Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Är du tappad i golvet som liten ?
Det är inte mitt liv med eventuella motgångar/framgångar som ska debatteras här utan Blondinbellas liv och leverne och nu senast ett totalt fiasko för henne vad gäller biljettförsäljningen till "turnen"
Tjejen verkar ha allvarliga problem med att kunna erkänna att endast 240 pers köpt en biljett, med hennes uppblåsta ego så är det väl tusentals "fans" som bokstavligen gör vad som helst för att komma över en biljett
Frågan är varför du är så imponerad av detta oerhörda resultat (240 stackare) och måste komma med en massa fantisfulla förklaringar till fiaskot ?
Apropå siffror som du verkar gilla, vissa av Bellas medarbetare på tidningen Egoboost fick vänta i månader på sina löner och dom blev mer eller mindre varnade för att gå till facket men sånt tycker förstås en liten råtta som du att det är helt ok va ?
BB är duktig på att snacka bullshit, hon påstod i efterhand att dom som anställda på tidningen minsann bara var "konsulter" på ett konsultuppdrag men alla som läst hennes värdelösa blogg vet att hon kallade dom för sina anställda tidigare.
Det finns många exempel på hur hon slingrar sig och far med osanning och sen kliver träskallar som du in här och leker besserwisser.
Jag har ett gott råd till dig, pissa inte i motvind för du blir bara blöt om fötterna

Du har fått det om bakfoten, jag är inte imponerad av hennes 240 sålda biljetter.
Det är inga bra siffror alls, därmed en artikel i aftonbladet.
Det jag vill få sagt är att hon ändå verkar vara en driftig person som många här nekar blankt utan att ens ha läst på lite om henne.
Hon försöker iaf, sen om hon faller men ändå fortsätter att försöka så är det bara starkt av henne, jag hade ratat henne så som du gör om hon hade gett upp.
Varför stör det er om vad jag tycker? Jag gillar driftiga människor och inte folk som stör sig på andra och försöker trycka ner andra för att ni inte föddes med en silversked i munnen.
kom inte med att ni inte önskar det, ni verkar vara riktigt trötta på era liv med tanke på hur mycket energi ni lägger på andras.. som ni inte ens gillar. ironi må jag säga.
sen om hon inte betalar ut löner m.m är ingen annan än hennes och de anställdas ensak.
Får faktiskt ta och säga att det är idioti att de ens fortsatt jobba i månader utan att få betalt, men som sagt är det deras ensak och inte min.. Jag kan ej dra slutsatser från vad du sagt eller vad de anställda sagt helt enkelt. då hade man vart lika blåögd och naiv som dig. god forbid