Har jag förstått det rätt att vistaprint ger 50 visitkort till alla som tar emot dem UTAN krav på att man köper fler sedan eller binder sig på annat sätt?
Har jag förstått det rätt att vistaprint ger 50 visitkort till alla som tar emot dem UTAN krav på att man köper fler sedan eller binder sig på annat sätt?
Du blir spammad som fan per mejl efteråt, samt "frakten" samt om du vill "köpa bort" deras logga är nästan lika mycket som o köpa på vanlig tryckeri.. Så gratis? Nope...
Det är en rätt bra deal i slutändan, jag slängde t o m in ett gäng adressetiketter med samma snygga designprofil som mitt nya visitkort. Tror förresten att det är många fler än 50 visitkort. Det är riktigt att det kommer en fraktkostnad på slutet som de mörkar, men det är inte särskilt mycket pengar, och de tryckta visitkorten håller en rätt bra kvalité... marginalen är ca 0 för dem på grunddealen, utan det gäller att man köper en massa annan skit för att de ska börja tjäna pengar. Och det behöver man ju inte göra.
Sedan är det bara att blockera deras domän i e-mailen så slipper man spammailen.
Skall tilläggas att frakten går på 29 kronor, och ska du ha bort deras fula logga på baksidan så kostar det 19:- extra osv. Rekommenderar även och köpa till blank sida för typ 9:-.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!