2019-09-08, 16:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Nej, det kan vara ett tillfälle, ett misstag. Men fråga;'hej, du har besökt min profil två gånger, intresserat'? Inget svar är också ett svar. Ha en laid back attityd, du har ingen ägg klocka som tickar
Och det menar du att ni kvinnor tillskillnad innehar eller?
Ni har inte så bråttom med min väggklocka på Badoo iaf.

Intressant råd du kommer med, men är det inte lite framfusigt? när du tycker att jag kommer undan med att fråga ifall hon är intresserad, jag menar...skulle du själv våga skriva så till en karjävel? eller är det så att du projicerar till mig hur tydlig du vill att han ska vara mot dig ifall han nu är intresserad?

Citat:
Vet inte om du har misstolkat 'the - old - in - and - out', som är i betydelsen av sex,och inte antal gånger din profil är besökt
He he jag såg inte mitt eget skämt klart utan gick tryggt på ingivelsen, men du har prickat helt rätt med min prick (betyder även kuk på engelska)

Blir ett ganska effektivt samlag som inte överstiger 2 timmar om man ska se till min profilvisningstakt
med tanke på att kevinnor dom besöker tillbaka profiler först efter att killen besökt dom
(emotjuckar lite lamt men kräver att jag ska jucka som en högmodig New-found-land's hund som
int förmå sä att resa självragg)

Men min fråga rör den lite mindre klientelen som är först på bollarna (invandrarna) genom att besöka min profil, ofta är det handikappade /uppstoppade kvinnor och där man kan man väl snacka om sannolikhet för att hon funnit snubbens plyte attraktivt? när hon är först in menar jag

Citat:
Jag tror du är drabbad av för mycket porr tittande. Som du säger, du måste ha 'visuelle fetischer', förän det funkar för Pelle N.
Tänk om det är utevaron av porr som gör att kevinnor lider av impotens, såg du vad jag lade till om du inte vore så het på klappgröten
Citat:
Jag har psykologisk halvslapphet precis som en kevinna som int kan överorgasmera sä,
som utgår ifrån utevaron av visuella fetischer tillskillnad mot flickan med slutna ögons önskedrömmar
Du kan inte generalisera om mig, det finns en hönan eller äggklockan aspekt här där man innan man upptäcker porren kan ha upptäckt en fetisch, kanske som oförstörd 11 åring på stranden...och sedan kommer porren och bara bekräftar det som redan är

Tror du att jag kan skriva om det goda och det onda gigantiska bröstet om det inte vore för att jag har en större fragmentarisk medvetenhet om vad bröst symboliserar på insidan än vad några judiska porrfilmsmakare kan kräma ur sig på utsidan?

Citat:
Har du autism då?
Jag fick enbart en tveksam sådan diagnos med tanke på att utredaren defakto dog under min utredning, men eftersom polisen inte övertog
min utredning kan vi ju inte utesluta att jag ändå med med mitt sätt att vara var inblandat i hennes död..varav jag tycker att jag extra mycket får självdiagnostisera mej till något som ligger med mig närmre

Citat:
Skulle önska att du kunde komprimera lite, jag får ont om huvudet och läsa din text
Det är alltså den där Ipren-gel reklamen på tv4 du refererar till nu? där man ser en kevinna varsamt smörja in sig själv
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-08 kl. 16:55.
Citera
2019-09-08, 19:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Och det menar du att ni kvinnor tillskillnad innehar eller?
Ni har inte så bråttom med min väggklocka på Badoo iaf.

Intressant råd du kommer med, men är det inte lite framfusigt? när du tycker att jag kommer undan med att fråga ifall hon är intresserad, jag menar...skulle du själv våga skriva så till en karjävel? eller är det så att du projicerar till mig hur tydlig du vill att han ska vara mot dig ifall han nu är intresserad?

He he jag såg inte mitt eget skämt klart utan gick tryggt på ingivelsen, men du har prickat helt rätt med min prick (betyder även kuk på engelska)

Blir ett ganska effektivt samlag som inte överstiger 2 timmar om man ska se till min profilvisningstakt
med tanke på att kevinnor dom besöker tillbaka profiler först efter att killen besökt dom
(emotjuckar lite lamt men kräver att jag ska jucka som en högmodig New-found-land's hund som
int förmå sä att resa självragg)

Men min fråga rör den lite mindre klientelen som är först på bollarna (invandrarna) genom att besöka min profil, ofta är det handikappade /uppstoppade kvinnor och där man kan man väl snacka om sannolikhet för att hon funnit snubbens plyte attraktivt? när hon är först in menar jag

Tänk om det är utevaron av porr som gör att kevinnor lider av impotens, såg du vad jag lade till om du inte vore så het på klappgröten Du kan inte generalisera om mig, det finns en hönan eller äggklockan aspekt här där man innan man upptäcker porren kan ha upptäckt en fetisch, kanske som oförstörd 11 åring på stranden...och sedan kommer porren och bara bekräftar det som redan är

Tror du att jag kan skriva om det goda och det onda gigantiska bröstet om det inte vore för att jag har en större fragmentarisk medvetenhet om vad bröst symboliserar på insidan än vad några judiska porrfilmsmakare kan kräma ur sig på utsidan?

Jag fick enbart en tveksam sådan diagnos med tanke på att utredaren defakto dog under min utredning, men eftersom polisen inte övertog
min utredning kan vi ju inte utesluta att jag ändå med med mitt sätt att vara var inblandat i hennes död..varav jag tycker att jag extra mycket får självdiagnostisera mej till något som ligger med mig närmre

Det är alltså den där Ipren-gel reklamen på tv4 du refererar till nu? där man ser en kevinna varsamt smörja in sig själv

Jag tror knappast du har autism, jag skulle lägga närmare till den diagnos, eftersom jag håller mig till koncisa svar. Nej, jag skulle inte skriva så till en 'karjävel', jag är kvinna, och kvinnor får inte 'ta för sig' har jag lärt. En 'karjävel' är sjyst och skriver på ett vettigt sätt. Konstaterade, den tid jag frekventerade dessa sajts, att det kunde vara ett problem.
Din 'prick' är ointressant och kommentera på. Har läst tillräckligt om den.
Ärlig talet, vet inte vad fel det är på dig / din profil, att du enbart attraherar invandare brudar och handikappade. Förstår du har upplevt något traumatiska som pojke på stranden, igen; sök hjälp hos en psykolog.
Citera
2019-09-09, 20:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Nu ska du få ett jävligt koncist svar för att vara mig

Citat:
Nej, jag skulle inte skriva så till en 'karjävel', jag är kvinna, och kvinnor får inte 'ta för sig'
Ni får inte ta för er...så då håller du med mig i analysen om att ni socialt handikappade kevinnor...

(varav jag menade att dom som skrivit till mig också är handikappade
(det bipolära värdet utifrån ditt perspektiv) som inte tagit till sig den attraktiva samhällsnormen som du inlärt, jag menade därav inte fysiskt handikappade när jag talade om invandrartjejer, utan det får stå helt för dig själv )

...som besöker profiler är intresserade av snubbens utseende som minst...och sitter sedan och väntar på att han ska bevisa nått för er?,
jag tänker annars om en kevinna tycker att hon själv är framfusig så borde! hon även uppleva att det är framfusigt om en snubbe frågar kort och koncist, är du intresserad?, dessutom tjejer är inte intresserade fören det är ömsesidigt

Citat:
En 'karjävel' är sjyst och skriver på ett vettigt sätt. Konstaterade, den tid jag frekventerade dessa sajts, att det kunde vara ett problem.
Mycket möjligt, men att vara schysst ska väl inte behöva ha samma innebörd som att han ska ta för sig där du inte får?

Vad du anser vettigt det styrs väl förövrigt utefter vad man söker, om det står seriös relation då betyder vettigt något specifikt för dig, men om du skulle var på badoo för å ligga tror ja knappast att vettig kommer ha exakt identisk innebörd, och han kommer kunna var lite ovettigare..(mens ni ska fortsätta vara lika vettiga?) så då förstår du lite vilken klientdel av kevinnor jag försöker haffa

P.S jag känner en klump i halsen (alltså den halsen) över att ha postat ett inlägg i den här tråden utan att nämna min prick
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-09 kl. 21:17.
Citera
2019-09-11, 11:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nu ska du få ett jävligt koncist svar för att vara mig

Ni får inte ta för er...så då håller du med mig i analysen om att ni socialt handikappade kevinnor...

(varav jag menade att dom som skrivit till mig också är handikappade
(det bipolära värdet utifrån ditt perspektiv) som inte tagit till sig den attraktiva samhällsnormen som du inlärt, jag menade därav inte fysiskt handikappade när jag talade om invandrartjejer, utan det får stå helt för dig själv )

...som besöker profiler är intresserade av snubbens utseende som minst...och sitter sedan och väntar på att han ska bevisa nått för er?,
jag tänker annars om en kevinna tycker att hon själv är framfusig så borde! hon även uppleva att det är framfusigt om en snubbe frågar kort och koncist, är du intresserad?, dessutom tjejer är inte intresserade fören det är ömsesidigt

Mycket möjligt, men att vara schysst ska väl inte behöva ha samma innebörd som att han ska ta för sig där du inte får?

Vad du anser vettigt det styrs väl förövrigt utefter vad man söker, om det står seriös relation då betyder vettigt något specifikt för dig, men om du skulle var på badoo för å ligga tror ja knappast att vettig kommer ha exakt identisk innebörd, och han kommer kunna var lite ovettigare..(mens ni ska fortsätta vara lika vettiga?) så då förstår du lite vilken klientdel av kevinnor jag försöker haffa

P.S jag känner en klump i halsen (alltså den halsen) över att ha postat ett inlägg i den här tråden utan att nämna min prick

Jag avstår och deltaga i din lek, hej då ( här skulle vara den emoji, som vinkar )
Citera
2019-09-11, 13:24
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Jag avstår och deltaga i din lek, hej då ( här skulle vara den emoji, som vinkar )
Ja men då ses vi kanske i en annan tråd då! (vinkande emoji existerar inte)
där du gärna får förtydliga dig rörande hur jag skulle leka? & vem jag leker med så jag vet..

Den här redan döende tråden måste få in andra mellanliggande röster också håller jag med om.
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-11 kl. 14:19.
Citera
2019-09-15, 14:58
Medlem
Känns som att Badoo har fler fejk profiler än Tinder. Däremot
har Tinder för många oseriösa profiler som bara letar efter swipes och
att man följer deras instagram typ.

Har jag fel?
Citera
2019-09-15, 20:39
Medlem
Flamezons avatar
Nu har jag dock bara varit på badoo i två månader men det är oerhört frustrerande även om jag ser rätt bra ut. Så många som besöker och det står att dem "vill chatta" Men ändå inte skriver eller tar kontakt. Riktigt irriterande!

Så antingen

1 Sitter dem bakom nån dold betalvägg jag inte förstår.

2 Är varenda en av dem bara ute efter bekräftelse och inget annat.

Vilken teori är rätt?
Citera
2019-09-18, 02:02
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flamezon
Nu har jag dock bara varit på badoo i två månader men det är oerhört frustrerande även om jag ser rätt bra ut. Så många som besöker och det står att dem "vill chatta" Men ändå inte skriver eller tar kontakt. Riktigt irriterande!

Så antingen

1 Sitter dem bakom nån dold betalvägg jag inte förstår.

2 Är varenda en av dem bara ute efter bekräftelse och inget annat.

Vilken teori är rätt?

Jag får också upp det där, men jag vet inte om det är på riktigt eller om det mer är en uppmaning att en själv ska börja skriva till dem. Har hittat en person som jag är intresserad av o som jag vill kontakta, men jag har läst en del om att Badoo drar för mycket pengar ibland. Tänkte bara satsa på en veckas premium i så fall. Finns det något sätt o undvika så att de inte drar för mycket pengar?
Citera
2019-09-30, 14:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad är det för idioti som bakomligger att inte alla bilder man laddat får alternativet
att göras till "använd som standardfoto"?

Det är ju helt meningslöst att använda matchnings-funktionen, för
vad gör det för nytta att matcha med någon som befinner sig i en annan del av landet?
som man ändå inte kan träffa, varför ska jag sitta o medverka i gödandet av tjejers sköra
egon genom å lajka

I övrigt finns det någon snubbe, som fått över 2 stjärnor i betyg för en bild?
tillåt mig tvivla, så många tjejer finns det inte

2 stjärnor
"Det går inte så bra för det här fotot, testa att byta ut det för att få bättre rejting"

Är Badoos vettlösa råd om bild där man lyckas se ut som 10 poäng
(krävs ren tur och stajling)

Citat:
Ursprungligen postat av TearDrops
Känns som att Badoo har fler fejk profiler än Tinder. Däremot
har Tinder för många oseriösa profiler som bara letar efter swipes och
att man följer deras instagram typ.

Har jag fel?
Du har fel, det finns inga fejkprofiler här öh
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-30 kl. 15:02.
Citera
2019-10-02, 17:25
Medlem
Enmansdemos avatar
5 bilder som alla ser likadan ut skriver i sin press, och sedlärande om att tideräkningen började i samband med hennes försenade födsel

"Iom att jag besöker psykiatrin en gång i veckan har vi nog inte mycket gemensamt. Har du främlingsfientliga åsikter? Leta vidare. Jag tycker att Sverige ska vara ett mångkulturellt land som det alltid har varit. Jag älskar kött och har inga problem att döda min egen middag. Utöver detta kan jag berätta att jag är en trevlig typ som bor tillsammans med mina katter. Gillar att pyssla med mitt lilla hus och mina växter."

Ja gillade mera den här kåta jäveln som jag lajka faktiskt
och jag kan meddela att det faktiskt inte är en man det rör sig om som skriver...

"Vad gör jag inne här föresten? XD Ta det lugnt nu killar
! HÖGA KRAV här Ev) SEXIG , VÄLTRÄNAD, BLÅ ÖGG, TREVLIG,DUKTIG I SÄNG
Inte redo för seriöst förhållande, kompis eller + går bra tror inte allt jag skriver
här !! (apsmiley)"

Och själv är hon förstås duktig i sängen tillbaka?

En 25 årig fritidslärares press
"Va vad fan ska man skriva här?! Varför ska alltid dessa presentationer vara så stressande? Jag älskar rött vin! Det är fan livet, så skål!"

En tjej som ser ut att vara närmast från Thailand tror hon befinner sig i Norrland & har halva inne
"Om mig
อยากมีเพื่อนคุยเพื่อนเที่ยวเป็นคนสนุก"

"Jag gillar att vara ute i naturen. Jag hjälper människor som kommit på fel väg här i livet... Låter det intressant så skriv gärna en rad eller två.. "

Jag har ett bättre förslag, att du direkt skriver en rad eller tvåtusen till Kumlabunkern/Hall
(självklart lajkade jag henne)
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-10-02 kl. 17:55.
Citera
2019-10-04, 18:47
Medlem
Enmansdemos avatar
I "intressen" går det att fylla i "Carola" (och en G-klav kategori) men inte Sofia Källgren,
riktigt perverst att ha Carola som intresse....populistiska grisar!!
det här hade kunnat locka tjejer till mä och visa hur smal jag är
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-10-04 kl. 18:54.
Citera
2019-10-04, 19:04
Medlem
Matchade med en kille jag tydligen gått förbi ute. Men kan inte se honom nu. Vad beror det på, blev jag borttagen eller? Jag kunde inte se något efter vår match dykt upp. Känns konstigt om han hann ta bort mig så snabbt. Eller är det att Badoo vill att jag betalar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in