2019-06-23, 15:45
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Varför gör IL reklam för sina produkter hos Apotek Hjärtat på engelska?? Du kan INTE beställa saker från svenska Apotek Hjärtat till utlandet, alltså helt meningslöst att marknadsföra det på engelska.
Citera
2019-06-23, 16:24
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
https://www.isabellalowengrip.se/2019/06/23/tillbaka-i-nyc/
Vi hade lite struligt igår, en hund sniffade upp en halv banan i Charlottes väska och fastnade i tullen och jag blev också stoppad. Vår chaufför dumpade oss och allt vi hade bokat när vi landat fick ändras om. Istället för att komma in till stan vid fyra var vi där sju. På plats kom Scott som sminkar mig här borta men inte hår och när house cleaning skulle packa upp mina väskor hade någon låst dom så de fick ringa på vaktmästaren. Men inom loppet av 30 minuter var jag ändå redo och fixad inför middagen!
Haha vilken loser. Som om att komma tre timmar sent från en flight skulle vara nåt märkvärdigt. Nä det märks att fröken bolla inte riktigt är så världsvan som hon vill framstå.
Citera
2019-06-23, 16:28
Medlem
CalzoneItalias avatar
Expressens rubrik : Löwengrips galna vår i lyx – kostar mer än hon tjänar.

Är hon inte ett fall för lyxfällan snart? Hennes produkter står i hyllorna på apoteket och dammar
Citera
2019-06-23, 16:53
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Vad är det för glass Bella äter i USA? Har tänkt på detta jag som bor nära italien e ju bortskämd med italienska glasscafeer. Detta finns ju inte i stockholm och Bella verkar ju nöjd med glassen i Usa men vad jag ser så är det ju inte imponerande.
Bella skulle introducera italiensk glass i Stockholm hade blivit en hit.
Generellt för personer med ADHD så är inget slut förrän personen låses in eller liknande
Minnet av en tillsägelse, tillrättavisning eller smäll på käften sträcker sig till maximalt 15 minuter, så konsekvens-tänkandet blir lidande
Uttryckt av Isabellas (på en t-shirt) så finns ingen plan B
Hur får Barbro betalt? Hur livnär hon sig? Säljer seminarier med sina adepter, vad mer?
Senast redigerad av qutm 2019-06-23 kl. 16:57.
Citera
2019-06-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Generellt för personer med ADHD så är inget slut förrän personen låses in eller liknande
Minnet av en tillsägelse, tillrättavisning eller smäll på käften sträcker sig till maximalt 15 minuter, så konsekvens-tänkandet blir lidande
Uttryckt av Isabellas (på en t-shirt) så finns ingen plan B
Hur får Barbro betalt? Hur livnär hon sig? Säljer seminarier med sina adepter, vad mer?
Börjar med ditt sista spörsmål: hur får Barbro betalt? Om det handlar om den människan från svenska handelskammaren så är det väl vi skattebetalare, staten som avlönar henne.
sen resten som du skrev: tror som du, det blir inget stopp förrän hon blir "inlåst", hon saknar helt konsekvenstänk..
Citera
2019-06-23, 17:45
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Börjar med ditt sista spörsmål: hur får Barbro betalt? Om det handlar om den människan från svenska handelskammaren så är det väl vi skattebetalare, staten som avlönar henne.
sen resten som du skrev: tror som du, det blir inget stopp förrän hon blir "inlåst", hon saknar helt konsekvenstänk..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/yqAva/langesedan-jag-horde-ett-sa-sjalvnojt-sommarprat
Var inte så populär som sommarpratare, kan man se fram emot en sågning av Isabella också tack?
Citera
2019-06-23, 17:56
Medlem
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/yqAva/langesedan-jag-horde-ett-sa-sjalvnojt-sommarprat
Var inte så populär som sommarpratare, kan man se fram emot en sågning av Isabella också tack?
Chansen är stor för att det blir många uppretade lyssnare som hör av sig ja.
Citera
2019-06-23, 18:49
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
De va fan, att svenska skattebetalare betalar Barbros lön
Barbro verkar ju helt omdömeslös, varför ska skattemedel spenderas på henne så att hon kan promotor sina egna helt otidsenliga affärskvinno-adepter?
Handelskammaren ska väl vänta med att promota tills dess att skatteverkets utredning är klar? Vidare så verkar Barbro totalt (skatte och) miljöomedveten!
Privatjet-resor innebär inte bara att helt horribla mängder CO2 sprids, utan även en hel del annat giftigt också
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Environmental_impact_of_aviation
’Airplanes emit particles and gases such as carbon dioxide (CO2), water vapor, hydrocarbons, carbon monoxide, nitrogen oxides, sulfur oxides, lead, and black carbon which interact among themselves and with the atmosphere.’
Senast redigerad av qutm 2019-06-23 kl. 18:52.
Citera
2019-06-23, 21:22
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
De va fan, att svenska skattebetalare betalar Barbros lön
Barbro verkar ju helt omdömeslös, varför ska skattemedel spenderas på henne så att hon kan promotor sina egna helt otidsenliga affärskvinno-adepter?
Handelskammaren ska väl vänta med att promota tills dess att skatteverkets utredning är klar? Vidare så verkar Barbro totalt (skatte och) miljöomedveten!
Privatjet-resor innebär inte bara att helt horribla mängder CO2 sprids, utan även en hel del annat giftigt också
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Environmental_impact_of_aviation
’Airplanes emit particles and gases such as carbon dioxide (CO2), water vapor, hydrocarbons, carbon monoxide, nitrogen oxides, sulfur oxides, lead, and black carbon which interact among themselves and with the atmosphere.’

Dendär "Skatteverkets utredning" är bara en trådsanning sedan skatteverket sade att de skulle granska bloggare nogrannare framöver!

Det finns inget konkret som pekar på att Skatteverket utreder just Blondinbella, hur gärna vi än skulle vilja det!
Citera
2019-06-23, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Väskorna styrs av mobilen och koden ligger i en app

Hur vet du hur och vad hon har för lås?
Fantiserar du som vanligt så tröttsamt
Citera
2019-06-23, 22:03
Medlem
bralesss avatar
Ang att få nycklarna till new york-lägenheten: ”mitt livs lyckligaste dag”. Vilken skymf mot hennes barn.
Citera
2019-06-23, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Ang att få nycklarna till new york-lägenheten: ”mitt livs lyckligaste dag”. Vilken skymf mot hennes barn.

Instämmer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in