Citat:
Ursprungligen postat av utter
Om du visste hur vanligt det är att tjejer i den åldern ligger med tio år äldre killar skulle du förmodligen dö av moralisk indignation.
Jag har inte traffat nagon 25+ som ligger med gymnasietjejer som har hogre utbildning, ar drogfri eller som jag skulle pasta ar sarskilt mogen av sig. Oftast handlar det om smygrasistiska grovarbetare som garna talar hogt om hur de behandlat horor pa semestrar...
Nar jag var arton lag jag med en sextonaring vid lunchtid pa dagen, hon stack hem och vi mottes upp senare pa kvallen och lag igen. Hon hade varit hemma i flera timmar och aven bytt klader. Nar vi skulle ligga igen sa luktade det nagot forjavligt fran trosorna pa henne. Da hade hon inte bytt trosor eller torkat ur "det", sa det hade legat och riktigt mognat under drygt tolv timmar.
Jag gjorde som vilken artonaring som helst skulle gjort. Knullade pa utan att saga nagot, stack och svarade inte nar hon ringde nasta gang for att jag tyckte att hon var acklig.
Hon skickade mig ett SMS nagra dagar senare; "Det ar darfor jag inte varit tillsammans med nagon under 25 sedan jag var 14".
Smaka pa den
Jag skiter faktiskt fullstandigt i vad det ar for aldersskillnad pa folk, och kan mycket val se att en tjej pa 17 och en kille pa 27 kan ha ett bra och vuxet forhallande. Att daremot saga att det inte ar nagon "big deal" om man sjalv kommit ur ungdomen ar for mig sanslost...
Sen att det finns man som utan att blinka skulle stoppa kuken i en femtonaring bara for att hon har schysta rattar ar nagonting jag skiter i, precis som jag skiter i de som har mjukisbyxor pa stan eller mossa inomhus.