2008-08-08, 01:59
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Tro mig det skulle du som Magisk Apa
Men nu kallar sig idioten Proffsbloggare så du lär komma clean med vem du är IRL för att toppa det. Men jag tror om du hade behov av en 5 mille så go for it. Blir väl en ganska fin segelbåt men skadat anseende för dig.

Jag begriper ingenting av ditt inlägg, Har Jake börjat kalla sig proffsbloggare och gått ut med sitt namn? Varför skulle man vara tvungen att tala om vem man är?

Upplys mig?
Citera
2008-08-08, 02:12
Medlem
Från hennes blogg igår:

"Ikväll ska jag träffa Robin och äta middag på ett sushiställe. Det var väldigt länge sedan vi sågs så jag gick in på hans blogg nyss för att uppdatera mig lite om vad han har haft för sig och vet ni vad jag ser?! En bild på när han står och posar med Mona Sahlin. Helt vansinnigt! Helt insane!! Robin vad håller du på med? Låt inte hennes små ögon stirra sig in i dina, det kommer att sluta med att du börjar använda palestinasjal snart!"

Säger väl allt. Hon kan inte respektera andra människor pga deras politiska ställning. Hennes motto: Om man inte är höger är man lika med noll i människovärde, eller?

EDIT: Jag grundar det på att hon knappast är vän med Mona Sahlin och lär på så vis inte fått den uppfattningen.
Citera
2008-08-08, 02:14
Medlem
Citat:
Jag och en kamrat väntar fortfarande med spänning på årsredovisningen av hennes bolag med den är ännu inte inlämnad. Hur kan det komma sig?

http://www.bolagsverket.se/arsredovisningar/

http://www.allabolag.se/5567361059/verksamhet

Blondinbella AB startades alltså inte förren hösten -07. Skulle det inte kunna vara så att företaget använder sig av ett brutet räkenskapsår, och därför inte behöver lämna in varken årsredovisning och revisionsberättelse än på några månader?

edit: om jag nu inte är helt ute och cyklar
Citera
2008-08-08, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag begriper ingenting av ditt inlägg, Har Jake börjat kalla sig proffsbloggare och gått ut med sitt namn? Varför skulle man vara tvungen att tala om vem man är?

Upplys mig?
Som bloggapa och outade har han ju blivit i vissa sammanhang. Men det skulle bli svårt att toppa hennes utvik utan att röja sig. Även skvaller skulle uppdagas och svårt att hålla hemligt i en liten krets. Kolla bara på alla bloggarna runt Stureplan. Även för den oinvigde kan man lista ut exakt vem som gör vad med vem. Är det värt en segelbåt menar jag.
Citera
2008-08-08, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neremla
http://www.bolagsverket.se/arsredovisningar/

http://www.allabolag.se/5567361059/verksamhet

Blondinbella AB startades alltså inte förren hösten -07. Skulle det inte kunna vara så att företaget använder sig av ett brutet räkenskapsår, och därför inte behöver lämna in varken årsredovisning och revisionsberättelse än på några månader?

edit: om jag nu inte är helt ute och cyklar
Jo det är ganska säkert så, ändå höstens roligaste dokument att läsa.
Citera
2008-08-08, 02:24
Medlem
Citat:
Jo det är ganska säkert så, ändå höstens roligaste dokument att läsa.

Definitivt!
Citera
2008-08-08, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neremla
Definitivt!
Den simpla bolagsordningen öppnar för andra att bedriva AB på samma sätt nämligen:
Citat:
BOLAGSORDNING
Bolaget ska bedriva opinionsbildning vi internet, försäljning av annonser inom nämnda område samt därmed förenlig verksamhet.
Investerare, utdelning ja allt kan bli en inkörport att tvätta pengar på nämligen.
Citera
2008-08-08, 02:41
Medlem
LikeAGloves avatar
Nu har hon varit ute på restaurang och inmundigat både vin och sushi, som sjutton åring är det väl inte helt okey att dricka vin till maten på krogen va?

Kan knappt bärga mig till att se morgondagens outfit(s)...
Citera
2008-08-08, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Nu har hon varit ute på restaurang och inmundigat både vin och sushi, som sjutton åring är det väl inte helt okey att dricka vin till maten på krogen va?

Notera att tidigare nämnde hon barerna och matställena, nu vet hon att öppningen ligger vid 18 års fyllda. Tro mig det kommer explodera i namedropping.

Men jag vill förtydliga i varför detta engagerar mig. En idiot kan bli känd på TV för att knulla i direktsändning, en idiot kan göra underverk med att vika ut sig, prata om saker som är icke PK, men en idiot som berättar hur hon e klädd och shoppar och sen försöker ta sig in i politik och media måste förgöras. Illa nog med att alla ungdomar tror sig vara bisexuella tack vare homolobbyn. När de vaknar upp med ångest av en påskinkning i arslet eller mobilskulder för att ha shopaholic som en Idiot. Då e det illa.
Citera
2008-08-08, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove

Hon har egna regler... Inte första gången direkt...
Citera
2008-08-08, 03:53
Medlem
buffalos avatar
Kan inte nån göra en anmälan till socialen? De är skyldiga att utreda allt.
Citera
2008-08-08, 06:55
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Om hon är minderårig borde stället som låtit henne köpa alkohol bli av med utskänkningstillståndet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in