Citat:
Ursprungligen postat av Audi-cab
Vet du om han knaprar eller drar droger? Har du nån pinsam sex-historia som han gjort? Nån annan skumraskaffär som inte står i media?

Han har väl varit en buse när han var yngre, då hände det säkert. Men jag såg ingenting som indikerade att han skulle ta några droger idag. Jag vet att han har använt sig av personal, som olovligen har haft anställning(dvs anställning som enligt socialstyrelsens regler är förbjudet).
Personal på hemmen hade narkotiska tabletter utskrivna, en personal bjöd faktiskt ett gäng snubbar mig själv inkluderad på Subutex.
Förövrigt så är han inte rädd för att ta till muskelkraft för att lösa uppkommna situationer på hemmen(även om det aldrig var tal om någon regelrätt misshandel eller så, vad jag vet). En som bodde på hemmet blev utkörd i skogen när det hade kommit in droger på hemmet, för att bli förhörd om vad han visste. Han tyckte att det var mycket obehagligt, och berättade för mig att personalen inte sa vad saken gällde eller vart de skulle förrän de var i en skogsdunge mitt ute i ingenstans och där kunde vara ifred. Detta gällde dock inte Jan(eller Janne som han kallades av sina äckliga vänner) utan hans kollegor. Men det skedde ju på hans hem.