Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-15, 00:32
  #2365
Medlem
Stoppa våldtäkterna? Var dom ironiska nu? Jag som trodde att AFA gillade mångkultur...
Citera
2009-08-15, 11:39
  #2366
Medlem
Wahnsinns avatar
Svenska Bild-Zeitung uppmärksammade hacket:
http://nyheter24.se/noje/kandisar/30...-hackad-av-afa
Citera
2009-08-15, 15:26
  #2367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Svenska Bild-Zeitung uppmärksammade hacket:
http://nyheter24.se/noje/kandisar/30...-hackad-av-afa

Hittade via den sidan den här artikeln http://nyheter24.se/noje/kandisar/24...e-ut-gymnasiet (vem i helvete är det som skriver den här skiten). Skrattade gott åt hur hon falerar. Sen skrattade jag ytterligare när jag såg:

Citat:
Löwengrip har tidigare sagt att hon vill studera juridik eller bli Sveriges justitieminister. Med så många IG:n kan det vara svårt att fullfölja de drömmarna.
Citera
2009-08-15, 16:02
  #2368
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Löwengrip har tidigare sagt att hon vill studera juridik eller bli Sveriges justitieminister. Med så många IG:n kan det vara svårt att fullfölja de drömmarna.

Så här ser behörighetskraven ut för juristprogrammet på Stockholms Universitet:

Särskild behörighet: Svenska B/Svenska som andra språk B/3åk/etapp3. Historia A fullständig studiekurs/etapp 2. Samhällskunskap A/2 åk/etapp 2. Betygen i dessa ämnen ska vara lägst Godkänd/3.

Har hon IG i någon av ovanstående kurser kan hon läsa upp till G. Vad gäller antagningspoängen så kan hon komma in via högskoleprovet. Så inte är det kört för Bella inte.
Citera
2009-08-15, 16:15
  #2369
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Så här ser behörighetskraven ut för juristprogrammet på Stockholms Universitet:

Särskild behörighet: Svenska B/Svenska som andra språk B/3åk/etapp3. Historia A fullständig studiekurs/etapp 2. Samhällskunskap A/2 åk/etapp 2. Betygen i dessa ämnen ska vara lägst Godkänd/3.

Har hon IG i någon av ovanstående kurser kan hon läsa upp till G. Vad gäller antagningspoängen så kan hon komma in via högskoleprovet. Så inte är det kört för Bella inte.
Vad är sannolikheten för att Blondinbella skall få 1,8-2,0 på Högskoleprovet? För det är väl vad hon skulle behöva för att komma in på någon attraktiv juristlinje...
Citera
2009-08-15, 16:43
  #2370
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Vad är sannolikheten för att Blondinbella skall få 1,8-2,0 på Högskoleprovet? För det är väl vad hon skulle behöva för att komma in på någon attraktiv juristlinje...

Nu vet jag inte hur attraktiv Stockholms Universitets juristlinje är, men enligt statistik från VT09 så hade sista antagna reserv i 2:a urvalet 1,5 på HP, och sista antagna reserv från reservurvalet 1,40.

http://www.juridicum.su.se/jurweb/ak...istik_VT09.pdf

Jag har själv aldrig skrivit Högskoleprovet, men 1,5 tror jag inte är jättesvårt att få.
Citera
2009-08-15, 19:44
  #2371
Medlem
guldkorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredas
Hittade via den sidan den här artikeln http://nyheter24.se/noje/kandisar/24...e-ut-gymnasiet (vem i helvete är det som skriver den här skiten). Skrattade gott åt hur hon falerar. Sen skrattade jag ytterligare när jag såg:

Nyheter 24 glömmer det mest grundläggande: det krävs ingen utbildning för att bli politiker...
Citera
2009-08-16, 00:05
  #2372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Så sant, var tvungen att förkovra mig i den VÄRDELÖSA bloggen. Hon retuscherar ju för fan om hela sig själv och förbättre färgerna på alla bilder, sen så slinker en oretuscherad bild in här och där...mohahahahha.

Nåväl, Blondinbella har väl insett att hon inte riktigt platsar på juristlinjen med de betygen, det är väl därför andra karriärer kommer på tal. För övrigt verkar den där Nils var den tamaste som går i ett par skor.

Blondinbella & Nils är helt OK.
Jag skulle gärna hänga med dom
om jag var 30 år yngre.
Men nu är jag inte det.
Citera
2009-08-16, 01:05
  #2373
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ezzter
otroligt korkad brud, som gör/säger/skriver allt för att få mer uppmärksamhet. mer uppmärksamhet = mer läsare = mer pengar. SJUKT att folk kan tjäna pengar på sån jävla skit som hon skriver.

"Bloggbubblan som sprack" är en för mig på flera sätt mycket upplyftande nyhet. Inte så mycket för skadeglädje i att bloggarna faktiskt inte drar inte vidare mycket cash, utan för det sunda i att det inte går att tjäna pengar på riktigt vilken skit som helst.

"Isabella Löwengrip har inte varit helt uppriktig när hon sagt att hon drar in 300 000 - 400 000 kronor i månaden i annonsintäkter från bloggen Blondinbella. Bokslutet visar att intäkterna ligger på 433 000 kronor för det förlängda räkenskapsåret augusti 2007 till december 2008. (Läs min artikel om det här.) Vinsten är 113 000 kronor - knappt 7000 kronor per månad. Småpengar med andra ord. "
http://www.dn.se/blogg/mediebloggen/...ggbubblan-4333

Är ju dock inte osannolikt att en hel del intäkter mörkats när de väl ska redovisas för skattekontoret.
Citera
2009-08-20, 14:31
  #2374
Medlem
Hon är en jävla fitta isabella löwengrip.. hon har en kusin som förlorade sin mamma när hon var 7. och nu sin pappa när hon är 17. Han slängde sig ut från en balkong. Varken Blondinbella eller hennes välbärgade familj tar hand om sin trasiga kusin/släkting.

Jävla hor isabella!
Citera
2009-08-20, 14:32
  #2375
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delije
Hon är en jävla fitta isabella löwengrip.. hon har en kusin som förlorade sin mamma när hon var 7. och nu sin pappa när hon är 17. Han slängde sig ut från en balkong. Varken Blondinbella eller hennes välbärgade familj tar hand om sin trasiga kusin/släkting.

Jävla hor isabella!

Fast är hon ens "nära" med släktingen i fråga? Vad är det meningen att hon ska göra?
Citera
2009-08-20, 14:37
  #2376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Fast är hon ens "nära" med släktingen i fråga? Vad är det meningen att hon ska göra?

det är hennes Kusin. Man ska som medmänniska hjälpa denna tjej.

SPECIELLT om det är ens släkt. Dom erbjuder inte ens henne boende eller nått. utan det gör vi som inte ens är släkt emd henne.

Jag kände hennes far.

hur kan man rentav skita i sin kusin som förlorat allt? inte ens komma på begravningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback