
Citera
2012-02-17, 23:13
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Jaha var de hjalpsamma som att de hoppades fa till det eller.. det kan inte varit sa att de var hjalpsamma for att vara snalla? jag brukar hjalpa mammor med barnvagn nar de ska av o pa bussar o tag men det ar icke for att jag vill satta pa dem
Citera
2012-02-17, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
Jaha var de hjalpsamma som att de hoppades fa till det eller.. det kan inte varit sa att de var hjalpsamma for att vara snalla? jag brukar hjalpa mammor med barnvagn nar de ska av o pa bussar o tag men det ar icke for att jag vill satta pa dem
Vet ju när vi bla var i simhallen, alla blickar o gärna fram o hjälpa till med va det nu kunde vara
Citera
2012-02-17, 23:43
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1972
Vet ju när vi bla var i simhallen, alla blickar o gärna fram o hjälpa till med va det nu kunde vara

det var som fan. Vet att jag stirrar pa gravida lite granna oxa men de ar ju for att de ser ut som att de ska spricka / trilla framlanges. Sexigt ar det da absolut inte
Citera
2012-02-17, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
det var som fan. Vet att jag stirrar pa gravida lite granna oxa men de ar ju for att de ser ut som att de ska spricka / trilla framlanges. Sexigt ar det da absolut inte
Kanske bara jag då som tycker det är upphetsande!
Citera
2012-02-18, 01:31
Medlem
Citat:

haha för skön (L)
Citera
2012-02-18, 04:01
Medlem
diacetyls avatar
Mm det symboliserar ju moderskap, det kan vara upphetsande för vissa. När min framtida fru bär på våra barn så kommer jag pyssla om henne och kåta mig, det är himla vackert på något sätt när mannen och kvinnan är intima+ att hon har sonen/dottern i magen. Som om familjen blir en enda enhet från "min" kvinnas kropp liksom. Fan va jag surrar, borde gå och lägga mig
Citera
2012-02-18, 09:11
Medlem
HappyHarrys avatar
Att hjälpa någon som har svårt att röra sig för att gravidmagen är i vägen betyder inte att man har den minsta lust att ha sex med henne.
Citera
2012-02-18, 10:20
Medlem
Tiberius.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Att hjälpa någon som har svårt att röra sig för att gravidmagen är i vägen betyder inte att man har den minsta lust att ha sex med henne.

Det kanske inte är den fysiska attraktionen det handlar om, utan snarare själva känslan av att likt en riddare i skinande rustning hjälpa en tillfälligt utsatt och något begränsad kvinna...

Men personligen måste jag väl ändå erkänna att putande magar till bristningsgränsen faktiskt fyller en viss erotisk funktion, även om första tanken inte növändigtvis alltid handlar om penetration...

/ Tiberius
Citera
2012-02-20, 15:18
Medlem
Behelits avatar
Jag tycker också att gravida kan vara upphetsande. Har runkat till denna ett par gånger.
http://xhamster.com/movies/427077/pr...nzie_star.html
Citera
2012-02-20, 16:16
Medlem
SummerWines avatar
Upphetsande vet jag inte om jag tycker det är men det finns få saker som är så fina som en gravid kvinna. Det är fruktansvärt vackert på något sätt.... Längtar tills jag blir gravid

Att människor är hjälpsamma mot gravida är väl ganska enkelt förklarat med instinkt?
Citera
2012-02-20, 21:33
Moderator
VitKallas avatar
Jag har några barn. Och det är lite att ta i underkant om jag påstår att jag varit långt ifrån vacker som gravid. Har ändå hänt mig att jag fått komplimang och en ville tom att jag skulle dumpa min då man och följa med honom. Höggravid och gift som jag var...

Jag förstår inte alls tjusningen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in