Citat:
Ursprungligen postat av
10sekunder
Testa Mazily? Det är som twitter fast med dejtingprofil. Där handlar det mer om vad man har att säga. Man ser inlägg i ett flöde från alla som passar ens preferenser och man kan kommentera eller skicka meddelande. Framförallt kulturellt intresserade människor i storstäderna
Tackar för tipset, jag använder inte twitter men det låter som mer vad jag söker. Jag är rätt ointresserad av en personers yta och mer attraherarad av intelligens än ett lågt BMI kombinerat med en massa spackel...
Fast jag bor på landsbygden och är nörd, mer intresserad av filosofi, politik och vetenskap än kultur.
Är Mazily uteslutande kulturfolk (tänker typ konstfack och liknande karaktärer som gillar finkultur...) eller finns det ett bredare spektrum?
Men herregud, senaste veckan har jag knappt kört encounters (tröttnat då tjejer sällan skriver en presentation och då blir det krysset) men två som jobbar på "barnledig" och en höggravid har jag ändå snubblat över. Av de barnfria var det dessutom två som mer eller mindre skrev att de ville träffa någon att skaffa barn med snart...
Ingen av dessa var över 28...