2009-01-10, 00:26
Medlem
William Hainess avatar
Hon är inte direkt poppis i Expressens omröstning - hon har 3% av rösterna och är på delas 10:e plats tillsammans med Mojje. Endast Linda Haglund (1%) och George Scott (2%) är mindre populära. Det går lite bättre på Aftonbladet där hon har 4.2% av rösterna och är mer populär än Linda (0.4%), George (1.3%), Carl Jan (1.8%), Elisabeth (2.3%) och Kitty (3.6%).

Jag är inte förvånad dock - hennes målgrupp är knappast den stereotypiske Let's Dance-tittaren. Tv4 kommer väl försöka hålla henne inne så länge som möjligt på grund av bloggen på tv4...
Citera
2009-01-10, 02:43
Medlem
roadiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytterstedt
Hennes "stureplanspojkvän" (som inte är något annat än en "simpel" norrlänning från Övik) är nästan lika blåst som henne, tittade in en snabbis på hans sida och håller på att dö. Hans försök till att häckla Aro, Graaf, Samuelsson och Kitty är ju bara patetiska, förhoppningsvis är det inlägget ett försök att vara rolig och jag har missuppfattat poängen helt och hållet. Bästa är nog hans kommentar om Magdalena Graaf: "Magdalena Graaf: Varför är du med, du är glamourmodell va?", ungefär som att hans "bella" skulle vara en bättre eller större kändis än Magdalena Graaf.
Var även något när han skrev om Kenzas pojkvän som störde mig (trillade in på det när jag läste på 1000apor.se), satt och kallade hennes pojkvän för en ful grek och massa annat larv.
Sen verkar han... ja jag vet fan inte vad jag skall säga, ibland verkar han som en trevlig och sympatisk kille och ibland verkar han urkorkad, inlägg som där han skryter om att han blivit vän med J,Lo på Facebook visar ju bara vilken dålig verklighetsuppfattning killen har, antingen är det någon som låtsas vara J.Lo eller så är det någon av hennes assistenter som fixar med sidan, tror knappast att J.Lo har något intresse av en c-kändis i Sverige . Fast han måste ha kammat hem värsta jävla lottovinsten genom att fått ihop det med Bella. Har någon jävla topplista med roliga djurklipp @ youtube för Spotlife (samma företag som har hand om Bellas blogg) och skall få ett program på TV4 (där Bella både videobloggar och dansar) tillsammans med Gynning.

Det är ju uppenbart att han förstår att det INTE är J.lo och det är ju ett ironiskt inlägg...
Citera
2009-01-10, 05:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av roadis
Det är ju uppenbart att han förstår att det INTE är J.lo och det är ju ett ironiskt inlägg...

Ah där kanske jag får vika mig, kan erkänna att det kan vara så att han skämtade där. Dock så stämmer resten av det jag skrev, sen försöker han för mycket med att vara "ironiskt skämtsam" (Sofi Fahrman-inlägget och J.Lo-inlägget är bra exempel på vad jag menar) och då tappar man lite av hans skämt och man ser det mer seriöst (kan bero på att jag inte är så smart heller).
Citera
2009-01-10, 09:00
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Ska hon plugga juridik kommer hon inte ha tid att blogga så jävla mycket som hon gör nu, det är ett som är säkert.
Ska man tyda på vilket sätt hon nämner det, som att bli försvarsadvokat är något som går på ren slentrian så verkar hon tro att en utbildning är något man får på köpet om man är känd.
Citera
2009-01-10, 11:30
Medlem
MinnieTimperleys avatar
Är det ingen som vet någon riktig skit om blondinbella? (sånt som skulle komma ut om en själv om man var känd bloggbrud) bilder på henne när hon spyr på fyllan, någon som satt på henne i röven, varit med när hon dragit ladd eller sånt? Mycket mer underhållande än att folk tycker hon har tjocka ben. Var brukar hon tex hänga i sthlm?
Citera
2009-01-10, 12:24
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinnieTimperley
Är det ingen som vet någon riktig skit om blondinbella? (sånt som skulle komma ut om en själv om man var känd bloggbrud) bilder på henne när hon spyr på fyllan, någon som satt på henne i röven, varit med när hon dragit ladd eller sånt? Mycket mer underhållande än att folk tycker hon har tjocka ben. Var brukar hon tex hänga i sthlm?
Det närmaste jag vet är att hennes adelsklingande efternamn är taget relativt nyligen och att hennes familj kommer från Järfälla vilket ju är allt annat än glamoröst.

Vad de hette innan minns jag inte.
Citera
2009-01-10, 12:38
Medlem
volvo 240s avatar
Haha hennes taniga Nils, hoppas han retar upp Magnus Samuelsson och att denne helt sonika viker ihop lille Nils.

Trodde inte Lets Dance hade börjat än, där ser man.
Citera
2009-01-10, 15:07
Medlem
Evil_Santas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Du önskar att hon avlider för att hon har en populär blogg som tipsar om mode?
Hur skadad i nervsystemet är man om man hatar någon för det?

Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Du är verkligen anledningen till att kvällsblaskor finns. Hon skriver något på sin blogg (med största sannolikhet taget ur sin kontext) och Tv4 göra stora rubriker av det och medelsvenssons jantelag vaknar.

mer reklamintäkter och sålda lösnummer. Grattis.

Tycker fler folk i denna tråd ska lyssna på Ari Gold och de mer konstruktiva människorna i denna tråd. Personligen bryr jag mig inte särskilt mycket om blondonbella, har aldrig läst hennes blogg och vet inte hur hon ser ut.

Det enda jag vet är att det verkar gå ganska bra för henne just nu och det tyder ju på att många människor uppskattar det hon gör och de som inte uppskattar det hon gör hjälper henne att få mer publictet genom att kritisera henne.
Citera
2009-01-10, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Haha hennes taniga Nils, hoppas han retar upp Magnus Samuelsson och att denne helt sonika viker ihop lille Nils.

Trodde inte Lets Dance hade börjat än, där ser man.
Haha, ja, faktiskt. Han känns värre än Blondinbella. Pojkvän till en b-kändis som i sin tur blir en d-kändis. Sjukt. Någon som har lite bilder från Lets dance?
Citera
2009-01-10, 16:58
Medlem
Det verkar vara ett smart par dem där Nils och Blondinbella..

"Bella påstår att svt och tv4 har något slags samägande eller liknande. Jag hävdar självfallet motsatsen. Vi har nu slagit vad om en bjudmiddag på acki sushi, det ska bli göttigt!"
Citera
2009-01-10, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewhaen
Haha, ja, faktiskt. Han känns värre än Blondinbella. Pojkvän till en b-kändis som i sin tur blir en d-kändis. Sjukt. Någon som har lite bilder från Lets dance?

B-kändis?
Ta inte i så du kräks!
Citera
2009-01-10, 18:26
Medlem
brianmolkos avatar
Hur går hennes dans ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto