2012-02-13, 19:50
Medlem
För bara några minuter sedan visades på TV 4 en reklamsnutt av Telia som handlade om Spotify i mobilen.
Personerna (bl.a. en tjej o en kille) i reklamen dansar på ett vardagsrumsgolv (?).
Tjejen ifråga är smal, har långt något stripigt hår mörk klädsel, en blus.....

Nån som vet vem hon är ? Hon har riktigt sexiga moves, alltså
Citera
2012-02-16, 11:33
Medlem
Roedhakens avatar
Vet inte vem det är, men här är filmen i alla fall:

http://www.youtube.com/watch?v=cX3tVTEmn6Y
Citera
2012-02-27, 01:35
Medlem
Lirkan25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveItANice
För bara några minuter sedan visades på TV 4 en reklamsnutt av Telia som handlade om Spotify i mobilen.
Personerna (bl.a. en tjej o en kille) i reklamen dansar på ett vardagsrumsgolv (?).
Tjejen ifråga är smal, har långt något stripigt hår mörk klädsel, en blus.....

Nån som vet vem hon är ? Hon har riktigt sexiga moves, alltså

Jag har fan spinnat på det också, hon är ju råfin! Men hoppas att nån FB-detektiv kan klura ut det.
Citera
2012-02-28, 18:38
Medlem
-rascal-s avatar
Jag vill oxå veta vem hon är.
Citera
2012-03-02, 02:17
Medlem
Jag vill också veta vem tjejen i reklamen är. Fast inte den taniga bruden. Den jag vill veta är den tjejen i grått som är i den andra delen av reklamen. "aha, en trängare".
Det är en tjej i grå tröja kort hår och stadig kropp. Jag bara avgudar hennes fylliga rumpa o lår. Måste veta vem hon är så jag kan bjuda ut henne eller nått!
Citera
2012-03-02, 02:25
Medlem
kaktjuvens avatar
Eh..vad ska ni göra när ni sen vet vilka dem är?
Stalka dem? Runka åt dem?

Bara undrar alltså. Eller är det ren nyfikenhet bara?
Citera
2012-03-02, 10:50
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Eh..vad ska ni göra när ni sen vet vilka dem är?
Stalka dem? Runka åt dem?

Bara undrar alltså. Eller är det ren nyfikenhet bara?

Jag är också nyfiken, kan bara svara för mig själv, så: Om man visste vad hon heter kunde man söka runt på internet om det går att hitta mer grejjer hon har gjort, och eventuellt hitta bättre bilder och se om hon är så läcker som hon är i reklamen.
Citera
2012-03-02, 20:25
Medlem
Mja.. Jag är ju en vuxen människa. Vad har vuxna människor för intresse i när man finner varandra attraktiva? Jag tänkte försöka få kontakt med henne och hoppas på att hon skulle gilla mig.
Citera
2012-03-02, 22:15
Medlem
Jag o google måste vara bästa vänner. Efter en jäkla sökandes och bökandes (tog typ 5min) så hittade jag er brud. Jag är nästan helt säker att det är hon. http://ericaharrison.blogg.se/ coolt namn.. Hon är 22 och har en jäkla modell och skådespelerier i bakfickan. Innan ni alla 100-tals som jag hjälpt säger "tack Mexterious!" så kan ni väl hellre leta upp min stadiga telia-partydansös.
Senast redigerad av Mexterious 2012-03-02 kl. 22:25. Anledning: Jag hatar majs!
Citera
2012-10-20, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexterious
Jag o google måste vara bästa vänner. Efter en jäkla sökandes och bökandes (tog typ 5min) så hittade jag er brud. Jag är nästan helt säker att det är hon. http://ericaharrison.blogg.se/ coolt namn.. Hon är 22 och har en jäkla modell och skådespelerier i bakfickan. Innan ni alla 100-tals som jag hjälpt säger "tack Mexterious!" så kan ni väl hellre leta upp min stadiga telia-partydansös.

Stort TACK, Mexterious !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in