2019-06-23, 13:25
Medlem
Barbro Ehnbom är ett fullblodsproffs!
Hon har tagit mången meter för att komma dit hon nått.
Hon kunde suga en golfboll genom en frusen trädgårdsslang förr i tiden. Det har gett henne en kul umgängeskrets och rykte.
Har ett barn med Wiktor Forss.
Citera
2019-06-23, 13:26
Medlem
...dvs,
IL går i en bra skola.
Citera
2019-06-23, 14:30
Bannlyst
Först i U.S. of A till och med tisdag sedan hem till Almedslen sedan 5 härliga veckor i Frankrike där man växlar med att flyga hem barnen i en Private Jet.

Glad Sommar 😊
Citera
2019-06-23, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Först i U.S. of A till och med tisdag sedan hem till Almedslen sedan 5 härliga veckor i Frankrike där man växlar med att flyga hem barnen i en Private Jet.

Glad Sommar 😊
Du hänger inte med i utvecklingen, det är slut med "privatjet" nu, fatta!
Citera
2019-06-23, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Du hänger inte med i utvecklingen, det är slut med "privatjet" nu, fatta!

Men barnen måste ju flyga mellan frankrike och sverige. Finns inga andra alternativ om man skall spara tid och nya delägarna i NCY trycker ju på de accepterar nog ej Ryanair direkt

Det e väl delad vårdnad om barnen?
Senast redigerad av Luzern 2019-06-23 kl. 14:51.
Citera
2019-06-23, 15:01
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Undrar om hon åkte economy eller business class nu senast? Enligt ILs Instastory skedde "everything that could go wrong, went wrong". Hotellet hon bor med anhang i New York, The Mark, kostar ca 7000 SEK per natt.

https://www.isabellalowengrip.se/2019/06/23/tillbaka-i-nyc/
Vi hade lite struligt igår, en hund sniffade upp en halv banan i Charlottes väska och fastnade i tullen och jag blev också stoppad. Vår chaufför dumpade oss och allt vi hade bokat när vi landat fick ändras om. Istället för att komma in till stan vid fyra var vi där sju. På plats kom Scott som sminkar mig här borta men inte hår och när house cleaning skulle packa upp mina väskor hade någon låst dom så de fick ringa på vaktmästaren. Men inom loppet av 30 minuter var jag ändå redo och fixad inför middagen!
Citera
2019-06-23, 15:06
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Barbro Ehnbom är ett fullblodsproffs!
Hon har tagit mången meter för att komma dit hon nått.
Hon kunde suga en golfboll genom en frusen trädgårdsslang förr i tiden. Det har gett henne en kul umgängeskrets och rykte.
Har ett barn med Wiktor Forss.

Blanda inte Barbro Ehnbom med Isabellas byk.
Citera
2019-06-23, 15:07
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Mina spekulationer är att BB har blivit värvad, kompis med Barbro Ehnbom som är lite utav en uppstädare i NY när det gäller och piffa till rykten om personer. Som hon gjorde med Prinsessan Sofia.
Barbro och Svenska handelskammaren,
En form av prostitution i de högsta kretsarna.

Skulle vilja veta mer om Barbro Bella kopplingen.
Bella har ivf, hållt ett tal eller vaf hon kallar sina uppträdanden på ett event som var anordnat av Barbro.

Om det är så att dessa individer håller på och stylar om TrasBella så är det nog garanterat något i görningen som ännu inte framkommit.
Sannolikt en ny man.

Tvivlar på att det finns någon seriös koppling där.
Citera
2019-06-23, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
https://www.isabellalowengrip.se/2019/06/23/tillbaka-i-nyc/
Vi hade lite struligt igår, en hund sniffade upp en halv banan i Charlottes väska och fastnade i tullen och jag blev också stoppad. Vår chaufför dumpade oss och allt vi hade bokat när vi landat fick ändras om. Istället för att komma in till stan vid fyra var vi där sju. På plats kom Scott som sminkar mig här borta men inte hår och när house cleaning skulle packa upp mina väskor hade någon låst dom så de fick ringa på vaktmästaren. Men inom loppet av 30 minuter var jag ändå redo och fixad inför middagen!
Ja käre värld! Bella blev nog helt svettig av allt "strul" säkert en ovanlig känsla som hon annars enbart upplevt på gymmet...men det här med väskorna, kan hon inte koden till sina egna resväskors lås?
Ja,ja, dom fixade henne så hon kunde gå ner och äta middag! Hahahaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta åt detta spektakel..
Citera
2019-06-23, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja käre värld! Bella blev nog helt svettig av allt "strul" säkert en ovanlig känsla som hon annars enbart upplevt på gymmet...men det här med väskorna, kan hon inte koden till sina egna resväskors lås?
Ja,ja, dom fixade henne så hon kunde gå ner och äta middag! Hahahaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta åt detta spektakel..
Väskorna styrs av mobilen och koden ligger i en app
Citera
2019-06-23, 15:19
Medlem
Har inte läst hennes blogg tidigare. Märklig människa, de anställda jobbar inte åt företaget utan åt henne som person, det verkar som företaget är hon. Att missa att man har mat i väskan tyder inte på någon globetrottervana direkt. Men det ska tydligen bli en ny delägare i hennes NY-företag. Är det den ye mannen?
Citera
2019-06-23, 15:23
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Har inte läst hennes blogg tidigare. Märklig människa, de anställda jobbar inte åt företaget utan åt henne som person, det verkar som företaget är hon. Att missa att man har mat i väskan tyder inte på någon globetrottervana direkt. Men det ska tydligen bli en ny delägare i hennes NY-företag. Är det den ye mannen?

Då handlar det om den verksamhet som de tror de ska klara av att bygga upp i NYC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in