Det är snart dags för högskoleprovet och jag börjar sakta men säkert förbereda mig inför det. Efter lite sökande på nätet hittade jag boken "Den kompletta guiden till högskoleprovet" skriven av Lukas och Nils Holmegaard.
Jag tycker att den inte hjälper dig att bli bättre på varken svenskan eller matten. Däremot lär den dig den hur du ska tänka vilket resulterar till att du snabbare löser uppgifterna.
Läste ut hela boken igår, och även om jag inte har haft några större problem med varken matten, svenskan eller engelskan, så tycker jag att den var väldigt bra! Lärde ut hur man ska tänka inför olika typer av uppgifter och sådär.
Håller inte heller med om att den inte förbereder inför de olika delarna. ORD-delen var väldigt bra till exempel!
Lånade den av en kompis, hade nog dock inte lagt ut så mycket pengar på den själv. Du känner inte någon som har den? Eller du kanske kan dela på den med syskon?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!