2015-04-13, 19:13
Medlem
Beställde från dem härom veckan, det tog fem dagar innan de skickade iväg paketet men efter det tog det bara en dag till så gick det att hämta ut. De höll sig inom tidsramen eftersom det stod upp till 7 dagars leveranstid.
Däremot så stämde inte alls storlekarna med deras storleksråd, och när jag skickade dem ett mail och bad om att de skulle skicka mig en kostnadsfri returlapp att fästa på paketet eftersom det var deras storleksråd som inte stämde så fick jag ett otrevligt svar tillbaka från en som heter Salah där det stod att storlekarna visst stämde och inget svar alls på om jag kunde få gratis returfrakt. Dåligt!!
Jag skulle inte säga att kvaliten var bra på något av plaggen heller, de var tunna och sladdriga.
Jävligt kass att det inte går att ringa till dem också, det osar lurt om ett företag som inte har en kundtelefon.
Citera
2015-05-12, 14:25
Medlem
Anarkhoss avatar
Ja, de verkar vara riktigt sega. Beställde i söndags från dem + en annan sida. Paketet från den andra sidan kom fram idag (tisdag), men statusen på det från Topstreetwear är fortfarande bara "order mottagen". Seriöst, vad gör de på jobbet egentligen?
Citera
2016-09-19, 10:04
Medlem
Någon som vet en adress man kan besöka för att få pengarna som de försöker blåsa en på? Vill inte sitta och höka utanför deras postbox, och telefonnumret som står som referens existerar inte.

EDIT: Med andra ord, var ligger deras lager/butik?
Citera
2016-09-19, 16:49
Medlem
alkokanes avatar
Kan man inte lita på dom ?
Citera
2016-10-25, 13:55
Medlem
VolvoF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkokane
Kan man inte lita på dom ?
Borde läst lite omdömen innan jag beställde.
Tog ett par jeans därifrån i helgen och en skjorta från Boozt. Väldigt snabba att skicka fakturan men ingen vara idag. Paketet från Boozt har jag redan hämtat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in