Nu har jag snuffat på ordentligt i en vecka...Och det verkar som om ett nittonårigt Ettanbruk är på väg i graven till fördel för Gletscherprise, Gawiths Cola och President...Även Macrystals befanns vara mycket smaklig...Ska se om man kan hitta nån nätbutik för denna...
Men snuff...Ack I människor...Vilket välbefinnande, vilket rus, vilken kick, vilken väldoft och klarhet i både näsa och skalle...Det enda negativa hittills är att man bör komma ihåg att snyta sig då och då ety svarta små bobbor samlas gärna i de Rhinostriska öppningarna och att folk stirrar suspekt på en när man sniffar i sig ochser salig ut...Det sistnämnda är jag för övrigt en aning van vid då mina pipor brukar mötas av samma skeptiscism vad gällande själva innehållet...
Så till er som tvivlar...: Tag en lagom dos, dra upp den FÖRSIKTIGT i ena näsborren, stanna upp i två sekunder, känn välbehaget sprida sig genom lekamen, upprepa de två första stegen i den övergivna näsborren och känn lyckan fördubblas, nej TrEdubblas...