Orginal Bibeln är Gud's Ord. Gud's fiender har korrumperat majoriteten av Biblarna där ute på ett sätt eller ett annat. King James Bibeln från 1611 är en av få Biblar som finns tillgängliga som är en korrekt översättning av orginal Bibeln.
Bibeln skrevs på tre språk, Grekiska, Hebreiska och Arameiska. I Bibeln står det att om 2 eller tre tala på främmande tungmål ska en översätta. Detta betyder helt enkelt att Bibeln översattes av den Helige anden genom heliga män som utvaldes av Gud att genomföra översättningen.
Att det finns en massa satanister (fiender till Gud), på detta forumet och denna tråden, som vill få folk att tro att Bibeln inte är sann, är inte så konstigt. Bibeln beskriver hur det pågår ett krig mellan Gud's sida och Djävulens sida. Och djävulens avkomma på jorden har under årtusenden gjort allt de kunnat för att Gud's barn inte ska följa och söka sig till Gud.
Så nu sitter de här och påstår att Bibeln är en sagobok, fullt medvetna om sina egna lögner. Men de vill inte att du som faktiskt har samma ande och själ i dig, som Adam fick för cirka 6000 år sedan av Gud, ska förstå att det är din Skapare som givit
DIG instruktioner om hur du är skapt att vara och fungera. Du är kallad att lyssna på din Fader, att följa Hans röst. Bibeln är den rösten, Gud's Ord...
Nu kommer som vanligt vargarna som Bibeln beskriver, yla och kalla mig både det ena och det andra precis som vanligt. De finns beskrivna i Bibeln...
St Matthew 10:16- behold, I send you forth as sheep in the midst of wolves; be ye therefore wise as serpents, and harmless as doves
Om ni tittar på trådarna jag sprider Gud's budskap på, så har de alla en sak gemensamt, och det är att de vargar som är satta att vakta detta religionsforumet, alltid skäller och biter allt och alla för att få Gud's folk att tro att det är nonsens som jag säger och det som står i Bibeln. När de inte längre har argument kan de till och med gå så långt att de kallar mig satanist. Och det är något som ni som läser måste dra kunskap ifrån! För det är
DE som är satanister som vill dra med er till helvetet, och de är i majoritet på detta religionsforumet! Men ondskan spelar ofta god i vår värld för att luras:
Isaiah 4:20- Woe unto them that call evil good, and good evil; that put darkness for light and light for darkness; that put bitter for sweet and sweet for bitter!
Fler och fler ute i världen öppnar sina ögon och inser hur lurade de varit. Jag hoppas att du som läser ska bli ytterligare en. Se filmen och börja läsa Bibeln...
http://www.youtube.com/watch?v=Clu9renIwjs&list=PL657DBC321707F5B1&index= 2&feature=plcp
Om inte, så är det
du som får betala priset. Jag hade kunnat spendera min tid med strunt saker, men jag väljer att dela med mig av den vishet som Gud låtit mig ta del av. Jag vill inte att du ska hamna i helvetet, men om du som läser väljer att tro på satanister som påstår att helvetet inte ens existerar, så finns det mycket stor risk att du hamnar där till slut.
Gud vill inte det! Jag vill inte det! Men de som efter jag skrivit kommer sitta här och kalla mig mentalt sjuk, dum i huvudet och allt annat trams,
DE VILL ATT DU SKA HAMNA I HELVETET! Och det tillsammans med dem själva, för de flesta av dem förstår att deras planer och lögnerna som Lucifer gett dem
INTE FUNGERAR.
De är onda, och om du någonsin funderat på varför det finns så mycket ondska i världen, så har du en del av svaret i Genesis 6:2- That the sons of God saw the daughters of men that they were fair; and they took them wives of all which they chose.
Fallna änglar som nu sitter inspärrade i jorden inre, korrumperade Gud's skapelse både innan och efter syndafloden,och människan (mankind) blev resultatet. En typ av man, människan(djävulens barn), finns bland oss som är äkta i både själ och ande. De hatar Gud! De hatar dig för att du är det som de aldrig kan vara! Och de har i årtuesenden gjort allt i sin makt att hindra oss som är av Gud ifrån att förstå vem vi är, så att vi kan följa Gud.
Ditt eviga liv står på spel! Det handlar om din själs framtid! Och jag talar inte till:
Bogomil, Qdqdqd, Proconsul, Smidigast, Nordisk Varulv, Den Lede, DreanieBluumbach,
SEPIRITZ, Venom X, Bootboy, d00rkey eller någon av er övriga satanister! Jag talar till DIG som läser och undrar om allt detta kan vara sant! Ja, det är sant, och du kommer få reda på det på ett eller annat sätt...
Jag ber i Jesus kristus namn att de som läser detta ska hjälpa sig själva att öppna sina ögon och öppna sina medvetanden för sanningen. Ge dem en chans Fader, att dras till dig och öppna sina hjärtan för dig. Låt dem som läser stå emot djävulens lögner och söka sanningen för sig sjäva, jag ber i Ditt namn Jesus, Amen.