2012-02-15, 00:57
Medlem
HappyHandsomes avatar
Kära Bullen, vad ska jag göra?

Tänkte skriva en recension, men kände att upplevelsen var för personlig. Även relationsforumet känns som helt fel publik, så jag hoppas jag kan ta det här. med förhoppning om att rätt folk hör av sig till mig utan att föra tråden off topic.

Vi(jag och massörskan) är jämngamla och hon blev synbart besviken när hon fick reda på att jag var gift. Innan dess så hade vi haft en riktigt mysig stund som gick väl längre än gängse standard och hade inte hennes kompis suttit utanför dörren hade hon kommit lika hårt som jag.

Nu sitter jag här med hennes namn(artistnamnet visserligen) och telefonnummer på en lapp och hennes nya adress. Hon blev ändå glad att jag sa att det var henne jag ville komma tillbaka till och ingen annan och hon skrev lappen ivrigt.

Hade jag haft råd(får spara minst en månad för max ett besök) hade jag tagit en timma till och mutat "kompisen" med, som för övrigt var sjukt läcker. Bra mycket snyggare än alla jag sett. Tjejen jag är intresserad av är också mycket vacker, men mera vacker än knulldocka. Typ tjejen man behåller och gifter sig med, kompisen ser mera ut som en porrstjärna.

Nu till min frågeställning, det andra runt är bara för att väcka förståelse för situationen. Jag ser rätt bra ut och har ett tryggt sätt att föra mig, vilket kanske skapar extra förtroende, vill jag intala mig själv. Men om jag får typ en fullvärdig behandling för priset av ett HE så måste det ju vara något utöver det vanliga?

Personkemi, eller gör de vad som helst för pengar?
Fick en väldigt stark känsla av att hon ville ha just mig. Vi har samma typ av arbete vid sidan av. Massagen drog över tiden, efteråt ville hon bjuda på vatten och godis och det var skitjobbigt att gå därifrån, fick tvinga mig.

Har alltid sett på de här flickorna med respekt, även om de gör vad de gör. Skulle jag "behålla" en fick hon gärna fortsätta med HE. Är inte den svartsjuka typen.

Men vad ska jag göra?
Min tjej rör mig inte frivilligt(efter många års möda) och sex "går hon med på" vilket gjort att jag hamnat i denna situation, då jag är ett väldigt lustfyllt och erotiskt djur som längtar efter just sån närhet som beröring ger. Mina salongsbesök har gett mig mera beröring än vad frun gett mig på ett decennium.

Tidigare besök på andra ställen har varit "pay and play" och känslan av en transaktion har hela tiden funnits där. Oftast har man känt sig lite dum efteråt. Men nu är jag uppenbarligen betuttad och undrar lite om nån annan varit med om liknande?

Känns som att jag skulle kunna få denna tjej väldigt lätt om jag lämnade min fru. Denna "hobby" har aldrig varit i närheten av att hota hela min grundval förut. Det har bara varit ett nödvändigt tillskott för att frun är så olik mig. Jag är kompis med henne och ungarna, men jag behöver "älska" och att nån rör vid mig.

Kändes bara helt kort som att denna massagetjej kunde varit den halva av mig som saknas, och jag kunde fått hålla mig till en. Man mår inte bra alls av att vara otrogen.

Vet inte vad som brinner mest i mig, skulden eller förälskelsen. Vad ska jag göra?
Tar gärna råd privat, så tråden inte hamnar off topic.
Citera
2012-02-15, 07:18
Medlem
Tror faktiskt att alla som varit med ett tag har haft den känslan och upplevelsen.
Thaitjejer är mästare på att luras . Se upp det är mitt råd ! Ray
Citera
2012-02-15, 08:57
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ray 1
Tror faktiskt att alla som varit med ett tag har haft den känslan och upplevelsen.
Thaitjejer är mästare på att luras . Se upp det är mitt råd ! Ray

Visst kan det vara så och chansen att en majoritet av massagetjejerna som kommer hit bara vill tjäna så mycket pengar som möjligt och sen dra är ju såklart stor men det finns ju alltid undantag.

Magkänslan är väl det enda man kan lita på och inte ens den har speciellt hög träffprocent om tjejen verkligen anstränger sig för att ge illusionen av GFE.

Jag kan ge ett exempel från verkligheten....träffade för några år sedan en thaimassös på krogen, drog med henne hem i ett klassiskt fylleragg, gudomligt sex

Hon verkade rätt snabbt "kära ner sig" för trots att jag sa rakt ut att jag inte ville ha ett förhållande så fortsatte hon att höra av sig, komma över på fredag eftermiddag och sen inte släppa mig ur sängen förrän måndag morgon, envisas med att hålla handen, säga att hon älskade mig, kallade mig teerak osv. osv

Lite klassiska thaiknep kom det ju också...små hintar om att hon ville ha presenter, att jag skulle köpa saker till henne, att hon hade det jobbigt för familjen hemma i Thailand hade det knapert, alltså klassisker för att mjölka farangpengar.

Dock fick hon aldrig vare sig presenter eller pengar mer än något restaurangbesök då och då och jag "spelade fattig" och sa att jag knappt hade pengar själv om hon tjatade bara för att se när hon skulle ge upp.
Hon gjorde dock aldrig det och när jag några månader in i det hela började få dåligt samvete för det kändes som jag lekte lite väl mycket med hennes känslor så avslutade jag det hela och vi skildes åt som vänner.

Detta var snart tre år sedan och hon ringer mig fortfarande regelbundet ett par ggr i månaden, frågar hur jag mår, vill luncha ihop, säger att hon saknar mig trots att jag vet att hon numera har en ny kille med vräkig lägenhet i city och pengar som rinner ur fickorna på honom.
Hon bjuder regelbundet över mig på gratis massage i hennes salong. Jag gick dit en gång bara för att se om det var oskyldigt och det tog ca en sekund efter att dörren till rummet stängts innan hon var naken och ovanpå mig

Antingen är hon en falsk liten slyna som bara gillar kravlös stock eller så gillar hon mig på riktigt, vet inte vilket.
Citera
2012-02-15, 12:29
Medlem
HappyHandsomes avatar
Tack för svaren, betyder mycket just nu. Kravlös stock är jag ju inte, min kuk är mera prinskorv än stock, men hon var väldigt tight, så vi är "kompatibla" iallafall. Om hon visste hur fattig jag är kanske läget skulle spelat ut annorlunda. Känns som att jag måste se henne igen. Kan inte släppa det.

Det dumma var att jag samtidigt blev lite betuttad i en annan massös, som har sin salong "lägligt" placerad. Hon är dock äldre än jag och hon har redan gubbe. På den salongen är det seriöst som gäller hela vägen, hon är grymt noga med att jag ska lova att hålla tyst. Ville inte ens ha pengar för extra för att jag skulle "fatta" hur viktigt det var och att jag kunde komma och få gratis HE när som helst. Men jag mer eller mindre tvingade på henne dricks, ändå lämnade hon tillbaka hälften.

Med henne känns det dock som en gräns finns dragen. Skulle jag rycka loss henne från sin värld så skulle det krävas mycket mera från min sida. Så henne kan jag lätt släppa. Nu önskar jag bara att jag inte ens gått dit, så jag hade haft råd med ett besök hos tjejen jag verkligen är betuttad i, för att närmare se om känslorna stämmer...

Försökte sälja av lite piller, gick ner på plattan och kollade efter skumma typer. När jag såg några blev jag rädd. Jag är verkligen sämst på att läsa av killar, men tjejer har jag inga problem att prata med.

Besöken på salongerna är dock oftast inte allt för givande, då de sällan kan varken bra svenska eller engelska. Tänkte föröka lära mig thai, men det verkar sjukt svårt, speciellt när man hör hur de snackar med varandra, så det är nog bara att lägga ner.

Har alltid undvikit att gå till samma ställe, just för att undvika "betuttning", men med tjejen jag vill ha var det kört redan vid första ögonkastet. Hon gav mig en blick som sa "vilken tur att jag fick en bra kund" och jag kunde inte låta bli att le med hela ansiktet när jag insåg det. Kanske läste jag in för mycket, men den typen av personkemi som uppstod var långt ifrån massös/kund.

De måste ju ha känslor som alla andra, thaiflickorna, som för det mesta behöver snabba pengar. Men ett varningstecken är väl kanske ändå att tjejen jag vill ha knappast tackade nej till pengarna. Fast vem skulle det, vet inte om det är något negativt heller?
Citera
2012-02-15, 12:57
Medlem
happyhandsome:
känner mig mycket igen i det du skriver... känslomssigt och relationsmessigt...går på TM för närhet och iskall fruntimmer hemma.

punkt 1: avsluta relationen du har i dag, verkar inte vara fruktbart precis.
punkt 2: forsök ha förhållande till thaitjejen, funkar inte det så är det många andra där ute som säkert skulle uppskatta en som dig.
Citera
2012-02-15, 18:45
Medlem
BlueStars avatar
Inlägg som diskuterar eventuella kärleksrelationer med thaimassöser utbrutna ur tråden Thaimassage [Inga PM-requests eller recensioner!] och flyttade från E&P till en egen tråd i R&S.

/BlueStar, moderator i Eskortservice och prostitution
Citera
2012-02-16, 09:58
Medlem
15minFames avatar
Ts, du säger att du är bara kompis med din fru. Finns det någon anledning till att hon inte finner dig attraktiv och har du gjort något för att ändra på detta?

Något jag finner märkligt med dessa thai-historier är att ni vet att dessa kvinnor är prostituerade och träffar flera män om dagen. Men ändå tror ni alltid att ni är den som är speciell.
De är fattiga golddiggers och är här för att jobba och samtidigt leta efter en farang som kan försörja dem. Om det inte blir du som faller för henne så gör kanske nästa kund det.
Ts, du är gammal nog att veta detta...
Citera
2012-02-16, 10:46
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
Massagen drog över tiden, efteråt ville hon bjuda på vatten och godis och det var skitjobbigt att gå därifrån, fick tvinga mig.

OnT: VARFÖR vill hon inte ha sex med dig? Har ni ens diskuterat problemet? Är gräset grönare på andra sidan? Är det rätt att vara otrogen "bara" för att hon inte vill ha sex? Vad händer om din fru får en könssjukdom? Inte för att jag vet hur gamla dina barn är men det är ju lätt att dom tar mammans parti när hon upptäcker vad du gjort. Är det värt det?

Och TS, hon lär bjuda alla män som besöker henne på godis. Och hon vill att du ska komma dit igen, för det ger henne pengar. Men ska du fortsätta med det där, så gör för sjutton slut med din stackars fru först!
Citera
2012-02-16, 20:37
Medlem
HappyHandsomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Ts, du säger att du är bara kompis med din fru. Finns det någon anledning till att hon inte finner dig attraktiv och har du gjort något för att ändra på detta?

Något jag finner märkligt med dessa thai-historier är att ni vet att dessa kvinnor är prostituerade och träffar flera män om dagen. Men ändå tror ni alltid att ni är den som är speciell.
De är fattiga golddiggers och är här för att jobba och samtidigt leta efter en farang som kan försörja dem. Om det inte blir du som faller för henne så gör kanske nästa kund det.
Ts, du är gammal nog att veta detta...

Nej, det är hon som bytt upp sig, så att säga. Jag är romantiskt lagd och vill ha sex ofta. Om inte annat kramas, kyssas, beröring och uppskattning. Jag har gjort mera för äktenskapet än någon vettig människa skulle ha gjort, nästan alla har gett mig rådet att bryta. Stannar för barnens skull och försöker hela tiden göra det bästa av det. Jag ler åt hon men gråter i hjärtat för att hon inte har de behoven av närhet som jag.

HE är väldigt vanligt. Men det är långt ifrån alla som ger dig ens det. Ett antal ställen ger mera än så, BJ, BTB och boom-boom. Dessa salonger är inte direkt "vanliga" och inget du kan förvänta att lyckas få vid första besöket. Salongen jag besökte var ett vanlig HE-ställe. Jag åkte i full fart för samma pris som ett HJ. Dessutom kysste hon mig. Detta ökade mitt intryck av att vara utvald. Säger inte bestämt att det är så, vilket är mitt problem, hur ska jag veta säkert?
Anledningen att jag ens funderar på att bryta sönder familjen i småbitar är att hon var väldigt vacker och samtidigt väldigt mjuk till sättet och själva massagen var flera steg högre än normalt. Personkemi utan ord, vet inte hur jag ska förklara det.

Självklart vet jag bättre. Om jag sedan handlar mot bättre vetande blir en senare fråga, har inte råd att göra nått förhastat heller, plånkan är tom.

Citat:
Ursprungligen postat av Finlandssvenskan

OnT: VARFÖR vill hon inte ha sex med dig? Har ni ens diskuterat problemet? Är gräset grönare på andra sidan? Är det rätt att vara otrogen "bara" för att hon inte vill ha sex? Vad händer om din fru får en könssjukdom? Inte för att jag vet hur gamla dina barn är men det är ju lätt att dom tar mammans parti när hon upptäcker vad du gjort. Är det värt det?

Och TS, hon lär bjuda alla män som besöker henne på godis. Och hon vill att du ska komma dit igen, för det ger henne pengar. Men ska du fortsätta med det där, så gör för sjutton slut med din stackars fru först!

Hon vill ha sex. En eller två gånger i månaden. Hon har aldrig haft nån annan än mig och är "nöjd" med hur vi har det. Vi har diskuterat det många gånger och hon lovar att bättra sig varje gång. Efter försonings-sex så faller det snart tillbaka igen. Har försökt alla möjliga sätt att väcka hennes lust och åtrå, vilket funkar ibland, men det är hela tiden en kamp och det bästa sättet att få henne kåt är utlandssemestrar. Jag är låginkomstintagare, så det är ett problem.

Det är inte rätt att vara otrogen. Det gör riktigt ont i mig. Jag skyddar mig. Mina barn ser allt och har länge vetat att jag är den som jobbar för att hålla ihop allt, inte för att jag någonsin skulle vända dem från sin mor eller få dem att ta parti. Ska jag krossa familjen för mina själviska behov så bör jag nog ha på fötterna först, även om jag förstår precis vad du menar.

Frågan är om jag ska föröka träffa thai-tjejen igen och ta reda på hur seriöst hon kan tänka sig att ta det hela. Jag har lätt att klicka med tjejer även fast jag inte har pengar att ösa över dem, men de flesta vill ju få ut det mesta de kan såklart.

Så killen på ena axeln säger åt mig att vara nöjd med det jag har, för familjens skull och den andra säger att jag har kämpat länge nog och att jag har rätt att bli älskad lika mycket som jag älskar.

Under tiden försöker jag hitta en mellanväg, vilket sliter sönder mig...
Citera
2012-02-17, 09:30
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
Hon vill ha sex. En eller två gånger i månaden. Hon har aldrig haft nån annan än mig och är "nöjd" med hur vi har det. Vi har diskuterat det många gånger och hon lovar att bättra sig varje gång. Efter försonings-sex så faller det snart tillbaka igen. Har försökt alla möjliga sätt att väcka hennes lust och åtrå, vilket funkar ibland, men det är hela tiden en kamp och det bästa sättet att få henne kåt är utlandssemestrar. Jag är låginkomstintagare, så det är ett problem.

Det är inte rätt att vara otrogen. Det gör riktigt ont i mig. Jag skyddar mig. Mina barn ser allt och har länge vetat att jag är den som jobbar för att hålla ihop allt, inte för att jag någonsin skulle vända dem från sin mor eller få dem att ta parti. Ska jag krossa familjen för mina själviska behov så bör jag nog ha på fötterna först, även om jag förstår precis vad du menar.

Frågan är om jag ska föröka träffa thai-tjejen igen och ta reda på hur seriöst hon kan tänka sig att ta det hela. Jag har lätt att klicka med tjejer även fast jag inte har pengar att ösa över dem, men de flesta vill ju få ut det mesta de kan såklart.

Så killen på ena axeln säger åt mig att vara nöjd med det jag har, för familjens skull och den andra säger att jag har kämpat länge nog och att jag har rätt att bli älskad lika mycket som jag älskar.

Under tiden försöker jag hitta en mellanväg, vilket sliter sönder mig...

Det måste ju finnas en anledning till att det inte fungerar om hon nu verkar ha lusten och åtrån där. Skulle jag vara du så skulle jag säga som det är. Att det inte fungerar för dig längre. Att du behöver närhet och att du verkligen vill försöka men då måste hon också.

Och nej, du ska inte hitta en medelväg. Du ska inte vara otrogen. Du ska välja thaitjejen eller frun. Det verkar inte slita sönder dig tillräckligt eftersom du lär gå till thaitjejen igen...
Citera
2012-02-17, 11:11
Medlem
HappyHandsomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finlandssvenskan
Det måste ju finnas en anledning till att det inte fungerar om hon nu verkar ha lusten och åtrån där. Skulle jag vara du så skulle jag säga som det är. Att det inte fungerar för dig längre. Att du behöver närhet och att du verkligen vill försöka men då måste hon också.

Och nej, du ska inte hitta en medelväg. Du ska inte vara otrogen. Du ska välja thaitjejen eller frun. Det verkar inte slita sönder dig tillräckligt eftersom du lär gå till thaitjejen igen...

Been there, done that. Hon blir fullt tillfredsställd med sina intervaller och bryr sig inte så noga om jag lider för att mina intervaller är betydligt tätare. Hon vill inte ens mötas på halva vägen. Sen blir hon inte kåt av sig själv, utan förspel krävs. Själv ger hon aldrig förspel, det är bara jag som ger hela tiden, tar alla initiativen och står sen för skulden att hon har blivit kladdig, hon har blivit trött osv. För det finns aldrig ett "bra" tillfälle att tigga kärlek, om man som sagt inte är utomlands.

När hon kommit i en orgasm som väcker grannarna så blir hon snabbt kall som en fisk och glömmer genast bort hur skönt det var och blir lika förvånad nästa gång jag jobbat upp henne. Hon har även sagt att hon inte behöver ha sex alls för att vara nöjd, så "det är mitt fel" att vi ens har sex.

Det är ju inte så att thaitjejen bara står och väntar på mig, med jobb och lägenhet klart, för mig att välja. Vet inte ens om vårt möte var "äkta" eller om hon spelar väldigt bra. (Angående godiset, ja, hon ger alla det, det var känslan av att hon inte ville att jag skulle gå och att hon drog ut på det som var grejen. Blickarna och sättet. De flesta vill få en avklarad, om du förstår vad jag menar, men hon gav mig den motsatta känslan)
Sen har frun min behandlat mig värre genom åren med svek jag finner större än sex vid sidan av, men det hör inte hit. Jag skulle hellre tagit att hon knullat nån och sen ångrat det, för att vara tydlig. Skuldfrågan är jag inte ensam om, inte för att jag försöker skriva bort min egen, men nu är jag här och måste hitta en väg alla blir nöjda med. Vilket är omöjligt när man har barn.

Jag har inte lyxen att bara välja och göra det som är rätt. Då hade jag inte ens skrivit här, då hade jag bara gjort det. Har förnekat mig själv i så många år nu att jag ändå ger mig själv möjligheten att låta mellanvägen vara ett val tills jag klurat ut hur jag ska göra. Vill du ändå döma mig, så visst. Inte för att det behövs, då jag själv dömer mig hårdare än vad du tror.
Citera
2012-02-17, 11:44
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Är inte förhållandet så lider ju barnen. Nu vet jag ju inte hur ni har det hemma men ibland kan det ju vara bättre för barnens del om föräldrarna går skilda vägar. Sen är ju frågan om du inte till sist hittar nån annan (om det inte blir thaimassösen) eftersom förhållandet är som det är... Jag tycker du ska fundera på om det kanske är dags att bryta upp eller kanske försöka lappa förhållandet.

Men det finns ALDRIG en orsak att vara otrogen, ALDRIG.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in