2020-05-17, 21:23
Medlem
Stackars Bella alltså Att hon skulle sucka ihop och till sist implodera var faktiskt ganska väntat, jag menar, hela hennes image har känts så extremt uppblåst och fejk som smink på en gris, precis som många många andra kvinnliga entreprenörer. Extremt pretentiöst och löjligt, måste kännas skönt att det är så gott som över..
Citera
2020-05-17, 21:52
Medlem
Musik.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Få se vilket styrelseuppdrag hon kommer tacka ja till efter att Chrille nu öppnat lite dörrar. Ut med Stordalen och in med Chrille.
Ändå förvånad över att alla går på att hon fått elchocker.

Gått på att hon fått elchocker?
Hon har garanterat skadat många människor då hon tidigare gick ut med en solskenshistoria i Expressen om att hon mått bättre av att ha fått elchocker och att hon rekommenderade andra ungdomar att välja just elchocker.

Har du någon källa på att hon verkligen har ljugit om den grejen?
Personligen så har jag aldrig litat ett uns på vad denna Bella skrivit tyckt eller tänkt då hon bara vill ha uppmärksamhet.
Citera
2020-05-18, 00:31
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det var riktigt roligt!
Isabella har ljugit om det mesta och manipulerat media i åratal, det har hon själv berättat, men nu helt plötsligt är hon ärlig och uppriktig enligt dig.
Jag tror att Isabella har suttit hemma och knaprat tabletter, druckit vin och tittat på en film som heter Gökboet, efter filmen tog hon av sig tröjan och fick lite statisk elektricitet i håret, då var Bellas Gökboet-behandling uppfunnen, hon kom på hur hon åter skulle få lite uppmärksamhet.
Hon tänkte inte på att hon också blir stämplad som ett psykfall för resten av livet, hon får lite publicitet men faller snart i glömska då blir det dags för nya clownerier igen.
Men snälla villa-gubbe Isabella fick inte lite statisk elektricitet i håret utan ECT elchocker, och det är ingen skillnad pa dagens ECT-elchocker och Gökboet-elchocker.
ECT-elchockerna är precis så extremt starka och skadliga som i Gökboet-elchockerna, Isabellas muskler förtvinades, minnet försvann och hon blev permanent personlighetsförändrad.
Isabella skiter fullkomligt i Erik och alla andra, "familjen" och "vännerna", alla som inte hälsade på henne på psyket.
Jag kan inte svara på om Isabellas berättar allt-bok "Sol och pannkaka" är en hämnd, eller om det är en svårt litterär bok i stil med Högsta Kasten och Kristina Lugn.
Men att Isabella pratar ut om allt, uppbackad av alla privata sms, email, röstmeddelanden och chattar, ja det verkar väl minst sagt helt säkert.
Isabella började ju prata ut om precis allt redan i P1 eftersom hon blev lämnad och övergiven på grymmast möjliga sätt och då kan man ju lätt gissa resten.
Senast redigerad av qutm 2020-05-18 kl. 00:37.
Citera
2020-05-18, 00:38
Medlem
Vad hände med vandringen? 😁
Citera
2020-05-18, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musik.mannen
Hon har garanterat skadat många människor då hon tidigare gick ut med en solskenshistoria i Expressen om att hon mått bättre av att ha fått elchocker och att hon rekommenderade andra ungdomar att välja just elchocker.

Personligen så har jag aldrig litat ett uns på vad denna Bella skrivit tyckt eller tänkt då hon bara vill ha uppmärksamhet.

Finns länk till artikeln? Skrämmande att Expressen publicerar något sådant.
Citera
2020-05-18, 04:01
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Från "Hej då, Sverige är för litet för mig, till "Allt om bolags-krascherna" och "Depression, flykt och skam"
Gökboet-behandlingen m.m.
https://sverigesradio.se/program/teman/7474499
https://www.expressen.se/noje/lowengrip-jag-fick-en-gokboet-behandling/?referrer=rotator-item-5
Kraschen och elchockerna
https://www.aftonbladet.se/a/3Jn89L
https://www.expressen.se/noje/lowengrips-sagning-efter-miljonkraschen/
https://youtu.be/wmwwbCtUojM
Ingen vet om Isabella ljuger, men i så fall är hon skicklig, lyssa på P1 intervjun ovan och bedöm själv.
Vissa skickar PM och menar att dom vet att Isabella ljuger genom jobbet.
Senast redigerad av qutm 2020-05-18 kl. 04:42.
Citera
2020-05-18, 05:08
Medlem
qutms avatar
Citat:
Länkade till källorna ovan.
Dom som skickar PM både jobbar med, är utbildade inom och har kontakter inom det som passar bäst för tillfället.
Först var det Skatteverket nu Danderyds sjukhus
Senast redigerad av qutm 2020-05-18 kl. 05:20.
Citera
2020-05-18, 06:04
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Visst, Bellsan kan ha legat på Danderyds sjukhus i en månad. Då kan det vara.
Däremot kan det inte stämma att hon fick ECT varje helg.
ECT-enheten är nämligen inte öppen på helgerna utan behandlingarna görs på vardagar. Det vanliga är att patienter får tre behandlingar per vecka, ofta måndag - onsdag - fredag. Planerade behandlingar görs inte under jourtid, ie under helgen, utan dagtid på vardagarna.
Bellsan ljuger som vanligt.

Men hon är ju så speciell. Hon kan ju inte få sin ect-behandling bland andra människor, självklart öppnade man för henne på helgerna.

Det är självklart att hon ljuger om detta. Jag ger mig fan på att det pågår en förundersökning och att hon vet att hon riskerar ett längre fängelsestraff för ekonomisk brottslighet. Därför alla valser om psykisk ohälsa.
Citera
2020-05-18, 06:22
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Men hon är ju så speciell. Hon kan ju inte få sin ect-behandling bland andra människor, självklart öppnade man för henne på helgerna.

Det är självklart att hon ljuger om detta. Jag ger mig fan på att det pågår en förundersökning och att hon vet att hon riskerar ett längre fängelsestraff för ekonomisk brottslighet. Därför alla valser om psykisk ohälsa.
Haha 😂 Nä, tyvärr. Det är samma villkor för "kändisar" som för vemsomhelst.

Den intressanta frågan är ju vad hon vill uppnå med den här valsen. Det är mycket möjligt åt det handlar om att hon försöker undkomma ansvar för sina handlingar.
Men hur smart är den strategin när hon samtidigt talar öppet om att hon siktar på att bli någon sorts styrelseproffs?!
I mina ögon är det bara samma gamla trötta lögner och fantasier i ny skepnad.
Citera
2020-05-18, 14:02
Medlem
Musik.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer

Hej!
Här är artikeln till expressen där dom intervjuat henne om elchockerna.
https://www.expressen.se/noje/lowengrips-nya-detaljer-om-elchockerna-tappade-minnet/

Däremot så har jag svårt att förstå varför hon skulle ljuga om att hon fått elchockerna som framgår i tråden.
Citera
2020-05-18, 14:06
Medlem
Musik.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Länkade till källorna ovan.
Dom som skickar PM både jobbar med, är utbildade inom och har kontakter inom det som passar bäst för tillfället.
Först var det Skatteverket nu Danderyds sjukhus

Det är bra att du har källor.
Men jag är mer kritisk till användaren Efternamn08 som skrivit att Isabella har ljugit om att hon har fått elchocker å sånt!
Citera
2020-05-18, 14:33
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Hej!
Här är artikeln till expressen där dom intervjuat henne om elchockerna.
https://www.expressen.se/noje/lowengrips-nya-detaljer-om-elchockerna-tappade-minnet/

Däremot så har jag svårt att förstå varför hon skulle ljuga om att hon fått elchockerna som framgår i tråden.

det är ingen intervju med expressen. dom har citerat från hennes instagram och blogg. längst ner ser du att det står dom har sökt bella för en kommentar.

hon pratar inte med expressen efter deras "avslöjande".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in