2012-02-08, 20:28
Medlem
Hej,

Har jag förstått det rätt att vistaprint ger 50 visitkort till alla som tar emot dem UTAN krav på att man köper fler sedan eller binder sig på annat sätt?
Citera
2012-02-08, 20:31
Medlem
diamondsurfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanGudrun
Hej,

Har jag förstått det rätt att vistaprint ger 50 visitkort till alla som tar emot dem UTAN krav på att man köper fler sedan eller binder sig på annat sätt?

Har läst ngt liknande. Har du länk maestro?
Citera
2012-02-08, 20:35
Medlem
grimars avatar
Sant .. men jag blev närapå spammad av dem senare så använd en särskild epostadress enbart för ändamålet.
Citat:
Har läst ngt liknande. Har du länk maestro?

http://www.vistaprint.se

Deras logga kommer att finnas tryckt på baksidan av visitkortet - funkar väl om du ska ha dem för privat bruk. I annat fall kostar det.
Senast redigerad av grimar 2012-02-08 kl. 20:40.
Citera
2012-02-08, 21:20
Medlem
Grytters avatar
Sedan är det även fraktavgift som de lurade en på efter det 10onde steget eller liknande, självklart var fraktavgiften rätt hög.
Citera
2012-02-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grimar
Sant .. men jag blev närapå spammad av dem senare så använd en särskild epostadress enbart för ändamålet.

http://www.vistaprint.se

Deras logga kommer att finnas tryckt på baksidan av visitkortet - funkar väl om du ska ha dem för privat bruk. I annat fall kostar det.

Men om man köper av dem slipper man väl loggan på korten?
Citera
2012-02-16, 22:23
Medlem
corrodeds avatar
Du blir spammad som fan per mejl efteråt, samt "frakten" samt om du vill "köpa bort" deras logga är nästan lika mycket som o köpa på vanlig tryckeri.. Så gratis? Nope...
Citera
2012-02-21, 21:58
Medlem
Adam211s avatar
Om jag inte minns fel så är frakten 69 eller 79kr.
Citera
2012-02-27, 21:32
Medlem
Fula Gubbens avatar
Det är en rätt bra deal i slutändan, jag slängde t o m in ett gäng adressetiketter med samma snygga designprofil som mitt nya visitkort. Tror förresten att det är många fler än 50 visitkort. Det är riktigt att det kommer en fraktkostnad på slutet som de mörkar, men det är inte särskilt mycket pengar, och de tryckta visitkorten håller en rätt bra kvalité... marginalen är ca 0 för dem på grunddealen, utan det gäller att man köper en massa annan skit för att de ska börja tjäna pengar. Och det behöver man ju inte göra.

Sedan är det bara att blockera deras domän i e-mailen så slipper man spammailen.
Citera
2012-02-28, 10:39
Medlem
Skall tilläggas att frakten går på 29 kronor, och ska du ha bort deras fula logga på baksidan så kostar det 19:- extra osv. Rekommenderar även och köpa till blank sida för typ 9:-.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in