2008-07-21, 07:53
Medlem
Det känns som om minimiåldern på detta forum borde höjas till minst 25..

Att en naiv och berusad 17-åring blondin blir antastad/utsatt för övergrepp på ett sunkigt hak i Rimini är inte något positivt, oberoende av vem hon är.
Citera
2008-07-21, 09:19
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Det känns som om minimiåldern på detta forum borde höjas till minst 25..

Att en naiv och berusad 17-åring blondin blir antastad/utsatt för övergrepp på ett sunkigt hak i Rimini är inte något positivt, oberoende av vem hon är.

Håller med, men att kasta moralkakor åt Flashbackare är som att kasta pärlor till svin.

Med det sagt - så måste man fråga sig hur hennes föräldrar tänker; de vet redan mycket väl att hon smyger in på klubbar här i Sverige och tillåter det, vad trodde de då skulle hända utomlands? Jag kanske är urtråkig att ha som förälder, men någonstans måste man väl faktiskt kliva in i föräldraskorna och faktiskt säga "nej"? Jag skulle redan börjat bli orolig när Blondinbella blev så "stor" och började gå ut såpass i media, oavsett hur mycket pengar det klirrade in. Tonårstjejer är dessvärre inte speciellt smarta, oavsett hur mycket de hävdar motsatsen... och nog måste de ha förstått att tjejen skulle få rätt så negativ reaktion från vissa håll? För så naiv är väl ingen?
Citera
2008-07-21, 09:20
Medlem
Tokfaans avatar
Sin hybris verkar hon inte blivit av med iaf:
Citat:
Nu vill Isabella, som också är politiskt aktiv i MUF, varna andra tjejer.
- Jag kommer att kontakta länspolismästare Carin Götblad när jag kommer hem och se om vi kan samarbeta kring det här på något sätt.
Som sagt, fel på italienska rättssystemet, fel på resebyrån, etc. Hon är fan inte moderat - hon är sosse!
Citera
2008-07-21, 09:26
Medlem
Elak trollkarls avatar
"Blondinbella sexöverfallen (vad är det för ord?) i Rimini

Bloggdrottningen Isabella "Blondinbella" Löwengrip, 17, kom bort från sina vänner på nattklubben Opera i italienska Rimini. Då blev hon omringad av en grupp män som tvingade sig på henne sexuellt.

- Det var det läskigaste jag har upplevt, säger hon.

Hos polisen fortsatte problemen. När Isabella skulle anmäla händelsen krävde den italienska polisen vittnen för att ens ta emot anmälan.

Saxat från Kanal 5:s text-tv.

Tycker att det hela verkar lite uppblåst, hmm. Fick hon en klapp på rumpan och en puss på kinden, kanske?
Citera
2008-07-21, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elak trollkarl
Tycker att det hela verkar lite uppblåst, hmm. Fick hon en klapp på rumpan och en puss på kinden, kanske?
Men varför letade hon desperat efter en läkare om det inte var ett "överfall" som lämnat spår? Känns som om idioten misstolkat varför man går till läkare vid våldtäkt. Skulle de säkra handavtryck på klänningen?
Citera
2008-07-21, 09:55
Bannlyst
Skulle inte förvåna mig om historien är påhittad. Artiklar i Expressen är ju ganska bra marknadsföring.
Citera
2008-07-21, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Skulle inte förvåna mig om historien är påhittad. Artiklar i Expressen är ju ganska bra marknadsföring.

precis min tanke. det ligger nog en stor del pr i detta. skriv ut vad övergreppet handlade om då, vilen tjej som helst har blivit antastad på krogen. eller fått en klapp på kinden osv...

Bara för hon är överklass så lir de så enormt med skriverirer.

hoppas hon nu inser vad det betyder och vara "allmänt känd" efter alla incidenter.

och söder, en stadsdel som hon ogillar? varför? jävla överklass.
Citera
2008-07-21, 11:04
Medlem
Futurums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände

Visst fan är det påhittat, det var min första tanke när jag läste detta.

Dessa blog-brudar är ju så in i helvete media-kåta. De gör i princip vad som helst för att få uppmärksamhet. Det lurar ju alltid in eller annan besökare till den egna bloggen.

Futurum
Citera
2008-07-21, 11:24
Medlem
TheCs avatar
Vad har egentligen hänt och är detta en pr-grej eller vad? Det står ju ingenstans vad som egentligen har hänt. Blev hon våldtagen i baken eller gjort någon en turbotutte på henne?

Schönt att Expressen.se ger henne en förstasida på deras site, aftonbladet.se är nog säkerligen på g med.

Vad tror folket här? Någon som har mer insyn? Vad har eg hänt? Är all uppmärksamhet befogad?
Citera
2008-07-21, 11:44
Medlem
Wajis avatar
Det luktar lite lite skummt.'

17 år och blondin som bebhöver uppmärksamhet hela tiden...

Jag gissar på att en spagge har nypt henne i stjärten för att sedan ta bägge händerna på hennes pattar och därefter har hon börjat tok grina och skrika att så där gör inte vuxna människor

Har svårt att se att hon skulle ha våldtagits på krogen inför en massa vittnen eller blivit insläppad på toan. Då hade det nog varit andra rubriker..
Citera
2008-07-21, 11:47
Medlem
TheCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Det luktar lite lite skummt.'

17 år och blondin som bebhöver uppmärksamhet hela tiden...

Jag gissar på att en spagge har nypt henne i stjärten för att sedan ta bägge händerna på hennes pattar och därefter har hon börjat tok grina och skrika att så där gör inte vuxna människor

Har svårt att se att hon skulle ha våldtagits på krogen inför en massa vittnen eller blivit insläppad på toan. Då hade det nog varit andra rubriker..

Vi antar alltså att hon gör en broiler av en liten liten fjäder mao.
Citera
2008-07-21, 12:32
Bannlyst
Som jag fattade av den ena av artiklarna hade spaggarna typ stått och grupprunkat omkring henne innan henne nappade tag i henne på ett "olagligt" sätt. Nu vet jag inte mycket om Italiens uteliv, men det låter väl ganska sjukt såvida hon inte var på en swingersklubb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in