Citat:
Ursprungligen postat av
Treschow
Men det är ändå imponerande hur snabbt vissa människor lyckas gå vidare. Man hinner knappt göra slut med sin föredetta innan sommaren, och plötsligt har man hunnit dejta, bli kär och hitta en ny karl. Effektivitet på elitnivå.
Glöm inte bort hur det lät i november 2025 när hon pratade om det "framtida bröllopet" med P*ul ☺️
"– Vi ringer varandra jämt, vi vill umgås med varandra jämt och vi vaknar pirriga varje dag för att nu har vi en ny dag tillsammans. Så jag har verkligen träffat min stora kärlek.
Trodde du att det skulle hända dig?
– Ja, jag är väldigt positivt inställd på livet, så jag trodde absolut att förr eller senare kommer den stora kärleken. Men jag har också fått uppleva många kärlekar i mitt liv, så jag är väldigt tacksam över att ha haft så fina relationer"
"Giftermål, hur långt bort är det?
– Jag vet inte. Nu har det ju gått ganska länge sedan vi förlovade oss. Det är det att man inte riktigt vet vad man... P*ul vill ha ett stort bröllop. Men jag har ju varit gift innan. Så jag kan gå till rådhuset och sen ha en stor fest. Det är lite så här att han är den som vill ha ett stort bröllop men han orkar inte arrangera något själv. Så jag väntar tills hans engagemang kommer. Vi får se när det blir. Men det kommer bli av, absolut. Jag ser fram emot att få vara en fru"
Källa: Aftonbladet
https://share.google/ekmwNvLw2v1xeyb8R
Citat:
Ursprungligen postat av
Treschow
Det måste vara fantastiskt att ha känslor som fungerar som en avstängd flik i webbläsaren: klicka bort den gamla relationen och öppna en ny. Ingen bearbetning, ingen paus, ingen risk för att faktiskt behöva känna efter – bara vidare till nästa.
Själv trodde man ju att det brukade ta lite tid att landa efter ett uppbrott. Men tydligen är det bara för oss som inte har tillgång till den där imponerande snabbspolsfunktionen för känslor.
Människor som håller på så där saknar ofta verklighetsförankring, en partner är tydligen lika utbytbar som vilken ägodel som helst. Så fort en karl har lämnat så är det nästa man till rakning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Treschow
Och visst, alla hanterar separationer olika. Vissa behöver tid för att komma över någon. Andra verkar mest behöva veta var nästa karl befinner sig.
Här har det istället gått med raketfart, det tog ju slut med P*ul i juli, ingen tid för eftertanke här inte.
Källa: Aftonbladet
https://share.google/3Q9mPgyLkjX3YTPxj
Citat:
Ursprungligen postat av
Treschow
Hur mycket äldre tror ni att han är? Minst 50 i alla fall. Bellan har, som bekant, mycket grav faderskomplex; "daddy issues".
Är det någon som verkligen tror att hon kommer att gifta sig med denna nya hemliga man? Hon hade ju hittat sin stora kärlek för snart 1 år sedan 😁