Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-16, 17:27
  #121
Avstängd
Siccatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Du har en manlig ande, han visar att ni har samma märke på hakan. Men annars är han inte särskilt lik dig. Han har runda ögon. Rak näsa. Har inte glad mun, som du har heller, men han är inte sur eller så, ser bara ut så, kanske han dog av en hjärnblödning som förlamade munnen lite.
Oj fick påbackning missade en ande, den har blå ögon,( antar jag )På huvudet en platt hatt eller mössa. M får jag också upp.

Jag har faktiskt en väldigt fin märkesfri haka. Kanske är det några hårstrån vi har gemensamt? Jag har alltid varit segt utvecklad.

Om jag hade haft två konton här, hade du sett olika saker då? För du skapar ju en bild utifrån namnet du ser.
2012-02-16, 17:29
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marionette
Okej, det sade inte så mycket. Men vad är det dom gör? Bara kikar? Varför?
Jag antar de bara vill skicka en hälsning till dig.
2012-02-16, 17:33
  #123
Medlem
DenLedes avatar
Kolla mig med.
2012-02-16, 17:34
  #124
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Du kanske känner henne som ande, alla är inte döda bortgånga. Nej tycker den ser ofarlig ut, lite gullig faktiskt, har inte sett det förr i andebilder, så vet inte varför den visar sig.

Något jag kanske kommit i kontakt med utan att veta om det . Jag vette fan, har alltid på något sätt trots ormens rykte, älskat ormar .
2012-02-16, 17:37
  #125
Medlem
ja vill me veta om mina runt omkring mig =)
2012-02-16, 17:40
  #126
Medlem
E.Taylors avatar
Berätta gärna om mina!
2012-02-16, 17:42
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siccature
Jag har faktiskt en väldigt fin märkesfri haka. Kanske är det några hårstrån vi har gemensamt? Jag har alltid varit segt utvecklad.

Om jag hade haft två konton här, hade du sett olika saker då? För du skapar ju en bild utifrån namnet du ser.
När det gäller andar, så hälsar de och går över igen. Så jag vet inte om jag skulle fått samma bild. Den här anden visar en fläck på högra sidan av hakan, han visar också att han har en. Vet inte varför.
2012-02-16, 17:46
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Kolla mig med.
Ser en ande med dig, en man, han pekar på en stor fisk, kanske en val. Sen ser jag en man som oroar sig för pengar, tror det är hans ande bredvid honom.
2012-02-16, 17:48
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zhifty
ja vill me veta om mina runt omkring mig =)
Du har en man runt dig, han har tunt hår, underläppen skjuter ut lite, när man ser honom i profil.
2012-02-16, 17:52
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Taylor
Berätta gärna om mina!
Du har 2 andar som pekar på den tredje, den ena är smal och hade glasögon, den andra lite kraftigare, de pekar på den tredje, som visar att den försökt att nå dig. Den tredje har lite ledsna ögon, liten näsa och en glad mun.
2012-02-16, 17:54
  #131
Medlem
Andarna, är det endast släkt eller kan det t.ex. Vara någon från andra sidan jorden som dött?
2012-02-16, 17:55
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CatCricket
Du får gärna titta om du ser någon hos mig också
Du har en kvinna med ganska barskt utseende, hon visar en ring.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback