Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-08, 15:28
  #1
Medlem
Hej!

Förra söndagen beställde jag en zipped hoodie (då de inte finns i större storlekar på andra ställen) hos Topstreetwear. Ett företag som investerat 180 000 dollar på sin nya domän, ts.com. De lovar en leveranstid på 2-5 dagar, så jag skulle egentligen haft den i fredags. Sen står det att under juletid kan det ta 2 dagar extra står det. Problemet? De har inte ens börjat behandla ordern och deras support suger (okej, en tjej (Sofia) är bra)

När jag frågar om varför anger den ena att det är ett tekniskt fel, en annan att det är ett ytterst sällsynt tekniskt fel och en annan tvivlar på att jag ens betalat för varan. De ville ha en kopia av mitt kreditkorts utdrag och det fick de.. Ännu har de inte börjat behandla ordern. Detta var en present till en som fyllde år i Lördags! Fan vad mycket skit jag fått för att inte ha kunnat ge presenten..

Vad ska jag göra? Jag vill inte avbryta ordern, då jag inte vill gå miste om den..

Tack.
__________________
Senast redigerad av Markserilo 2012-02-08 kl. 15:36.
Citera
2012-02-08, 15:51
  #2
Medlem
Du har redan svarat på frågan? Du vill ha produkten från TS, vänta tills du får produkten? Du har ju varit i kontakt med supporten och gjort det du kan göra.
Citera
2012-02-08, 16:09
  #3
Medlem
xDs avatar
Jag har endast bra erfarenheter från dem. Det var dock ett år sedan senaste gången som jag beställde. Kanske har blivit sämre.
Citera
2012-02-08, 16:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorGreger
Du har redan svarat på frågan? Du vill ha produkten från TS, vänta tills du får produkten? Du har ju varit i kontakt med supporten och gjort det du kan göra.

Hej. Tänkte om jag kunde göra något så att det kanske går snabbare..

Men jag ringde PayPal och frågade de om pengarna hade skickats och det visade sig att det var ett problem från PayPals sida, som skulle vara fixat imorgon. Så det var inte TS fel trots allt, var PayPals fel..

Strunta i tråden, den kan slängas.
Citera
2012-02-08, 16:50
  #5
Medlem
deaners avatar
Var har du läst att de gav 180 000 dolls för ts.com?
Citera
2012-02-08, 20:36
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deaner
Var har du läst att de gav 180 000 dolls för ts.com?

http://www.ehandel.se/Streetwearkung...-com,1068.html
Citera
2012-02-09, 20:40
  #7
Medlem
antonftws avatar
Jag handlade där för ett par veckor sedan, och som TS (haha) påpekar tog det ett par dagar innan den skickades öht. Man är väl bortskämd med Dustin-leveranstider...
Citera
2012-12-02, 16:23
  #8
Medlem
Jag har handlat på TSW sedan uppstarten och aldrig någonsin haft några problem. Har alltid fått grejerna 2-3 dagar efter beställning (såvida jag inte beställer på en fredag eftermiddag eller nåt).
Citera
2013-10-25, 14:14
  #9
Medlem
beställde själv en vara den 22 okt. Idag den 25 har varan fortfarande inte skickats iväg. Det är 3 dagar sedan. Uselt!
Citera
2014-07-18, 13:28
  #10
Medlem
carlps avatar
Jag beställde i onsdags och dom har inte ens skickat grejerna.

Står bara order mottagen.

Så ja detta företag är sjukt sega kommer inte beställa där ifrån igen...
Citera
2014-11-18, 14:48
  #11
Medlem
inside info om topstreetwear..anledningen att topstreetwear gör extremt mkt fel är pga att många av dom som jobbar där är folk med handikapp och psykiska problem typ samhall arbetare då topstreetwear får skyhöga lönebidrag på dessa personer..enligt en inre statistik som topstreetwear gjorde visade sig att var 4de beställning var fel eller uteblev helt enkelt...bojkotta detta företag då det är rena lottoriet att få sina produketer eller dom produkter ni har beställt. ni kan handla liknande eller tom snyggare kläder på defshop.com eller neatandstreet.se
Citera
2014-12-10, 19:27
  #12
Medlem
Gjorde 2 ordrar hos TS den 8e dec, en av dem har ändrat status till slutförd och jag har fått ett mail där jag kan följa paketet. Dock har det nu både den 9e o 10e stått att posten mottagit elektronisk förhandsinformation... Det händer inget.....
Den andra ordern är bara mottagen....
Varför sker inget?
Deras kundservice suger också.... Mejl får man inget svar på, facebook chatt får man MAX 1 svar/dygn... Riktigt dåligt....
De har en chatt på sin sida som de aldrig är online på heller!
Kommer jag få mina grejer eller har de lurat mig?
Allt är betalat!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback