Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-06, 14:09
  #589
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
100.8 ligger jag på. själv då?
152.2 här. (Fyra stjärnor för mig, pga sopiga bänkvärmare)
Citera
2014-12-09, 21:33
  #590
Avstängd
400Bens avatar
Trött jag börjar bli på att hur mycket jag än värvar så har jag bara 10-12 spelare som presterar. Verkar bara vara jag som har problemet att 2 av 3 nyförvärv presterar alldeles för dåligt

Känns som att om man inte kollar på matcherna så vinner man mera. Har även 7 av 11 förluster i ligan denna säsongen uddamålsförluster :/
Citera
2014-12-10, 07:59
  #591
Medlem
Snoorks avatar
Klar för den första cup finalen i min Top-Eleven karriär!
Ska bli intressent att se hur gubbarna löser detta.

Presterar som en kratta i ligan men i cupen har vi gått som en ångvält.
Citera
2014-12-10, 13:34
  #592
Avstängd
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Klar för den första cup finalen i min Top-Eleven karriär!
Ska bli intressent att se hur gubbarna löser detta.

Presterar som en kratta i ligan men i cupen har vi gått som en ångvält.

Awesome Se till och vinn. Själv har man aldrig lyckats vinna cupen, men har en final där.
Citera
2014-12-10, 14:07
  #593
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Awesome Se till och vinn. Själv har man aldrig lyckats vinna cupen, men har en final där.

Ja det hade varit riktigt fint. Lirat ett antal säsonger utan några större framgånger, så det hade varit högst välkommet. Cupen brukar jag allt som oftast prioritera bort och vila spelare om möjligt, men iår har det bara flutit på hela vägen, även om reserverna till större del fått lira (Iallfall i de inledande omgångerna till åttondelsfinalerna)
Citera
2014-12-11, 01:24
  #594
Avstängd
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Ja det hade varit riktigt fint. Lirat ett antal säsonger utan några större framgånger, så det hade varit högst välkommet. Cupen brukar jag allt som oftast prioritera bort och vila spelare om möjligt, men iår har det bara flutit på hela vägen, även om reserverna till större del fått lira (Iallfall i de inledande omgångerna till åttondelsfinalerna)

Mjo, cupen tar på krafterna, men är mycket pengar i det. CL påverkar också ligan negativt, men lite pengar där också. Jag försöker gå så långt som möjligt i alla tre.
Citera
2014-12-11, 10:22
  #595
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Mjo, cupen tar på krafterna, men är mycket pengar i det. CL påverkar också ligan negativt, men lite pengar där också. Jag försöker gå så långt som möjligt i alla tre.

Jo men precis.
10.51 smäller det. Haha jag är nog skadad på ngt sätt. Men är galet taggad för den här finalen.
Nyss köpt in en förstärkning till denna matchen.
Nu går vi för titeln!!!

EDIT: Där tog vi titeln!!! En enkel 5-0 seger. Fyfan vad fint!!
__________________
Senast redigerad av Snoork 2014-12-11 kl. 11:06.
Citera
2014-12-11, 15:36
  #596
Avstängd
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Jo men precis.
10.51 smäller det. Haha jag är nog skadad på ngt sätt. Men är galet taggad för den här finalen.
Nyss köpt in en förstärkning till denna matchen.
Nu går vi för titeln!!!

EDIT: Där tog vi titeln!!! En enkel 5-0 seger. Fyfan vad fint!!

Grattis
Citera
2014-12-12, 16:27
  #597
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Jo men precis.
10.51 smäller det. Haha jag är nog skadad på ngt sätt. Men är galet taggad för den här finalen.
Nyss köpt in en förstärkning till denna matchen.
Nu går vi för titeln!!!

EDIT: Där tog vi titeln!!! En enkel 5-0 seger. Fyfan vad fint!!
Härligt!
Citera
2014-12-16, 22:24
  #598
Avstängd
400Bens avatar
Kommer bli en tuff säsong detta. Efter 9 raka uppflyttningar så hamnade man 8 förra säsongen ocyh fick stanna. Inget konstigt med det. Jag hade 8e bästa lag av alla och alla bättre hamnade förra mig. Men denna säsongen har jag hamnat i en riktigt svår liga och har 13 lag framför mig som är bättre. Stor chans att jag kommer hamna 10-14 i ligan. Inte blir det bättre av att man nu i första ligamatchen glömde fixa tillbaka till bästa laget och förlorar mot den med näst sämst lag med 0-3. Inte bara 3 poäng som försvann där, utan säkert även sist denna säsongen också. Det enda positiva är att jag har en bra startelva och att många lag ligger jag inte långt bakom kvalitetsmässigt. Återstår att se nu om det blir minst 3 säsonger på samma nivå efter att ha klarat 9 nivåer på första försöket.
Citera
2014-12-17, 06:55
  #599
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kommer bli en tuff säsong detta. Efter 9 raka uppflyttningar så hamnade man 8 förra säsongen ocyh fick stanna. Inget konstigt med det. Jag hade 8e bästa lag av alla och alla bättre hamnade förra mig. Men denna säsongen har jag hamnat i en riktigt svår liga och har 13 lag framför mig som är bättre. Stor chans att jag kommer hamna 10-14 i ligan. Inte blir det bättre av att man nu i första ligamatchen glömde fixa tillbaka till bästa laget och förlorar mot den med näst sämst lag med 0-3. Inte bara 3 poäng som försvann där, utan säkert även sist denna säsongen också. Det enda positiva är att jag har en bra startelva och att många lag ligger jag inte långt bakom kvalitetsmässigt. Återstår att se nu om det blir minst 3 säsonger på samma nivå efter att ha klarat 9 nivåer på första försöket.

Uhh, låter jobbigt.

Efter min förra säsong med en 7e plats i ligan samt en cupvinst valde jag att storsatsa inför denna säsong.
5 nya spelare in där 4 av dom har "en poäng" till 6 stjärnor samt 1 spelar med 6 stjärnor.
Inledde med en 2-1 vinst i ligan, samt avancemang från första rundan i cupen.

SKa bli en riktigt intressant och rolig säsong!!
Citera
2014-12-18, 08:56
  #600
Avstängd
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Uhh, låter jobbigt.

Efter min förra säsong med en 7e plats i ligan samt en cupvinst valde jag att storsatsa inför denna säsong.
5 nya spelare in där 4 av dom har "en poäng" till 6 stjärnor samt 1 spelar med 6 stjärnor.
Inledde med en 2-1 vinst i ligan, samt avancemang från första rundan i cupen.

SKa bli en riktigt intressant och rolig säsong!!

Aa, men tror jag ändå kan ta ett par lag i ligan nu ändå. Spelade lika i liga igår mot en med 2 mer i kvalité och vann cupen med en med 2 mer i kvalité. Känns som jag kan sluta allt från 12a till 4a detta år. Ska bli intressant att se hur det blir.

Awesome
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback