2008-08-17, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
För att inte tala om alla dessa medelmåttor som inte har ngt bättre för sig än att klaga på andra medelmåttor.

Nu är jag nyfiken, när ska skattemyndigheterna sätta åt henne? Hon kommer nog inte att skratta på väg till skattekontoret.
Ja den frågan är aktuell på många ställen.
http://www.blackwater.se/?p=1007
Citera
2008-08-17, 12:10
Medlem
Har nu inte läst alla inlägg här men jag fattar det som att enda anledningen till att folk ogillar henne är avundsjuka? Så bara för att jag hatar henne är det för att jag är avundsjuk och inte för att hon är helt jävla blåst och äcklig? och hon ger mig en känsla av gamla Linda Rosing så ofta som hon nu ska vara med i tidningarna..

Plus att hon ser ut som ett prostituerat troll.
Citera
2008-08-17, 12:17
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurnBock
Har nu inte läst alla inlägg här men jag fattar det som att enda anledningen till att folk ogillar henne är avundsjuka? Så bara för att jag hatar henne är det för att jag är avundsjuk och inte för att hon är helt jävla blåst och äcklig? och hon ger mig en känsla av gamla Linda Rosing så ofta som hon nu ska vara med i tidningarna..

Plus att hon ser ut som ett prostituerat troll.

Japp, det blir resultatet när de sinnesslöa argumenterar utan att klara av att tänka längre än näsan räcker!
.
Citera
2008-08-17, 12:23
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Ska människan få ett eget tvprogram? Det kan bli intressant *haha* Och vilken är den stora kanalen som slår på stort med ännu ett program om mode och smink?
Citera
2008-08-17, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Ska människan få ett eget tvprogram? Det kan bli intressant *haha* Och vilken är den stora kanalen som slår på stort med ännu ett program om mode och smink?

Herregud, ska den där jävla idioten få ett program? Såg henne på debatt i SVT. Det var verkligen inget tv ansikte hon hade FY FAN!!!!
Citera
2008-08-17, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av åsna
Herregud, ska den där jävla idioten få ett program? Såg henne på debatt i SVT. Det var verkligen inget tv ansikte hon hade FY FAN!!!!

Ett radioansikte och en röst som gör sig bäst med Mute knappen hårt intryckt, vilket program det skall bli
Citera
2008-08-17, 14:14
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Kan bli farligt detta, Både Frk Botox och Blondobella på väg ut i tvvärlden på samma gång. Kan man få en bimboöverdos så kommer den att komma snart.
Citera
2008-08-17, 20:28
Medlem
FiveTownss avatar
Måste ju vara 5an som köpt nåt program med henne och några andra modemänniskor i. De försöker väl helt enkelt ersätta Emma Anderssons program med detta.
Citera
2008-08-17, 21:15
Medlem
Ja, antingen kanal 5 eller TV400. Programmen där är ju kända för att hålla en låg nivå.
Citera
2008-08-18, 02:19
Medlem
-Sixx-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Plusartikeln från Aftonbladet:

Det var tänkt som en rolig tjejtripp.

– Vi hade hört att det skulle vara som Saint-Tropez men lite billigare. På italienska Rivieran. Det passade oss perfekt, säger Isabella.

En kväll beger sig tjejtrion till en nattklubb.

Medelåldern på stället visar sig vara 30 till 40 år. Många av gästerna är män. De unga tjejerna – som själva 16 och 17 år gamla – väcker stor uppmärksamhet.

– Folk vände på sig och till en början var det lite roligt sådär. Men sen kom de fram och frågade hur mycket vi kostade. Då kände vi att vi nog var på fel ställe, säger Isabella.

..."lite roligt" sådär.....från början var attentionhororna helt uppspelta av uppmärksamheten...passade dom perfekt,en 17-årig brud som går och super på nattklubb i ett land hon inte vet ett piss om,och gillar uppmärksamheten dom slickande killarna på klubben ger henne...men när killarna helt plötsligt börjar tafsa så går dom för långt,hon ville nämligen bara att dom skulle se henne,slicka sig runt munnen,ta sig på kuken - och drägla efter henne...ja det var ju allt hon ville...Rolig tjejtripp medans pojvännen (blivande sjuksköterska?) niiiiils sitter hemma och verkligen tror att denna 17-åriga brud bara har honom i tankarna 24/7 och väntar på att han ska fria...

Har vissa föräldrar totalt tappat förmågan att uppfostra sina barn på ett bra sätt eller ligger det någon sorts stolthet på stureplan i att lyckas få sin dotter till att bli så blåst som möjligt och beroende av andras ögon...finns för mycket folk som bara skaffar barn för att det "hör till" om man säger så...
Citera
2008-08-19, 07:37
Medlem
Baffess avatar
Är det inte ett sånt där spelprogram hon får då då där man under 90 minuter skall ringa in och gissa ordet där dom kastat om bokstäverna.

Kroppsdel lokaliserat mellan låret och underbenet: nkäskål
Citera
2008-08-19, 10:38
Medlem
dannewes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baffes
Är det inte ett sånt där spelprogram hon får då då där man under 90 minuter skall ringa in och gissa ordet där dom kastat om bokstäverna.

Kroppsdel lokaliserat mellan låret och underbenet: nkäskål

med tanke på att de gjorde ett pilotavsnitt ute på stan, så tror jag inte det är något spelprogram!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in