2008-06-11, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Ville. Nu ligger försvarsadvokat närmst hjärtat.

Oh fan. Pappsen fixar?
Hon lär ju ändå sluta som en dokusåpadeltagare.
Citera
2008-06-11, 19:09
Medlem
-jOE!s avatar
Man kan tycka vad man vill om tjejen, men jag måste hålla med om att det är patetiskt att vuxna människor kastar flaskor på folk...
Citera
2008-06-11, 19:11
Medlem
Auktoritetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Man kan tycka vad man vill om tjejen, men jag måste hålla med om att det är patetiskt att vuxna människor kastar flaskor på folk...

Årets underdrift. Vad är det för jävla mänskligt avskräde som beter sig så mot en 17-årig tjej? Ge er på någon i er egen storlek.
Citera
2008-06-11, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefiluren
Hon lär ju ha överdrivit ganska friskt bara för att få mer uppmärksamhet.
Aldrig en chans att hon skulle lägga ner bloggen heller, bara bajsprat.
Kläcker man ur såna kommenterarer som hon gör så får man väl ta lite skit själv också, annars är det bara att hålla till sig sånt som inte irriterar folk, om hon bara bloggade om sina små rosa skor och aldrig nämner nåt om alla sina miljoner hon håvar in och div politiska uttalanden så skulle nog inte folk störa sig så mycket på henne.

Har man rätt att slå folk som man stör sig på?
Citera
2008-06-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Har denna person växt upp i en skyddad verkstad eller? Följade citat tyder ju på nåt sånt.

Hur skulle du själv känna om du blev hotad av flertalet människor och massvis med människor kom fram och slet i dig av olika anledningar? Klart, nu är ju det här Flashback så jag antar att du helt nonchalant skulle göra en roundhouse-spark i bästa Chuck Norris-stil, men om vi tänker oss att du var en vanlig kille, eller kanske till och med en rätt så liten tjej som inte kan göra dropkicksparkar eller slåss mot folkmassor själv?
Citera
2008-06-11, 19:53
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Hur skulle du själv känna om du blev hotad av flertalet människor och massvis med människor kom fram och slet i dig av olika anledningar? Klart, nu är ju det här Flashback så jag antar att du helt nonchalant skulle göra en roundhouse-spark i bästa Chuck Norris-stil, men om vi tänker oss att du var en vanlig kille, eller kanske till och med en rätt så liten tjej som inte kan göra dropkicksparkar eller slåss mot folkmassor själv?
Ja, tagit mig därifrån? Inte börjat gråta och gått hem och tuggat sömntabletter iaf.
Citera
2008-06-11, 20:06
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auktoriteten
Årets underdrift. Vad är det för jävla mänskligt avskräde som beter sig så mot en 17-årig tjej? Ge er på någon i er egen storlek.

Han kanske var liten och svag och kände att han var tvungen att få övertag för att hon skulle kunna spöa honom annars?
Citera
2008-06-11, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ja, tagit mig därifrån? Inte börjat gråta och gått hem och tuggat sömntabletter iaf.

Ja, det var ju det som Isabella gjorde också. Men jag antar att du bara skulle gå, skaka på axlarna och sen så var det över? Som en riktig FB-karlakarl?
Citera
2008-06-11, 20:29
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
http://www.expressen.se/nyheter/1.1195246/blondinbella-trakasserades-under-fotbollsmatch

- För en gångs skulle ville jag bara vara den där vanliga tonåringen som fick hänga med sina kompisar, berättar hon för Expressen.se

Herregud! Bruden driver en blogg, det är inte så att hon är världskändis genom att ha sålt miljontals album eller gjort hundratals filmer
Citera
2008-06-11, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
- För en gångs skulle ville jag bara vara den där vanliga tonåringen som fick hänga med sina kompisar, berättar hon för Expressen.se

Herregud! Bruden driver en blogg, det är inte så att hon är världskändis genom att ha sålt miljontals album eller gjort hundratals filmer

Fast hon är ju mer eller mindre känd. Gårdagens händelser bevisar ju det.
Citera
2008-06-11, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Hon driver en blogg där människoförakt framförallt mot fattiga och redan utsatta i samhället är noll värda i hennes ögon. Vare sig djur eller människor som inte är med i moderaterna är värt någonting.
Citera
2008-06-11, 21:02
Medlem
hedets avatar
Den nesliga fjortisen har bestämt sig för att utnyttja det inträffade maximalt, och basunerar ut att hon minsann kanske tänker sluta blogga på grund av detta. Naturligtvis tänker rikspuckot inte sluta blogga och gå miste om sina älskade pengar, utan vill bara sola sig när hennes högintellektuella läsarkrets och tilllika internetkrigare sluter upp en masse bakom henne via bloggens kommentarfunktion.

--> http://www.blondinbella.se/2008/june/utkast-kvallen-igar.html

Bara ett dygn efter bolldinbellas "livs värsta dag" så bestämmer hon sig för att hon minsann inte ska låta idioterna vinna, och så klart ska fortsätta blogga om bajskorvar precis som förut.

--> http://www.blondinbella.se/2008/june/jag-har-varldens-underbaraste-lasare.aspx

Patetiskt var ordet, patetiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in