2013-07-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Du får bara resetta skiten hela tiden. Det är inte värt det, du kommer bli misogynist med tanke på vilka våp det finns där.

Okej. Kommer det upp både killar och tjejer i den?

Hur får man bäst kontakt med tjejer, skriver ni bara till randoms eller finner ni tjejer genom Encounters? Har varit på en dejt nu på två månaders halvaktivt användande. Hon var sjukt trevlig och jag blev intresserad men vi blev bara kompisar...
Citera
2013-07-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
En liten fundering. Jag och tjejerna jag chattar med brukar ofta skratta åt killarna som öppnar med frasen "Tja, vill du ligga?", "Tjena bruden, tar du den i tvåan?" och liknande.

Det skulle vara intressant att veta ifall ni som skriver så här någonsin har lyckats att ligga genom sånt här snack? Flera av dem som står för det här beteendet ser ofta helt okej ut enligt dem. Vill ni helt enkelt sålla bort tjejer som inte vill ligga snabbt eller lyckas det faktiskt till och från? Hjälp mig!

Hahaha, det har hänt ett par gånger att jag skrivit så till brudar som har varit online varje dag i ett år. Dom är bara där för uppmärksamhet /bekräftelse och använder killar som tidsfördriv.

Fatta så sjuka människor vissa av dessa brudar är. Helt ofattbart att dessa personligheter fortfarande kan existera...
Citera
2013-07-19, 21:06
Medlem
Självklart visste jag att killarna var överrepressenterade på alla dejtingsidor, men detta bekräftade min oro.

Jag skapa en profil i form av en tjej (ganska ok enligt mig kanske en 7a)

Och detta är vad jag får på ett par timmar.

Såhär står det på inbox..

"your inbox is going to burst!
Read or delete messages or you could be temporarily excluded from search results"

http://forumbilder.se/CETHH/tjej.png

Edit
"Jag har tagit bort alla bilder för att inte outa någon."
Senast redigerad av Reato 2013-07-19 kl. 21:10.
Citera
2013-07-19, 21:09
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reato
Självklart visste jag att killarna var överrepressenterade på alla dejtingsidor, men detta bekräftade min oro.

Jag skapa en profil i form av en tjej (ganska ok enligt mig kanske en 7a)

Och detta är vad jag får på ett par timmar.

..

Edit
"Jag har tagit bort alla bilder för att inte outa någon."

Det står inget, hur ska vi veta vad du får?

Edit: Såg det nu. Med ett sådant urval förstår jag inte hur tjejer kan ha svårt att hitta killar.
Citera
2013-07-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Det står inget, hur ska vi veta vad du får?

Edit: Såg det nu. Med ett sådant urval förstår jag inte hur tjejer kan ha svårt att hitta killar.

Fixxade länken sorry

Precis, tjejer får som du ser massor av beröm och meddelande mm från så många killar, medans killarna får nöjja sig om någon vill chatta med en .

Tänk dig detta är på ett par timmar, tänk imorgoneller överimorrn.

Nu ska jag läsa alla meddelanden som en snusk man är för att se hur dumma vi killar raggar .
Senast redigerad av Reato 2013-07-19 kl. 21:13.
Citera
2013-07-19, 22:30
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reato
Fixxade länken sorry

Precis, tjejer får som du ser massor av beröm och meddelande mm från så många killar, medans killarna får nöjja sig om någon vill chatta med en .

Tänk dig detta är på ett par timmar, tänk imorgoneller överimorrn.

Nu ska jag läsa alla meddelanden som en snusk man är för att se hur dumma vi killar raggar .

De flesta säger exakt samma uttjatade repliker.
Citera
2013-07-20, 12:24
Medlem
evilbeavers avatar
Nu har jag varit medlem på badoo i 2 dagar.
Har lite frågor..

1. Är det likadant för er att den där "anonym chatt" funktionen nästan aldrig fungerar, hur är det möjligt med 150000000 miljoner användare? Liksom det är aldrig någon inne.
2. Jag har skickat över 400 ja på encounters och inte fått ett enda svar, rimligt? Händer detta er också? Har fått 8-9 i rating på mina bilder(av svenska kvinnor)
3. Ingen svarar när jag skriver "Hej!" och inget mer, är detta också normalt?
Citera
2013-07-20, 15:23
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilbeaver
Nu har jag varit medlem på badoo i 2 dagar.
Har lite frågor..

1. Är det likadant för er att den där "anonym chatt" funktionen nästan aldrig fungerar, hur är det möjligt med 150000000 miljoner användare? Liksom det är aldrig någon inne.
2. Jag har skickat över 400 ja på encounters och inte fått ett enda svar, rimligt? Händer detta er också? Har fått 8-9 i rating på mina bilder(av svenska kvinnor)
3. Ingen svarar när jag skriver "Hej!" och inget mer, är detta också normalt?

Märkligt hur jag som har 4/5 på mina bilder får svar men inte du med 8/9 med tanke på hur ytliga många är. Men då skriver jag i och för sig inte bara "hej!" heller
Citera
2013-07-20, 15:31
Medlem
evilbeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubzeroNr1
Märkligt hur jag som har 4/5 på mina bilder får svar men inte du med 8/9 med tanke på hur ytliga många är. Men då skriver jag i och för sig inte bara "hej!" heller

Vad skriver du då?
Citera
2013-07-20, 15:35
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Det ska sägas att jag inte är ute efter något "tillfälligt" på Badoo utan enbart seriösa förhållanden. Med det sagt brukar jag alltid försöka få igång en givande diskussion på en gång, ofta något som vi har gemensamt eller som jag är genuint intresserad av. Dock går det bara med dom tjejer som faktiskt skriver mer än "info kommer snart" -.-

Men ska jag vara ärlig beror det säkert mycket på tur med tanke på hur bombarderade dom blir med kommentarer/meddelanden. Igår fick jag ett mobilnummer till en söt tjej som gillade min tatuering.
Senast redigerad av SubzeroNr1 2013-07-20 kl. 15:39.
Citera
2013-07-20, 15:45
Medlem
evilbeavers avatar
du går på andrasorteringen som grabbarna i torsk på tallin hade sagt, och du inleder med något mer seriöst än hej?
Du får också dom att förstå att du vill bygga något seriöst och inte bara vill leka?

Bör jag ändra min press?

"Välj minst 3 nummer om mig,

1. älskling♥
2. bästavän♥
3. hetaste
4. kåta jävel x)
5. rolig xD
6. söt ^. ^
7. galen :O
8. gillar dig :$
9. het♥
10. jag vill ha dig i min säng NU (grr)
11. idiot! :@
12. hatar dig :@
13. nörd 8/
14. avgudad
15. proffs
16. saknar dig :'/
17. rå skön i sängen
18. kommer bli min
19. kompis
20. snäll
21. bejbi
22. min, bara min♥
23. Kyss på hela dej
24. Kram♥
25. Bara för charmig! ♥♥
26. Jag vill bo med dej♥
27. Jag vill träffa dej NU! ♥
28. Knäppis xP♥
29. Betyder Mycket♥
30. Sexy♥♥"

?
Citera
2013-07-20, 15:49
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Haha sorry men vi har nog så skilda presentationer som det går att få. Är nog inte rätt person att ge tips där men det finns säkert många här som kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in