• 1
  • 2
2012-02-08, 13:08
Medlem
Ja som rubriken lyder så har jag en överkänslig kuk, eller rättare sagt, ollon!
Då menar jag inte att jag kommer för fort lr lätt får erektion lr nått sånt. Utan jag är överkänslig vid typ oralsex, tycker inte ens det är skönt längre, det känns bara obehagligt.. det gör inte ont eller så utan det känns bara obehagligt å kuken slaknar oftast då.. samma sak vid "avrunkning", känns obehagligt när tjejen hand glider över ollonet.. å då blir ju sexet bara dåligt. Känns lite tungt att det är så, någon som vet vad det kan bero på? Hade inte det här problemet för några år sen.. kan tillägga att jag inte har någon förhud, men det hade jag inte heller för några år sen, å då tyckte jag det var hur skönt som helst med en avsugning/avrunkning.. nu klarar jag inte ens av det för det känns bara obehagligt! Väldigt tacksam för svar!
Ha en fortsatt bra dag!
Citera
2012-02-08, 13:41
Medlem
Customizes avatar
Vet ej vad det beror på tyvärr... Men..

Din utväg är nog:

1: Sluta med oralsex & handjobs

2: Du får helt enkelt vänja in din lille styrbjörn på rätt väg igen så gott det går
Senast redigerad av Customize 2012-02-08 kl. 13:48.
Citera
2012-02-08, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Customize
Vet ej vad det beror på tyvärr... Men..

Din utväg är nog:

1: Sluta med oralsex & handjobs

2: Du får helt enkelt vänja in din lille styrbjörn på rätt väg igen så gott det går

det kan jag ju inte sluta med.. måste finnas nån som har samma problem måste ju lösa det här
Citera
2012-02-08, 14:06
Medlem
Runka extremt myckt och hårt så borde den ju vänja sig liksom, och bli mer slittålig, eller..?
Citera
2012-02-08, 14:11
Medlem
Customizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matheria
Runka extremt myckt och hårt så borde den ju vänja sig liksom, och bli mer slittålig, eller..?

Något sånt jag tänkte med punkt 2 på min alternativlista haha
Citera
2012-02-08, 14:14
Medlem
Ska fan börja göra det.. låter bra teoretiskt iaf :P
Citera
2012-02-08, 15:51
Bannlyst
Lösning

Ta mörk sirap, häll det på sandpapper, .... sen går du omkring med detta runt Ollonet, då blir du härdad,

om du sedan tar sirapen och blandar med bananskal så får du HASH,

Nejdå men det finns sexleksaker/oljor som motverkar detta, gå till en sexbutik o förklara läget, expediterna i dessa är oftast väldigt tillmötesgående,

eller skriv till en läkare/prata med läkare
Citera
2012-02-08, 17:00
Medlem
SummerWines avatar
Det låter ju onekligen som om du behöver härda den. har du försökt att runka hårt/ofta?
Citera
2012-02-08, 17:39
Bannlyst
Är du kåt/tillräckligt kåt...?
Citera
2012-02-08, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Lösning

Ta mörk sirap, häll det på sandpapper, .... sen går du omkring med detta runt Ollonet, då blir du härdad,

om du sedan tar sirapen och blandar med bananskal så får du HASH,

Nejdå men det finns sexleksaker/oljor som motverkar detta, gå till en sexbutik o förklara läget, expediterna i dessa är oftast väldigt tillmötesgående,

Tackar för ett bra svar!
Citera
2012-02-08, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Lösning

Borde inte oljor göra det ännu sämre? Jag tänker på såna som dämpar känsligheten, vet inte riktigt vad det f inns för andra oljor. Men att bli beroende av det borde väl öka känsligheten då man inte använde de?
Citera
2012-02-08, 19:26
Medlem
Roxanas avatar
E&S -----> Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto