2008-08-14, 05:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Skulle absolut inte skriva som jag skrev om jag inte visste säkert, brukar oftast inte irritera upp mig på folk, men när hon använder "våldtäkten" som en täckmantel för ett fylleknull och sedan gråter ut i tidningarna för att locka besök till sin sida blir jag förbannad.
Sjung ut så det kommer fram i media och idioten får ta sin Golgatavandring som straff för att utnyttja dem som verkligen utsatts.
Citera
2008-08-14, 06:01
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Botox på en 17-åring? I think not.
Jo så är det (tyvärr), det ser man ju på ansiktet, inget att tvivla om.
Citera
2008-08-14, 06:07
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Kom vi nån vart med deras uppenbart tagna efternamn? jag orkar inte plöja genom 95 sidor, vad var det dom var? bönder från nån småhåla som vill ge sken av adel genom namntagandet?

Varför inte liksom? Botox är ju undermedlet mot bekymmersrynkor och annat unga tjeker av idag inte står ut med.
Citera
2008-08-14, 06:09
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clit_Commander
varför ser hon alltid så konstig ut på bilderna?
några exempel:
http://blondinbella.blogg.se/images/2008/6_15039281.jpg
http://blondinbella.blogg.se/images/2008/img_0597_15017872.jpg
http://blondinbella.blogg.se/images/2008/12_14918787.jpg
hennes vänstra anisktshalva ser förlamad ut och hennes högra drar liksom inåt. är det hennes "pose"? ser tamej fan för jävligt ut

En sak jag lagt märke till är ju att hon ser LIKADAN ut på alla bilder så det skulle nog vara föga förvånande om det inte är hennes pose. Hur som helst så ser människan jävligt konstig ut. Man kan ju undra vad som gör människor som Bella (och Linda Rosing med för den delen) så jävla "kända".
Citera
2008-08-14, 07:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
En sak jag lagt märke till är ju att hon ser LIKADAN ut på alla bilder så det skulle nog vara föga förvånande om det inte är hennes pose. Hur som helst så ser människan jävligt konstig ut. Man kan ju undra vad som gör människor som Bella (och Linda Rosing med för den delen) så jävla "kända".
Hon har ju tandställning så det e förklaringen till att hon inte ler. Men den ska hon ta ut i höst så snart får vi se henne smajla ännu mer hela vägen till banken
Citera
2008-08-14, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac

Visst kör hon sin inövade posé. En liten grej hon borde tänka på är att dra ner på sminket, bilderna ser ut att vara tagna i Ryssland under 90-talet.
Citera
2008-08-14, 08:28
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Han fyller snart 24 och hon fyller snart 18? Jösses, hade han varit en del av mitt "kompisgäng" hade vi skrattat ett tag. För att sedan reta honom. Har han inga vänner i egen ålder?
Ni är 24 och känner inga 17-åringar?
Citera
2008-08-14, 09:34
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Skulle absolut inte skriva som jag skrev om jag inte visste säkert, brukar oftast inte irritera upp mig på folk, men när hon använder "våldtäkten" som en täckmantel för ett fylleknull och sedan gråter ut i tidningarna för att locka besök till sin sida blir jag förbannad.

Det är bland det värsta en människa kan göra i mitt tycke. Jag har mkt svårt att tro att någon ens kan tänka tanken att göra så här men har du rätt så ska skatan bara ha och jag lämnar henne åt sitt öde. What goes around comes around!
.
Citera
2008-08-14, 09:36
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Kom vi nån vart med deras uppenbart tagna efternamn? jag orkar inte plöja genom 95 sidor, vad var det dom var? bönder från nån småhåla som vill ge sken av adel genom namntagandet?

Har läst om 20-åringar som botoxar bort bekymmersrynkan i pannan så helt otänkbart är det inte med tanke på att hon blivit offentlig person. Skrämmande utveckling va?!
.
Citera
2008-08-14, 11:55
Medlem
Catyas avatar
Apropå Nisse som Blondinskallen är ihop med

så är han knappast en "storstadspojke". Han är uppvuxen i Örnsköldsvik, en liten stad i Ängermanland som livnär sig på skogsindustrin och Modo-hockey. Så lilla spännar'n som Blondin-Bella är ihop med, är alltså en norrländsk småstadsbo egentligen. Jag tycker det är fult att ljuga...
Citera
2008-08-14, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Catya
så är han knappast en "storstadspojke". Han är uppvuxen i Örnsköldsvik, en liten stad i Ängermanland som livnär sig på skogsindustrin och Modo-hockey. Så lilla spännar'n som Blondin-Bella är ihop med, är alltså en norrländsk småstadsbo egentligen. Jag tycker det är fult att ljuga...
Vilket han påpekat flera gånger även i sin blog.
Citera
2008-08-14, 12:23
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Vilket han påpekat flera gånger även i sin blog.

Ahh, läser inte hans blogg! Men Öviksbor lider ofta av "lillebrorskomplex" vilket innebär att de vill vara lika "hippa" och "inne" som "coola" stockholmare. Han tillhör klart och tydligt det klientelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in