2005-01-30, 10:32
Medlem
Ace Venturas avatar
Känner mig lite dagsaktuell så jag svarar George Umunna. :shoot2:

I övrigt täcker Konrad Haifas lista (post nr 3) mina åsikter rätt väl. :evil:

Kan iofs kompletteras med följande:
* Jesper Jansson - Always Judas
* Daniel Andersson - Talanglös fjant. För upphaussad, för många år. Har aldrig presterat.
* Pontus Kåmark och Karl Corneliusson - Vid första minsta motgång kommer deras sanna "jag" fram.
* Håkan Mild och Klasse Ingelsson - Två på plan träskoförsedda snedsparkare som man bara älskar att hata. Plöjer, utan att egentligen lira boll.

På Old-Boys avdelningen återfinns också bl.a. Frölundas hockeyäckel Anders Broström.
Citera
2005-01-30, 11:33
Medlem
Cornholios avatar
hela real madrid, totti, cristianval och rio ferdinand är de jag kommer på just nu..
Citera
2005-01-30, 12:03
Medlem
Zog Ruless avatar
Markus Karlsson....för att han är ett riktigt as.

Hela Real Madrid....

Dede ligger också bra till men är inte riktigt säker där...

.................................................. .................................................

Älska spelaren är B.Runström...för att han irriterar alla.
Citera
2005-01-30, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskarsson
Japp det var illa, men vet du varför han gjorde det? Det försvarar ju inte överfallet...

det var 2 säsonger innan tror jag, i derbyt, keane och alf sprang i hop och keane skadade sig rejält, inget speciellt oschysst, keane blev borta flera månader och missa viktiga matcher,,,sen dess har han alltid hatat han

Var det inte så att Haaland anklagade Keane för att filma? Keane blev inte glad...
Citera
2005-01-30, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ra
Abgar Barsom- Om Djurgården hade varit en kropp så hade Abgar (i hård konkurrens med många andra i det laget) varit rövhålet. Komplett med det där svarta, krulliga håret som bara finns runt anus.

Nja, Abgar skulle snarare vara näsan.
Citera
2005-01-30, 12:51
Medlem
weirdwolfs avatar
Ogillar engelska spelare överlag med fjollan Beckham i spetsen..
Citera
2005-01-30, 14:16
Medlem
Scrambles avatar
Vill göra en lite uppmaning i all välmening. Vore bra om en del var lite bättre på att förklara varför ni hatar de spelare ni listar upp. Varför ni hatar en spelare är i denna tråden minst lika intressant som vem spelaren är. Dessutom blir inte tråden en listtråd om så sker.

Många har skött detta bra hittills, jag vill bara ni är lite noggrannare med detta i trådens framtid.

//Moderator
Citera
2005-01-30, 14:28
Medlem
Paines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hristo
Var det inte så att Haaland anklagade Keane för att filma? Keane blev inte glad...

Jo. Haaland skrek "Get up, stop faking it" när Keanes korsband (cruciate ?) gick sönder.
Citera
2005-01-30, 15:30
Medlem
Fiskens avatar
Krister Nordin!
Motivering: för att han är ett djävla gnagar-as. Han är så fruktansvärt ful på fotbollsplanen. Han går in för fullt och tänker alldrig på konsekvenser. Skönt att han har lagt ned fotbollen nu, alla svenska fotbolls entusiaster ler brett.

Jesper Blomqvist.
Motivering: För att han valde dif före ifk gbg, för att han trodde att han fortfarande hade en fotbolls karriär. Jag tycker väldigt illa om båda klubbarna så för mig spelade det iof inte så stor roll. Men det är själva principen jag avskyr, hemvändande "proffs" som väljer ärkerivalen istället för sin modersklubb. Det är så lågt så att det inte finns.

För övrigt tycker jag det är svårt att säga fotbollsspelare som jag verkligen avskyr, jag menar man hatar ju en viss spelare under vissa perioder tex när dem skadat en spelare i sitt eget lag. Men det är få spelare som drar på sig ett varaktigt hat som man kommer ihåg år efter år.

Nu gällde den här tråden iof bara spelare, men en tränare som dragit på sig mitt oförglömliga hat är Zoran Lucic. Pga att han är en media kåt idiot, han skulle sökt till big brother istället för att träna sveriges smuttsigaste klubb. När han ibland sitter som expert i tv inför någon landskamp eller liknande stänger jag bara av öronen när han gappar.
Citera
2005-01-30, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisken
Jesper Blomqvist.
Motivering: För att han valde dif före ifk gbg, för att han trodde att han fortfarande hade en fotbolls karriär. Jag tycker väldigt illa om båda klubbarna så för mig spelade det iof inte så stor roll. Men det är själva principen jag avskyr, hemvändande "proffs" som väljer ärkerivalen istället för sin modersklubb. Det är så lågt så att det inte finns.

Nu är ju inte Jeppes moderklubb IFK Göteborg, men visst förstår vad du menar. Får lägga till Sharbel Touma på min lista, då han är en riktig penninghora samt Jörgen Jönsson.
Citera
2005-01-30, 16:55
Medlem
ricksons avatar
ALLA i Man United
ALLA i Chelsea
ALLA i Arsenal
ALLA i Everton

El Hadji Diouf, Stephane Henchoz, Pippo Inzaghi, Ronaldo [fettobäver], Teddy Lucic, Luis Figo, David Beckham m.fl.

Mår fysiskt illa av dessa, anledningen behåller jag för mig själv.
Citera
2005-01-30, 17:29
Medlem
Mattias Lindström - JUDAS nr. 1
Christer Fursth - JUDAS nr. 2

Övriga: Peter Ijeh, Jörgen Pettersson, Afonso Alves samt alla andra pack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in