2012-02-10, 19:06
Medlem
Hej!

Jag läste att någon här hade fått skämt SMS, att man var misstänkt för något av polisen och ska infinna sig för förhör. jag tänkte dra en liten elaking med tjejen som också har en snedvriden humor. Jag googlade men hittade inget. Finns det någon tjänst för det här, eller hur fungerar det?
Citera
2012-02-10, 19:10
Medlem
kiluss avatar
Tror det finns en tjänst som kostar en tjuga ungefär, typ "springsms" heter den.

Edit, ingen som vet om någon ny lag inom detta har kommit eller så?
Hade ca 5 länkar som fungerade för ett år sedan men inte längre....
Senast redigerad av kilus 2012-02-10 kl. 19:13.
Citera
2012-02-10, 19:16
Medlem
prof.dumbledores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFuck
Hej!

Jag läste att någon här hade fått skämt SMS, att man var misstänkt för något av polisen och ska infinna sig för förhör. jag tänkte dra en liten elaking med tjejen som också har en snedvriden humor. Jag googlade men hittade inget. Finns det någon tjänst för det här, eller hur fungerar det?

Tror även att du kan skicka e-post från någon sida där det levereras som Sms och då är rubriken som du skrivet på E-posten vad som visas på displayen. Kan kolla upp vad den heter.
Citera
2012-02-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prof.dumbledore
Tror även att du kan skicka e-post från någon sida där det levereras som Sms och då är rubriken som du skrivet på E-posten vad som visas på displayen. Kan kolla upp vad den heter.

Ja jättegärna, om det går för sig! Jag googlade efter springsms men hittade inget direkt relevant
Citera
2012-02-10, 19:35
Medlem
BoomChickaWahWahs avatar
http://smspuck.se/

Have fun trollin'.
Citera
2012-02-10, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoomChickaWahWah
http://smspuck.se/

Have fun trollin'.

You're the man! Nu jävlar ska vi har roligt här! Ska bara försöka fixa den här skiten med telia plånbok eller vad fan det kallas. Blir vansinnig på det.
Citera
2012-02-10, 21:22
Medlem
kiluss avatar
Hittade denna i en annan tråd nu, http://smspuck.se/

Edit, hur kunde jag missa att den två inlägg över mig föreslog detta....
Senast redigerad av kilus 2012-02-10 kl. 21:25.
Citera
2012-02-15, 11:50
Medlem
Vidfamnes avatar
Skickade sms för ungefär 20 minuter sedan om kod men har fortfarande inte fått någon.
Någon som kan bekräfta att det verkligen fungerar?
Citera
2012-02-15, 20:10
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
Skickade sms för ungefär 20 minuter sedan om kod men har fortfarande inte fått någon.

Yes det fungerar
Citera
2012-02-16, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne

Det fungerar, Tjänsten är dock relativt ny så troligtvis om det blir mycket trafik via sidan så akn det nog ta en stund innan koden kommer. Detta är säkert bara en tidsfråga innan Upphovsmakaren har fixat detta.
Citera
2012-02-17, 08:51
Medlem
Vidfamnes avatar
Det fungerar inte alls.
Gick in på offrets mobil igår kväll och kollade mottagna sms, frågade honom därpå om han mottagit något underligt.
Märk väl att jag grundligt kontrollerade så jag gjorde rätt när jag skickade iväg smset.
Citera
2012-04-19, 22:11
Medlem
Letade själv efter detta inför första april, finns en annan sida som heter smster.nu. SMSpuck har lagt ner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in