2006-07-12, 22:39
Bannlyst
hur betalar man om man beställer från www.uksmokers.com?
Citera
2006-07-14, 20:59
Medlem
100%karlssons avatar
kan tala om att en gumma som min familj kände använde sig av sniffsnus, och jag tror att alla tjejjer i hennes släckt eller iaf dom flesta använde sig av det.
dessvärre så var det många år sen som dom levde så jag vet inte hur dom fick tag på sitt snuff...
Citera
2006-07-26, 02:16
Medlem
Testade "Red Bull Strong Snuff" och "Club Snuff" häromdagen och kan varmt rekommendera båda. Red Bull snuffet var nog godast men Club Snuffet hade en riktigt bra "sniff lucka" som man sköt ut med pekfingret på dosan.

Köpte en massa olika smaker samtidgt, kan berätta mer om de andra när jag testat dem om ni vill...
Citera
2006-08-01, 21:58
Medlem
Truman_Peyotes avatar
Nu har jag snuffat på ordentligt i en vecka...Och det verkar som om ett nittonårigt Ettanbruk är på väg i graven till fördel för Gletscherprise, Gawiths Cola och President...Även Macrystals befanns vara mycket smaklig...Ska se om man kan hitta nån nätbutik för denna...

Men snuff...Ack I människor...Vilket välbefinnande, vilket rus, vilken kick, vilken väldoft och klarhet i både näsa och skalle...Det enda negativa hittills är att man bör komma ihåg att snyta sig då och då ety svarta små bobbor samlas gärna i de Rhinostriska öppningarna och att folk stirrar suspekt på en när man sniffar i sig ochser salig ut...Det sistnämnda är jag för övrigt en aning van vid då mina pipor brukar mötas av samma skeptiscism vad gällande själva innehållet...

Så till er som tvivlar...: Tag en lagom dos, dra upp den FÖRSIKTIGT i ena näsborren, stanna upp i två sekunder, känn välbehaget sprida sig genom lekamen, upprepa de två första stegen i den övergivna näsborren och känn lyckan fördubblas, nej TrEdubblas...
Citera
2006-08-01, 22:39
Medlem
Kan ju meddela att Kendal's CM snuff får Gletscherprise, Gawiths Cola och President att smaka som lördagsgodis... CM är det verkligen krut i. Kör man President när man smakat CM så kittlar det bara
Citera
2006-08-02, 14:25
Medlem
Katzespeiens avatar
Hur går man tillväga för att få nikotinkick av snuff egentligen? När jag var en 16-17 så hände det att folk hade varit utomlands och fått med sig snuff hem och då var det rena tävlingarna för att se vem som kunde dra fetaste linan. Oavsett mängd har jag aldrig lyckats få någon nikotineffekt. I och för sig är jag ganska nikotintålig och måste gå upp innan jag gått och lagt mig för att sedan röka stenhårt på ett stopp stark tobak för att få en liten nikotinkick.

Den största mängd snuff jag dragit lär har varit uppåt en tesked eller två men det var på fyllan så risken finns att eventuell nikotinkick försvann i bruset.
Citera
2006-08-02, 15:53
Medlem
Dom vanligaste snuff har inte så mkt nicotin

D e simpelt...

mer känsla om du drar feta linjer
Citera
2006-08-02, 18:02
Medlem
Truman_Peyotes avatar
Tackar Herr Katana för tipset...

Och till Katzespeien...Du drog in för långt...Den ska lixom sitta i näsan...Inte bihålorna...
Citera
2006-08-02, 22:29
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truman_Peyote
Tackar Herr Katana för tipset...

Och till Katzespeien...Du drog in för långt...Den ska lixom sitta i näsan...Inte bihålorna...
Jag får testa att dra lite försiktigare nästa gång men jag hyser inget större hopp.

Jag kanske bör nämna att jag snusar konstant och röker emellanåt.
Citera
2006-08-03, 16:59
Medlem
Truman_Peyotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzespeien
Jag får testa att dra lite försiktigare nästa gång men jag hyser inget större hopp.

Jag kanske bör nämna att jag snusar konstant och röker emellanåt.

Tjae...Själv både snusar och röker jag...Tycker man får en helt ok kick av snuff...Kan gå runt en hel dag på bara det...
Citera
2006-08-03, 18:13
Medlem
Om man sniffar linor är det ju bästa att hålla röret eller pappret eller vad ni nu använder ganska nära ingången till näsan. Ett vanligt rookie misstag är att man kör upp röret en bra bit vilket resulterar i att allt hamnar i halsen och det smakar skit i gommen...

Det bästa (enl mig) är nästan att lägga upp små högar på handen och bara hålla näsan emot samtidigt som man sniffar eller att man rullar ihop en sedel eller vad man nu har tillgängligt till ett ganska brett rör som precis passar in i näsan och inte drar in det för långt...
Citera
2006-08-03, 21:26
Medlem
Nån som vet nån bra butik där dom säljer Snuff i gbg. (Förutom brobergs!) .har hörtalas om att d ska finnas några till affärer runt grönsakstorget,gbg där dom säljer snuff ..kanske finns billigare ställen är min poäng!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in