2005-01-30, 17:33
Medlem
Fiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demuynck
Mattias Lindström - JUDAS nr. 1
Christer Fursth - JUDAS nr. 2

Övriga: Peter Ijeh, Jörgen Pettersson, Afonso Alves samt alla andra pack!

Varför Christer Fursth??
Citera
2005-01-30, 18:50
Medlem
Först och främst, Hela aik. Några som jag hatar lite extra mycket är:
Nordin - Jävla svin vars fotbollsskicklighet sträcker sig till att kapa alla på planen.

Åslund - Iofs son till Sanny men ändå en hora som älskar aik så mycket och gillar inte DIF alls vilket han förklarade såfort han drog till Gnaget.

Per Nilsson - Usch, Bara jag ser honom så mår jag illa. Ser ut som Jay Leno vid hakpartiet och ser lite halvmongo ut i resten av ansiktet.

Anita Andersson - Enda bra grejen han gjort var när han bitchslappade Nyhlen. Iofs så är det jävla kärringfasoner att slå som Anita gjorde men det visar ju hur manlig han är.

Resten:
Björn Runström: Det enda karln gör på fotbollsplanen är ju att filma. Att han dessutom är kaxig och ser ut som en transa gör ju inte att man hatar honom mindre.

Jörgen Jönsson: Ful jävel.

Elanga: Hustrumisshandlare. Hora.

Keane: Typ som Nordin fast lite skickligare på att spela fotboll.

Nu har jag säkert glömt nån men jag återkommer isåfall.
Citera
2005-01-30, 19:34
Medlem
Vampyros Lesboss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Vill göra en lite uppmaning i all välmening. Vore bra om en del var lite bättre på att förklara varför ni hatar de spelare ni listar upp. Varför är i denna tråden minst lika intressant som vem. Dessutom blir inte tråden en listtråd om så sker.

Många har skött detta bra hittills, jag vill bara ni är lite noggrannare med detta i trådens framtid.

//Moderator

Exakt, det är ju roligt att höra motiveringarna.

Vad gäller Björn R. så verkar hans filmande reta folk men jag tror att det snarare är hans tydliga Hammarby-sympatier och ständiga sågningar av alla andra svenska lag som retar folk . Den vakne läsaren kan notera att kongo-kim filmade sig igenom AS under ett par års tid men då det var ett ständigt gullande med honom så passerade hans skådespelarfasoner obemärkta...
Citera
2005-01-30, 20:25
Medlem
P3RK3L3s avatar
Fredrik Stenman - Överskattad, ful och allmänt äcklig

Ravelli - för att han kallade Simpson för svarthuvud och för att han är en äcklig göbbe som inte kan hålla käften

Mild - för att han är Håkan Mild Det började med straffmissen...

Kåmark - för att han pumpat AIK ¨på en jävla massa pengar utan att prestera ett jävla skit och till råga på allt ha mage att fortsatte att snacka skit och sprida lögner en lång tid efter att han stuckit.

En bunt AIK-spelare - för att de genom sitt beteende visar att de totalt skiter i klubben dom spelar för och dess trogna supportrar.

Figo - överskattad jävla diva som slänger sig så fort han får chansen

Nistelrooy - inte öveskattad men likväl en jävla diva som slänger sig så fort han får chansen och för att han är så jävla ful

Di Canio - för att han är en jävla fascist och inte kan hålla sin åsikter för sig själv och därmed drar in politiska debatter i fotbollen

Roy Keane - för grisfotbollen han spelar och för att han verkar vara en äcklig jävla diva privat och skiter i små barn som vill ha hans autograf

I stort sett alla italienska spelare - för att de är äckliga divor som slänger sig för ingenting och för att de är de sämsta jävla förlorarna fotbollen sett.
Citera
2005-01-30, 20:25
Medlem
weirdwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdwolf
Ogillar engelska spelare överlag med fjollan Beckham i spetsen..

Motivering: ogillar inte England eller britter (snarare tvärtom) men när det kommer till fotboll så finns det inga som haussar sina spelare som dom gör där. Det gör mig irriterad..
Citera
2005-01-30, 20:28
Bannlyst
Jesper Judas

Pontus Kåmark

Den ena förtjänade allt han fick och den andre fick alldeles (ingen) för lite skit.

Håkan Södergren. En ful jävla spelare som alltid var på topp i derbyna mot AIK.
Citera
2005-01-30, 21:09
Medlem
Glömde helt Elanga och hela DIF:s trupp.
Citera
2005-01-30, 22:04
Medlem
Asterixs avatar
  • Bröderna Judas som har gått från rätt klubb till fel klubb eller återvänder till fel klubb efter proffslivet. Det finns massor på den listan men dessa svider mest. Judas Höiland, Judas Blomqvist, Judas Steen, Judas Lucic och Judas Andersson.
  • Rob Niedermayer för det fula anfallet på Forsberg.
  • Paul Scholes och Roy Keane för sina fula spelstilar.
  • Johnny Oduya och hans gelikar som inte ser skillnad på en boxningsring och en ishockeyrink.
  • Nils Ekman för sin vårdslöshet! Hoppas han tacklar ett klubbskaft!
  • Niklas Wikegård är visserligen ingen spelare men däremot en idrottsledare. Jag associerar honom med ord som hämnd och uppvigling.
Citera
2005-01-30, 22:14
Medlem
Afonsos avatar
Avskydde Zoran Lukic tidigare. Nu älskar jag honom. Vet inte varför.
Citera
2005-01-30, 22:14
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asterix
[list][*]Bröderna Judas som har gått från rätt klubb till fel klubb eller återvänder till fel klubb efter proffslivet. Det finns massor på den listan men dessa svider mest. Judas Höiland, Judas Blomqvist, Judas Steen, Judas Lucic och Judas Andersson.

Hur kunde jag glömma ananashuvudet , också känd som golvmoppen och Anita?

Jag har sagt det förr, jag lider inte mer er och era obotliga knän. Det är ett välförtjänt straff för sveket.

Ni är många som ogillar Mild, det gillar vi!!
Citera
2005-01-30, 22:48
Moderator
vfs avatar
Jämtin Ful, talanglös och gnällig.

Pelle Mårts Gnäll och gnäll (tränare men va fan).

FBK Hela laget gnäller alltid på domaren.

Anita "Alltid gillat AIK"

Mig själv Är en jävla gnällspik on the pitch
Citera
2005-01-30, 23:00
Medlem
Björn Runström- Mannen(?) som alltid filmar och uppträder som enöverklassfjolla

Anders Frisk - igen spelare men jag hatar honom av hela mitt hjärta omotiverad att döma allsvenskan...hmpf...skulle han inte dömma AS kan ju han glömma CL

Magnus Hedman- vet inte varför..bara ogillar honom. borde lägga av snart

många ogillar Mild. själv tycker jag att han är rätt skön men han borde nog lägga av snart. skulle han spela i IFK om han inte deltagit i VM 94? det tror inte jag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in