Citat:
Ursprungligen postat av
marlbroman1994
Igloo!
Indeed! Förut fanns ju glassar hur länge som helst. Läste att Igloo fanns mellan 1969 till 1997. Växte upp med den glassen och saknar den ibland. Har inte alls samma förhållande till en glass som Magnum. Bara mäktig och jobbig att käka.
Köper sällan lösa glassar nuförtiden. Men jag skulle säkert köpa fler om en del gamla klassiker fanns kvar